محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تفاوت ایرپاد 2 و ایرپاد پرو

منتشر شده در ۲۴ خرداد , ۱۴۰۱
تفاوت ایرپاد 2 و پرو

از تفاوت ایرپاد 2 و ایرپاد پرو چه می دانید؟ برای شما ایرپاد پرو گزینه مناسب تری است یا ایرپاد 2؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید، این مقاله اپل فا را از دست ندهید…

هدست‌های بی‌سیم با توجه به این که تلفن‌های همراه هوشمند، دیگر از جک 3.5 میلی‌متری صدا پشتیبانی نمی‌کنند در حال محبوب شدن هستند. خرید یک هدست بی‌سیم که بتواند کیفیت صدای خوبی ارائه کند و در عین حال شارژدهی مناسبی نیز داشته باشد، در دنیای امروزی برای کاربران یک انتخاب مهم است. همه ما با اپل آشنایی داریم و می‌دانیم که محصولات بسیار با کیفیتی به بازار عرضه می‌کند. ایرپادها سری هدست‌های بی‌سیم این شرکت هستند که از سال 2016 به بازار عرضه می‌شوند. دو سری محبوب این هدست یعنی ایرپاد 2 و ایرپاد پرو هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای آشنایی با تفاوت ایرپاد 2 و پرو، همراه ما باشید.

بررسی انواع تفاوت ایرپاد 2 و پرو

تفاوت‌های بسیاری میان ایرپاد 2 و پرو وجود ندارد، با این حال یک سری ویژگی‌های خاص وجود دارد که می‌تواند یکی از این هدست‌ها را برای شما متمایز کند.
یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که ایرپاد پرو، یک محصول جدیدتر نسبت به ایرپاد 2 است و همچنین قیمت بیشتری دارد. بنابراین انتظار می‌رود که ایرپاد پرو ویژگی‌های خاص‌تری داشته باشد که این محصول را در میان کاربران محبوب‌تر کند.
با وجود این که محصولات اپل همواره با بهترین کیفیت ساخته شده‌اند، در نظر داشته باشید که ایرپاد 2 و ایرپاد پرو هر دو کیفیت ساخت بالایی دارند. به عنوان مثال یکی از تفاوت‌های بارز میان این دو هدست، وجود قابلیت Active noise cancelling در سری ایرپاد پرو است. برای این که با تفاوت ایرپاد 2 و پرو بیشتر آشنا شوید، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

با ایرپاد پرو، حریم خصوصی بیشتری دارید

اولین تفاوت ایرپاد 2 و پرو این است که ایرپاد پرو از یک ویژگی عالی به نام Active noise cancelling یا همان حذف نویز و صدای اطراف بهره‌مند است. شاید در ابتدا این ویژگی خیلی به نظرتان اهمیت نداشته باشد، اما زمانی که قصد داشته باشید در یک محیط شلوغ به موزیک گوش دهید، تاثیر این ویژگی ایرپاد پرو را متوجه می‌شوید.


این در حالی است که ویژگی حذف نویز اطراف در ایرپاد 2 یا حتی ایرپاد 3 وجود ندارد. با این حال قیمت ایرپاد 2 مقرون به صرفه‌تر از ایرپاد پرو است. بنابراین در صورتی که قصد دارید با سرمایه محدود یک هدست اپل خریداری کنید، ایرپاد 2 می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. اما در صورتی که قصد دارید بدون مزاحمت و در محیط‌های عمومی به موسیقی گوش دهید، ایرپاد پرو می‌تواند یک حریم خصوصی عالی به شما ارائه کند.

عمر باطری؛ از انواع تفاوت ایرپاد 2 و پرو

یکی از نکات مهم دیگری که هنگام مقایسه دو هدست بی‌سیم باید بررسی شود، عمر باطری آن‌ها است. این هدست‌ها در صورتی که شارژ خود را سریع‌ تمام کنند، عملا قابل استفاده نیستند. ایرپاد 2 شارژدهی حدود پنج ساعت دارد. به عبارت دیگر شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن تا پنج ساعت از ایرپاد خود بدون مشکل استفاده کنید. این هدست شارژدهی مناسبی دارد، اما اپل، در سری سوم ایرپادها کمی به این شارژدهی این هدست افزوده است. بنابراین اگر شارژدهی برای‌ شما نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، می‌توانید پرداخت قیمت ایرپاد 3 را در نظر بگیرید.


یکی از انواع تفاوت ایرپاد 2 و پرو شارژدهی آن‌ها است که ایرپاد پرو در این زمینه کمی عقب است. ایرپاد پرو حدود چهار ساعت و سی دقیقه شارژدهی دارد که کمی نسبت به ایرپاد 2 کوتاه‌تر است. البته برای این که بتوانید مدت بیشتری از ایرپاد پرو استفاده کنید، نیاز دارید تا قابلیت نویز کنسلینگ را غیر فعال کنید. جدای تفاوت ایرپاد 2 و پرو باید اشاره کرد که هر دو هدست دارای جعبه یک اندازه هستند.

طراحی ایرپاد پرو و 2

هدست‌ها در صورتی که طراحی مناسبی داشته باشند، می‌توانند به راحتی‌ حتی هنگام ورزش کردن داخل گوش بمانند. اپل در این زمینه خیلی عالی عمل کرده است و هدست‌های خود را با طراحی مناسب و راحت به کاربران ارائه کرده است. با توجه به این که سری ایرپاد پرو، نسبت به ایرپاد 2 جدیدتر هستند، راحتی بیشتر نیز نسبت به ایرپاد 2 دارند.
با توجه به سرهای سیلیکونی ایرپاد پرو، با یکی از اصلی‌ترین تفاوت ایرپاد 2 و پرو آشنا شدید. جالب است بدانید که با خرید ایرپاد پرو، می‌توانید از یک قابلیت به نام Ear Tip Fit Test بهره‌مند شوید. با استفاده از این قابلیت، می‎توانید بهترین سری هدست را متناسب به گوش‌های خود انتخاب کنید. بر خلاف این که قابلیت‌های هدست‌های بی‌سیم مانند اکتیو نویز کنسلینگ می‌توانند برای گوش‌ها آزاردهنده باشند؛ زیرا معمولا باعث سنگین‌تر شدن هدست می‌شوند. با خرید ایرپاد پرو می‌توانید بدون احساس فشار از این قابلیت استفاده کنید.

قیمت ایرپاد 2 و پرو

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، نسل ایرپاد پرو به نسبت ایرپاد 2 جدیدترین هستند، بنابراین قیمت بیشتری نیز دارند. در کنار این که دو هر دو هدست کیفیت صدای بالایی ارائه می‌کنند، قیمت ایرپاد 2 برابر با 159 دلار است در حالی که قیمت ایرپاد پرو 249 دلار است. در صورتی که سرمایه محدودی دارید، می‌توانید نسبت به خرید گزینه مقرون به صرفه یعنی ایرپاد 2 همین حالا اقدام کنید.

خرید ایرپاد 2 و پرو در کم‌ترین زمان ممکن از اپل‌فا

هدست‌های شرکت اپل که از سال 2016 تولید می‌شوند در میان کاربران به محبوبیت زیادی رسیدند. دو سری از ایرپادهای این شرکت به نام ایرپاد 2 و ایرپاد پرو از بهترین هدست‌های بازار هستند که می‌توانید همین حالا آن‌ها را با چند کلیک تهیه کنید. از تفاوت‌های این دو سری از هدست، می‌توان به قابلیت اکتیو نویز کنسلینگ در ایرپاد پرو و بالاتر بودن شارژدهی ایرپاد 2 اشاره کرد. اپل‌فا فروشگاه معتبر آنلاین محصولات اپل است که تمامی محصولات این شرکت را با بهترین قیمت ارائه می‌کند.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: