محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ | معرفی بهترین روش‌های وصل کردن گوشی به TV

منتشر شده در ۱۷ خرداد , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ

پیش از پیشرفت تکنولوژی و استفاده از قابلیت Wifi برای اهداف مختلف، کاربران برای این که بتوانند صفحه نمایش وسایل دیجیتال خود مانند گوشی همراه یا لپ تاپ را روی تلویزیون تماشا کنند، نیاز به کابل‌هایی مانند کابل HDMI داشتند. امروزه شما می‌توانید آیفون را با استفاده از کابل و یا بدون کابل به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به راحتی سریال‌ یا فیلم مورد علاقه‌تان که بر روی آیفون‌ شما وجود دارد را بر روی تلویزیون تماشا کنید. استفاده از قابلیت Screen Sharing به جمع‌های چندین نفره نیز پیشنهاد می‌شود. برای آشنایی با روش‌های اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ همراه ما باشید.

معرفی روش‌های مختلف متصل کردن آیفون به تلویزیون

برای این که بتوانید یک محتوای مانند یک ویدئو را به جمعی از دوستان خود نمایش دهید، باید از یک نمایشگر بزرگ‌تر مانند تلویزیون سامسونگ استفاده کنید. این قابلیت به شما امکان کنترل کردن آیفون با استفاده از تلویزیون را نیز می‌دهد. در صورتی که قصد دارید با روش‌های مختلف اسکرین شیرینگ آشنا شوید، ادامه این بخش را از دست ندهید.

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ با استفاده از اپل TV

همانطور که اشاره شد، کاربران در گذشته برای این که بتوانند نسبت به اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ اقدام کنند، باید از کابل‌های مختلف استفاده می‌کردند. این مساله تا زمانی پا برجا بود که اپل از قابلیت ایرپلی (AirPlay) رونمایی کرد. این قابلیت یک فناوری با استفاده از قابلیت وای‌فای است که می‌تواند محتوای تصویری را به تلویزیون سامسونگ منتقل کند.
جالب است بدانید که قابلیت AirPlay برای اولین با بر روی سیستم عامل آی او اس 5 اجرایی شد. همچنین اولین تلفن همراهی که به صورت پیش‌فرض از این قابلیت پشتیبانی می‌کرد، آیفون 4S بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تقریبا تمامی محصولات شرکت اپل می‌توانند از قابلیت AirPlay استفاده کنند. زیرا اپل تمامی محصولات خود را مانند آیپد پرو 2021 را با کیفیت بالا تولید و عرضه می‌کند.
یکی از نکاتی مهم برای این که بتوانید از قابلیت AirPlay استفاده کنید، این است که باید نسبت به خرید گجت Apple TV اقدام کنید. شما می‌توانید همین حالا این گجت را از فروشگاه اپل‌فا خریداری کنید و با استفاده از کابل HDMI این وسیله را به تلویزیون سامسونگ خود وصل کنید.
پس از تهیه اپل تی وی و اتصال آن به تلویزیون باید این گجت را به یک وای فای متصل کنید. در این صورت می‌توانید از قابلیت AirPlay استفاده کنید. یکی از نکات جالب استفاده از اپل تی وی این است که شما می‌توانید دو کار انجام دهید. این گجت در کنار این که می‌تواند تصویر صفحه نمایش آیفون‌تان را بر روی تلویزیون نشان دهد، می‌تواند گوشی شما را به یک ریموت کنترل تبدیل کند. در این شرایط شما می‌توانید تمامی فعالیت‌های گوشی را بر روی تلویزیون انجام دهید.

مراحل متصل کردن گوشی با اپل تی وی

برای این که بتوانید با استفاده از اپل تی وی، گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید، باید یک سری مراحل را طی کنید. به عنوان مثال در ابتدا باید این گجت را با استفاده از یک کابل HDMI به تلویزیون مد نظر وصل کنید. در این حالت شما باید به تنظیمات تلویزیون هوشمند خود بروید و به اینترنتی متصل شوید که آیپد یا آیفون شما به متصل هستند.
در مراحل بعدی باید به سراغ آیفون یا آیپدتان بروید و وارد برنامه اپل موزیک شوید. در این بخش شما می‌توانید یک موزیک پلی کنید و سپس بر روی اتصال بیسیم کلیک کنید که در پایین صفحه مشاهده می‌کنید. در منوی باز شده بر روی گزینه Apple TV کلیک کنید تا تلویزیون شما در آیفون‌تان به نمایش دربیاید. در صورتی که این مراحل را با موفقیت طی کنید، موزیک مورد نظر از تلویزیون پخش می‌شود و شما می‌توانید هر محتوایی را برای خانواده و دوستان پخش کنید.

اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ به وسیله Lightening Digital AV

یکی از روش‌های اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ با استفاده از کابل HDMI است. البته برای این که بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، باید یک آداپتور به نام Lightening Digital AV تهیه کنید. برای این که بتوانید با استفاده از کابل، آیفون‌تان را به تلویزیون متصل کنید، باید در آداپتور Lightening Digital AV را به گوشی خود متصل کنید و سپس کابل HDMI را به گوشی و تلویزیون وصل کنید.
در صورتی که مراحل بالا را با موفقیت انجام دهید و آداپتور Lightening Digital AV مشکلی نداشته باشد، می‌توانید از طریق منابع، بر روی گزینه HDMI کلیک کنید. این روش یکی از ساده‌ترین روش‌های اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ است که می‌توانید از آن استفاده کنید.
در کنار خرید آیفون، پرداخت قیمت محصولات کاربردی دیگر اپل مانند قیمت ایرپاد به خصوص قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro، قیمت اپل واچ به ویژه اپل واچ SE به تمامی کاربران ایرانی پیشنهاد می‌شود. محصولات شرکت اپل با طرز شگفت‌انگیزی با یکدیگر کار می‌کنند. این وسایل دیجیتال همچنین ارزش خرید بالایی دارند. یعنی در گذر زمان افت قیمت شدیدی نخواهند داشت. همین مساله باعث محبوبیت محصولات اپل در میان ایرانیان شده است.

گوشی را به تلویزیون به راحتی وصل کنید و لذت ببرید

نگاه کردن سریال مورد علاقه‌تان که به تازگی دانلود کرده‌اید در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ، جذابیت خاص خود را دارد. برای این که بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، می‌توانید از دو روش وایرلس و کابلی استفاده کنید. برای استفاده از روش وایرلس، باید نسبت به خرید اپل تی وی اقدام کنید و آن را به TV وصل کنید. برای اتصال گوشی آیفون به تلویزیون سامسونگ با کابل، نیاز به خرید Lightening Digital AV دارید. با استفاده از این کابل و انتخاب منبع HDMI مناسب در تلویزیون می‌توانید تصویر آیفون را روی TV اصطلاحا Mirror کنید.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: