محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تنظیمات اپل واچ | با ساعت هوشمند خود بیشتر آشنا شوید

منتشر شده در ۱۸ خرداد , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش اپل واچ
تنظیمات اپل واچ

با توجه به این که هر روز و هر قدم در حال نزدیک شدن به یک دنیای دیجیتالی هستیم، استفاده از وسایل هوشمند مانند تلفن همراه و ساعت هوشمند اهمیت زیادی دارد. در گذر زمان ما می‌توانیم با استفاده از این وسایل، کارهای روزانه خود را انجام دهیم. اپل واچ (Apple watch) پیشنهاد ما به تمامی کاربرانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند با کیفیت هستند. اپل واچ ها، ساعت‌های هوشمند ساخته شرکت اپل هستند که با قابلیت‌های متعدد خود توانسته‌اند دل بسیاری از کاربران را به دست آورند. شما با خرید اپل واچ می‌توانید سلامت بدن خود را بررسی کنید، به راحتی پیام‌های خود را چک کنید و از موزیک مورد علاقه‌تان لذت ببرید. برای آشنایی با ست کردن تنظیمات اپل واچ در ادامه همراه ما باشید.

نحوه اتصال اولیه اپل واچ با آیفون

در این بخش قصد داریم تنظیمات اپل واچ را به شما معرفی کنیم. اما پیش از این در کنار پرداخت قیمت اپل واچ، به شما پرداخت قیمت ایرپاد، قیمت ایرپاد 3، قیمت آیفون و قیمت MacBook pro پیشنهاد می‌شود. زیرا محصولات شرکت اپل، در تعامل با هم، عملکرد کم نظیری از خود نشان می دهند که می توانند تعجب شما را بر انگیزند.
حالا بیایید با یکی از ابتدایی‌ترین تنظیمات اپل واچ آشنا شویم، نحوه اتصال این ساعت با آیفون. در حقیقت جفت کردن اپل واچ با آیفون جزو ساده‌ترین کارها است. برای این کار شما باید ساعت خود را روشن کنید و در نزدیکی آیفون‌تان نگه دارید. پس از گذشت چندین ثانیه یک مسیج برای شما در آیفون‌تان ظاهر می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن اپل واچ خود را به گوشی متصل کنید.
در صورتی که با روشن کردن اپل واچ گزینه جفت کردن دستگاه‌ها را مشاهده نکردید، می‌توانید از یک روش جایگزین نیز استفاده کنید. در این روش باید به اپ Apple Watch در تلفن همراه خود مراجعه کنید. پس از این که وارد اپ شدید، بر روی گزینه Pair New Watch کلیک کنید.
پس از انجام دادن مراحل گفته شده، باید ساعت هوشمند خود را روشن کنید و در کنار آیفون نگه دارید. با انجام این کار، اپل واچ در موارد یافت شده آیفون نشان داده می‌شوید. برای متصل کردن دو دستگاه به هم بر روی نام ساعت هوشمند خود کلیک کنید.

آشنایی با تنظیمات اپل واچ

بسیاری از کاربرانی که تازه نسبت به خرید ساعت هوشمند اپل اقدام کرده‌اند، با تنظیمات اپل واچ خود آشنایی ندارند در حالی که داشتن آگاهی نسبت به تنظیمات اپل واچ باعث می‌شود تجربه کاربری بهتری با این ساعت هوشمند داشته باشید. در ادامه با برخی‌ از مهم‌ترین تنظیمات اپل واچ آشنا خواهید شد.

روش تغییر زبان ورودی اپل واچ؛ از انواع تنظیمات اپل واچ

یکی از مهم‌ترین تنظیمات اپل واچ، تغییر در بخش زبان ورودی این ساعت هوشمند است. البته که بیشتر ایرانیان ترجیح می‌دهند که زبان ساعت‌ آن‌ها انگلیسی باشد. برخی دیگر از کاربران ترجیح می‌دهند که زبان‌های دیگر را انتخاب کنند. جهت تنظیم کردن این تنظیمات اپل واچ، باید از طریق تلفن همراه خود اقدام کنید.
برای تغییر زبان ورودی اپل واچ، پس از وصل شدن این ساعت هوشمند به آیفون، باید وارد اپ اپل واچ در تلفن همراه خود شوید. با ورود به برنامه اپل واچ، وارد قسمت تنظیمات شوید و بر روی گزینه Language & Region کلیک کنید. پس از ورود به منوی بعدی، باید گزینه Watch Language را انتخاب کنید. همانطور که از نام این بخش مشخص است، می‌توانید با استفاده از آن زبان ساعت هوشمند خود را تغییر دهید.

دیجیتال کرون را بشناسید

گاهی اوقات کاربران به دلایل مختلفی نیاز دارند که ساعت هوشمند خود را بر روی مچ دست‌ دیگرشان ببندند. اپل برای این مورد هم در تنظیمات اپل واچ بخشی را قرار داده است که در آن می‌توانید دست مورد استفاده خود را مشخص کنید.
جهت تغییر دادن مچ دست شخصی خود، می‌توانید به قسمت تنظیمات اپل واچ مراجعه کنید و در بخش جنرال به دنبال گزینه Watch Orientation باشید. در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که قصد دارید ساعت هوشمند را بر روی مچ دست چپ یا مچ دست راست‌تان ببندید.

نحوه روشن کردن اپل واچ

یکی از ساده‌ترین تنظیمات اپل واچ که تمامی کاربران باید بلد باشند، نحوه روشن کردن این ساعت هوشمند است. برای این کار باید دکمه کنار اپل واچ را فشار دهید و تا چندین ثانیه نگه دارید. زمانی که لوگوی اپل را بر روی ساعت هوشمند خود مشاهده کردید، می‌توانید‌ دست‌تان را رها کنید. با همین دستورالعمل ساده اپل واچ خود را روشن کنید.

آموزش خاموش کردن تایمر صفحه اپل واچ؛ از تنظیمات اپل واچ

یکی از ویژگی‌هایی که کاربران در وسایل دیجیتال خود زیاد استفاده می‌کنند، خاموش کردن تایمر صفحه و روشن نگه داشتن آن به مدت طولانی است. برای این که بتوانید این کار را انجام دهید باید به تنظیمات اپل واچ مراجعه کنید. با انتخاب گزینه Wake Screen چندین مورد برای شما به نمایش درمی‌آید که می‌توانید آخرین گزینه را انتخاب کنید.
یکی از ویژگی‌های جذابی که در تنظیمات اپل واچ در قسمت Wake Screen وجود دارد این است که می‌توانید با روشن کردن ویژگی Wake Screen on Wrist Raise هنگامی که دست خود را بلند می‌کنید، صفحه نمایش‌تان روشن شود. این کار به خصوص برای زمان‌هایی که در حال ورزش هستید یا قصد دارید سریع زمان را نگاه کنید مناسب است.

با آگاهی به تنظیمات اپل واچ به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل شوید

داشتن آگاهی نسبت به تنظیمات یک وسیله دیجیتال به شما کمک می‌کند تا بتوانید نهایت استفاده را از آن وسیله ببرید. با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته شد، شما با بیشتر بخش‌های تنظیمات اپل واچ آشنا شدید. شما حالا می‌توانید در تنظیمات دستگاه صفحه خود را برای مدت بیشتر روشن نگه دارید، صفحه اپل واچ را با بالا آوردن دست روشن کنید و زبان ساعت را تغییر دهید.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: