محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

راهنمای خرید لپ تاپ اپل | بهترین راهنما برای یک خرید هوشمندانه

منتشر شده در ۲ مرداد , ۱۴۰۱
راهنمای خرید لپ تاپ اپل

خرید بهترین لپ تاپ اپل (مک بوک‌)؛ آیا بهترین برای شما مناسب است؟ امروزه خرید لپ تاپ به دلیل قیمت بالای این محصولات، به یک خریدی تبدیل شده است که باید حسابی پیش از آن تحقیق کنید. مک بوک‌ ها نیز به دلیل این که از بهترین متریال‎ها در ساخت آن‌ها استفاده می‎شود، قیمت بیشتری نسبت به رقبا دارند، بنابراین بهتر است که پیش از خرید راهنمای خرید لپ تاپ اپل را مطالعه کنید. لپ تاپ‌های شرکت بزرگ اپل در سال 2020 وارد دنیای جدیدی شدند که با پردازنده‌های اختصاصی سری M همراه بود. تغییر پردازنده‌ اینتل که اپل از سال 2006 از آن‌ها استفاده می‌کرد، یک تغییر ساده نبود. در کنار این تغییر، عوامل بسیار دیگری مانند قدرت پردازش و شارژدهی وجود دارند که کاربران نیاز دارند پیش از خرید مک بوک بدانند. اگر می‌خواهید یک خرید هوشمندانه داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

4 ویژگی بی‌نظیر لپ تاپ‌های اپل

شرکت اپل از همان سال ابتدای تاسیس خود، سعی بر این داشت تا محصولات‌ش را با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کند. به همین دلیل است که محصولات این شرکت در همان سال‌های ابتدایی طرفداران زیادی داشتند. شما با خرید محصولات این شرکت تا مدت‌ها نیاز به خرید محصولات دیجیتالی نخواهید داشت. خرید آی پد ، قیمت آیفون 13 ، قیمت اپل واچ مانند اپل واچ SE به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، خرید لپ تاپ اپل برای بیشتر کاربران یک انتخاب سخت است. در این بخش قصد داریم با چهار دلیل به شما ثابت کنیم که چرا این انتخاب سخت ارزش بالایی به نسبت خرید لپ تاپ‌های ویندوزی دارد. چهار ویژگی خرید مک بوک به جای لپ تاپ‌های ویندوزی به شرح زیر هستند:

  • اکوسیستم بی‌نظیر اپل، از دلایل خرید مک بوک است: یکی از دلایل اصلی که کاربران به محصولات اپل مانند مک بوک علاقه زیادی دارند، اکوسیستم عالی محصولات این شرکت است. کارایی و هماهنگی مک بوک ، ایفون ، ایرپاد پرو ، آیپد و محصولات دیگر اپل به قدری بی‌نظیر است که می‌توانند تقریبا تمامی نیازهای شما را به سادگی برطرف کنند
  • مک بوک با اپ‌های کاربردی و رایگان همراه است: از مهم‌ترین ویژگی‌های مک بوک‌ ها این است که سیستم عامل اختصاصی این لپ تاپ‌ها، همواره با نرم‌افزارهای رایگان و کاربردی مانند آی‌مووی می‌شوند. به همین دلیل دیگر نیازی به خرید و نصب نرم‌افزارهای دیگر ندارید
  • صفحه نمایش عالی مک بوک‌ها، از دلایل اصلی خرید این لپ‌ تاپ‌ها است: اپل در صفحه نمایش سری لپ تاپ‌های از تکنولوژی Retina استفاده می‌کند. به همین دلیل اجسام در صفحه نمایش‌های مک بوک خیلی واضح و با کیفیت دیده می‌شوند

راهنمای خرید لپ تاپ اپل؛ مک بوک پرو یا ایر؟

یکی از باورهای اشتباه رایج در میان کاربران این است که مک بوکی که قیمت پایین‌تری دارد، ارزش خرید خیلی بالایی دارید. به همین دلیل بدون آگاهی به مشخصات این لپ تاپ، آن را خریداری می‌کنند. پیش از این که به بررسی مک بوک پرو و ایر برای یک خرید بهتر بپردازیم، باید چندین نکته را مرور کنیم.

مک بوک پرو و مک بوک ایر جدید شاید در ظاهر مشخصاتی شبیه به هم داشته باشند، اما مک بوک پرو M2 دو هسته پردازشی گرافیکی بیشتری دارد و همچنین می‌تواند تا حدود دو ساعت شارژدهی بیشتری داشته باشد. این قابلیت‌ها در ازای هزینه بیشتری نسبت به مک بوک ایر به دست می‌آیند.

از دیگر نکاتی که لازم است بدانید این است که مک بوک ایر خیلی سبک‌تر از پرو نیست. در واقع بنابر نام این لپ تاپ‌های خیلی از کاربران گمان می‌کنند که تفاوت وزن زیادی میان این دو سری لپ تاپ است. اما در حقیقت تفاوت وزنی که میان مک بوک ایر و پرو وجود دارد، 160 گرم است. مک بوک پرو از فن در ساختار خود استفاده می‌کند در صورتی که مک بوک ایر بدون فن خنک‌کننده کار می‌کند.

بررسی مک بوک ایر 2022؛ راهنمای خرید لپ تاپ اپل

در این قسمت از راهنمای خرید لپ تاپ اپل، مک بوک ایر 2022 را برای خرید شما بررسی می‌کنیم. این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای بیشتر کاربران است. جدیدترین مک بوک ایر با تغییرات ظاهری و سخت‌افزاری زیادی همراه بوده است.

از تغییرات ظاهری مک بوک ایر 2022 در جهت راهنمای خرید لپ تاپ اپل باید به بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش، روشن‌تر شدن آن و اضافه شدن دو رنگ جدید به این لپ تاپ‌ها اشاره کرد. بنابر بر ادعای اپل شما با خرید جدیدترین سری مک بوک ایر، می‌توانید تنها با 30 دقیقه به شارژ زدن، تا 57 درصد این لپ تاپ را شارژ کنید.

در جهت راهنمای خرید لپ تاپ اپل باید اشاره کرد که جدیدترین مک بوک ایر ، از پردازنده M2 استفاده می‌کند. با پردازنده M2 شما هشت هسته پردازشی دریافت می‌کنید که سرعت اطلاعات آن خیلی بیش‌تر از پردازنده M1 است. مک بوک ایر M2 در جولای سال 2022 منتشر می‌شود.

بررسی مک بوک ایر 2020؛ بهترین گزینه اقتصادی

اگر جزو کاربران تازه واردی هستید که تمایل ندارند برای اولین خرید خود، به سراغ یک مک بوک گران بروند، مک بوک ایر 2020 یک گزینه اقتصادی برای شما است. این لپ تاپ، یکی از قدرتمند‌ترین لپ تاپ‌هایی است که می‌توانید با سرمایه کم‌تر نسبت به جدیدترین سری مک بوک‌ها خریداری کنید. با خرید مک بوک ایر 2020، می‌‌توانید تنها با یک بار شارژ کردن، در طول روز از آن استفاده کنید.

مک بوک ایر به دلیل بهره‌گیری از سری پردازنده‌های جدید اپل به نام M1، سرعت بوت بالایی دارد. درست مانند آیفون که با یک ضربه صفحه‌اش روشن می‌شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که این لپ تاپ سریعا روشن شود. یکی از بهترین مزایای مک بوک ایر 2020 این است که فن خنک‌کننده ندارد. به همین دلیل حتی برای سنگین‌ترین پردازش‌ها نیز ساکت می‌ماند.

بررسی مک بوک پرو 14 اینچ 2021؛ برای عاشقان قدرت و پورت‌های کاربردی

اگر تمایل دارید قدرتمندترین لپ تاپ اپل را خریداری کنید، دنبال گزینه دیگری نباشید، زیرا مک بوک پرو 14 اینچی بهترین گزینه برای شما است. البته مک بوک پرو 16 اینچ نیز گزینه خوبی است اگر هزینه بیشتر برای شما مشکلی نداشته باشد.

برای خرید مک بوک پرو 14 اینچی، باید از میان دو پردازنده M1 Pro و M1 Max یکی را انتخاب کنید. از نظر اندازه در راهنمای خرید لپ تاپ اپل باید اشاره کرد که مک بوک پرو 14 اینچی، تقریبا با 13 اینچی یکسان است اما صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد.

اگر قصد دارید با لپ تاپ خود کارهایی مانند گشت و گذار در وب یا تایپ یک مقاله را انجام دهید، این‌ها کارهایی هستند که یک مک بوک ایر نیز برای شما انجام می‌دهند. مک بوک پرو برای گرسنگان قدرتی که قصد دارند ویدئوهای 4K ادیت کنند یا مدل‌های 3D در CAD را رندر بگیرند مناسب است.

راهنمای خرید لپ تاپ اپل؛ همین حالا مک بوک مناسب را خریداری کنید

راهنمای خرید لپ تاپ اپل به شما کمک می‌کند تا بتوانید در میان جدیدترین سری مک بوک‌های این شرکت، بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید. در ابتدای هر کاربری باید دلیل استفاده خود را از مک بوک مشخص کند. پس از مشخص شدن اهداف استفاده کاربران از مک بوک، می‌توانید قدرتمندترین مک بوک یعنی مک بوک 14 یا 16 اینچ پرو را خریداری کنید. یا می‌توانید برای کارهای سبک‌تر به سراغ مک بوک ایر 2022 و 2020 بروید. شما می‌توانید لپ تاپ مورد نظر خود را همین حالا از اپل‌فا خریداری کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا :

macbook2022-2-BANNER-01APPLEFA