محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون | چگونه آهنگ‌هایی که دانلود می‌کنیم را پیدا کنیم؟

منتشر شده در ۱۷ فروردین , ۱۴۰۱
محل ذخیره شدن آهنگ دانلود شده در آیفون

آیفون یکی از بهترین تلفن‌های همراه بازار است که از سال 2007 توسط شرکت اپل به دنیا معرفی شدند. این شرکت در سپتامبر سال 2021 از جدیدترین سری تلفن‌های همراه هوشمند خود به نام آیفون 13 رونمایی کرد. افرادی که از گوشی‌های اندرویدی قصد خرید آیفون 13 را دارند، در ابتدا شاید مانند آلیس در سرزمین عجایب گیر بیافتند، زیرا سیستم عامل تلفن‌های همراه اپل آی او اس می‌باشد. این سیستم عامل با وجود این که یکی از آسان‌ترین رابط‌های کاربری را دارد، شاید در ابتدا برای بسیاری از کاربران اندرویدی سخت به نظر برسد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون آشنا شوید.

محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون کجا است

محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون با توجه به این که شما موزیک مورد نظر خود را از چه پلتفرمی دانلود کرده‌اید، متفاوت است. به همین دلیل پیش از این متوجه شوید که محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون کجا است، باید روش دانلود موزیک خود را مشخص کنید. از انواع روش‌های دانلود موسیقی مورد علاقه‌تان در آیفون می‌توان به دانلود با استفاده از مسنجرهایی مانند تلگرام و دانلود از مرورگرها اشاره کرد.
پیدا کردن محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون شاید در ابتدا برای کاربران اندرویدی پیچیده به نظر برسد، اما در گذر زمان تمامی کاربران به راحتی می‌توانند این محل را پیدا کنند. بنابراین ادامه مطلب محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون را برای آَشنایی با نحوه دانلود موسیقی در آیفون از دست ندهید.

به چه روش‌هایی می‌توان آهنگ‌های دانلود شده در آیفون را ذخیره کرد

روش‌های مختلفی وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید نسبت به دانلود موسیقی مورد علاقه اقدام کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید از نرم‌افزارهای پخش موزیک آنلاین استفاده کنید و با خرید اشتراک آن‌ها به صورت آفلاین به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون با استفاده از نرم‌افزارهای پخش موسیقی برای هر نرم‌افزار متفاوت است. با این حال شما نیازی به دانستن آن نخواهید داشت، زیرا می‌توانید با باز کردن نرم‌افزار مورد نظر به راحتی موسیقی را پلی کنید.

ذخیره موزیک مورد علاقه با استفاده از نرم‌افزار Documents

جالب است بدانید که در تلفن‌های همراه شرکت اپل، خبری از پوشه دانلود در حافظه داخلی دستگاه نیست. شما در بیشتر موارد باید برای انتقال و ذخیره کردن اطلاعاتی مانند موسیقی، از سرویس‌هایی مانند دراپ‌باکس (DropBox) یا آی‌تونز (iTunes) استفاده کنید. در ابتدا باید بدانید که دانلود فایل‌های موسیقی با استفاده از آیفون امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابراین باید از روش‌های دیگری برای این کار استفاده کنید. بنابراین عملا محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون وجود خارجی ندارد.

اپل از سیاستی استفاده کرده است که حتی اگر موسیقی مورد نظر خود را بر روی سرویس‌های ابری مانند دراپ‌باکس داشته باشید، نمی‌توانید آن را بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید. خبر خوب برای افرادی که قصد ذخیره کردن موسیقی در آیفون خود را دارند این است که شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه این کار را انجام دهید.

استفاده از نرم‌افزار Documents یکی از روش‌های دانلود موسیقی است که شما می‌توانید با استفاده از آن موسیقی مورد نظر را در آیفون خود ذخیره کنید. محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون با استفاده از این نرم‌افزار در ادامه آورده شده است.

برای این که بتوانید با استفاده از نرم‌افزار Documents، موسیقی مورد علاقه خود را دانلود کنید، پس از نصب برنامه از طریق اپ استور، وارد نرم‌افزار شوید. پس از باز کردن این نرم‌افزار، در پایین سمت راست صفحه بر روی علامت مرورگر سافاری کلیک کنید. شما می‌توانید با استفاده از جستجو کردن نام موزیک مورد علاقه و تعیین کردن محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون، موزیک مورد نظر را دانلود کنید.

ذخیره موزیک مورد علاقه با استفاده از سرویس iCloud

در این بخش از مطلب محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون با روش ذخیره موزیک با استفاده از سرویس آی‌کلود آشنا می‌شویم. در نظر داشته باشید که دانلود آهنگ با استفاده از این سرویس برای افرادی مناسب است که موسیقی مورد نظر را در سرویس آی‌کلود خریداری کرده‌اند.لازم به ذکر است که اگر در سرویس‌هایی مانند آی‌کلود یا آی‌تونز نسبت به خرید موزیک‌های مورد علاقه خود اقدام کنید، می‌توانید تا مدت‌ها پس از آن در تمامی دستگاه‌هایی که از اپل آیدی شما استفاده می‌کند، آن‌ها را دانلود کنید. در این روش شما باید به سرویس مورد نظر مراجعه نمایید و نام موزیک دانلود شده را جستجو کنید. پس از این موزیک بر روی صفحه به نمایش درآمد، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه دانلود آن را بر روی ایفون ذخیره کنید. محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون با روش آی‌کلود در دیتا این سرویس‌ها می‌باشد.

روش تغییر محل پیش‌فرض ذخیره محل دانلود آهنگ

اپل همواره محصولات باکیفیتی را برای علاقه‌مندان و کاربران عرضه کرده است، یکی از این محصولات آیفون می‌باشد. در صورت این که کاربر تازه آی او اس هستید، باید بدانید که شما می‌توانید محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون را در این تلفن همراه تغییر دهید. به طور پیش‌فرض آیفون فایل‌های دانلود شما را در سرویس آی‌کلود ذخیره می‌کند. با این حال شما می‌توانید در قسمت تنظیمات به قسمت Downloads بروید و گزینه محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون را بر روی On My iPhone بگذارید.

موزیک‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و از آن‌ها نهایت لذت ببرید

با ورود به دنیای سیستم عامل آی او اس، با فضای جدیدی روبرو می‌شود که در اندروید شاهد آن نبودید. این سیستم عامل امکان تغییر دادن و شناسایی محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون را در اختیار کاربران قرار داده است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات یا با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه از این محل مطلع شوید.
کاربرانی که قصد دارند امور روزانه خود را ساده‎‌تر انجام دهند، می‌توانند با پرداخت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، قیمت macbook pro و قیمت اپل واچ به یک کاربر حرفه‌ای محصولات اپل تبدیل شوند. خرید اپل آیدی، خرید ایرپاد پرو، خرید آیفون و خرید آیپد در کنار محصولات بی‌نظیر این شرکت مانند اپل واچ Se به تمامی کاربران مشتاق داشتن زندگی بهتر، پیشنهاد داده می‌شود.

مقالات پیشنهادی اپل فا: