محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ترفندهای آیفون | دومین شماره از سری‌ جذاب‌ قابلیت‌های کم‌تر دیده شده

منتشر شده در ۱۶ شهریور , ۱۴۰۱
ترفند های آیفون سری دوم

ترفندهای آیفون؛ سری دوم

ترفندهای آیفون، سری مطالب جذابی است که در هر مطلب سه ترفند به کاربران آموزش داده می‌شود. با مطالعه و یاد گرفتن این ترفندها، می‌توانید از پتانسیل کامل گوشی خود استفاده کنید. بنابراین پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. آیفون‌ها و گوشی‌های هوشمند امروزی، پر از رمزورازهایی هستند که کاربران تمایل دارند بدانند. اما برخی از این رمزورازها به قدری تخصصی هستند که از سطح درک درصد زیادی خارج هستند. اما ترفندهایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از قابلیت‌های مخفی گوشی خود استفاده کنید. در دومین مطلب سری ترفندهای آیفون، با سه نکته جدید و کاربردی آشنا خواهید شد.

سه ترفند که زندگی‌تان را شیرین‌تر می‌کند

آیفون‌ها و به طور کلی تمامی محصولات شرکت اپل با هدف آسان‌تر کردن زندگی کاربران طراحی شده‌اند، ترفندهایی نیز وجود دارند که استفاده از این وسایل را جذاب‌تر می‌کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید تعیین کنید که دستیار مجازی‌تان، سیری با چه نامی شما را صدا کند. لازم به ذکر است که آیفون قابلیت‌های پنهان زیادی دارد، بنابراین اگر می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید، این سری مطالب را با دقت بخوانید.

خرید ایرپاد پرو در کنار خرید ایفون به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود. البته پرداخت قیمت ایرپاد های اپل واچ SE دیگر مانند قیمت ایرپاد 3 نیز در میان خیلی از کاربران محبوب است. در کنار این محصولات، خرید آیپد، اپل واچ مانند نیز به کاربران عاشق تکنولوژی پیشنهاد می‎‌شود. شما می‌توانید با چندین کلیک ساده و در نهایت امنیت و راحتی، بهترین محصولات اپل را خریداری کنید.

ترفندهای گفته شده در مطلب شماره یک شامل سه مورد می‎شوند، این سه مورد عبارتند از: شخصی‌سازی صدای زنگ و پیامک، دریافت نسخه آزمایشی آی او اس و تبدیل کردن آیفون به ذره‌بین. سه مورد دیگر در باب ترفندهای آیفون به مانند زیر هستند.

وصل کردن دو گوشی آیفون به ایرپاد؛ مناسب جمع‌های دونفره!

یکی از بهترین ترفندهای آیفون که کاربران با شنیدن شکه می‌شوند این است که می‌توانید دو جفت ایرپاد را به یک گوشی آیفون متصل کنید. در این صورت دو کاربر می‌توانند به صورت همزمان به صدای پخش‌شده توسط آیفون گوش دهند. بنابراین زمانی که با دوست خود می‌خواهید به صورت همزمان موزیک گوش دهید یا حتی می‌خواهید یک فیلم ترسناک با صدای بلند ببینید، می‌توانید دو جفت ایرپاد را به آیفون متصل کنید.

برای این که بتوانید دو جفت ایرپاد را به آیفون متصل کنید، کافی است مراحل گفته شده را طی کنید. در ابتدا باید طی مراحل معمولی، ایرپاد اولی را به گوشی خود متصل کنید. برای این کار تنها کافی است که کیس ایرپاد را در نزدیکی آیفون باز کنید تا با پیغام اتصال مواجه شوید. پس از وصل کردن ایرپاد اول باید دوباره همین مراحل را برای وصل کردن ایرپاد دوم انجام دهید.

در صورتی که در مرتبه دوم پیغام اتصال به صورت خودکار نشان داده نشد، دکمه Setup موجود در پشت کیس را فشار دهید تا چراغ سفید داخل کیس روشن شود. در این صورت می‌توانید آیفون را به دومین ایرپاد نیز وصل کنید. اگر همچنان صدا از یک ایرپاد پخش می‌شود، بر روی گزینه و Airplay کلیک کنید. در صورتی که تمامی مراحل گفته شده را با موفقیت انجام دهید، می‌توانید صدای موزیک یا فیلم را به صورت همزمان با همراه خود بشنوید.

اشتراک‌های سرویس‌هایی که نمی‌خواهید را از بین ببرید

خیلی از کاربران، سرویس‌های اپ‌های مختلف را خریداری می‌کنند و پس از مدتی بدون آن که نیاز به آن داشته باشند، تنها هزینه سرویس را می‌پردازند. خب باید بدانید که راهی است که به شما امکان مشاهده تمامی سرویس‌های در حال استفاده را می‌دهد. در این صورت می‌توانید متوجه شوید که کدام سرویس‌ها را نمی‌خواهید. بنابراین می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید تا دیگر برای سرویسی که استفاده نمی‌کنید، هزینه‌ای پرداخت نکنید.

برای این که بتوانید لیست تمامی سرویس‌های در حال استفاده خود را مشاهده کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد برنامه اپ استور شوید
  • بر روی آواتار شخصی خود در بالای صفحه کلیک کنید
  • در منو باز شده بر روی Subscriptions کلیک کنید
  • با انجام این کار یک لیست از اشتراک‌های حال حاضر خود مشاهده می‌کنید و همچنین اطلاعاتی در این قسمت وجود دارد که به شما درباره شرایط تمدید اشتراک می‌گویند. به علاوه شما می‌توانید با کلیک بر روی هر سرویس، گزینه Cancel Subscription را انتخاب کنید تا اشتراک خود را از سرویس مورد نظر حذف کنید

در نظر داشته باشید که اشتراک شما به محض کلیک کردن بر روی Cancel Subscription از بین نمی‌رود. بلکه باید روند نرمال پاک شدن اشتراک را طی کند و در تاریخی که اشتراک نیاز به تمدید دارد از بین برود.

به سیری بگویید چی صدای‌تان کند

یکی از بهترین ترفندهای آیفون این است که می‌توانید به سیری بگویید چی صدای‌تان کند. در این قابلیت جذاب باعث می‌شود احساس کنید که واقعا یک دستیار مجازی دارید. سیری یکی از بهترین قابلیت‌های آیفون است که کاربران با عملی کردن این ترفند، حتی بیش‌تر از قبل می‌توانند از آن لذت ببرند.

برای این که بتوانید برای سیری مشخص کنید که شما را چی صدا بزند، باید اول آن را فعال کنید. جهت انجام دادن این کار باید دکمه کناری گوشی خود را نگه دارید یا عبارت “هی سیری” را به گوشی خود بگویید. سپس می‌توانید “Call me ___ from now on” را تایپ کنید و به جای ___ نامی که قصد دارید شما را صدا بزند تایپ کنید. همچنین می‌توانید دستور گفته شده را برای سیری بخوانید و مجددا ___ را با نام مورد نظرتان پر کنید.

نهایت استفاده از آیفون با ترفندهای جذاب و کاربردی

در سری دوم از ترفندهای آیفون به سه ترفند جذاب و کاربردی دیگر آشنا شدید که کمی با سری پیش متفاوت بود. در این سری با ترفندهای مشاهده کردن اشتراک‌های فعال، دستور تغییر نام به سیری و اتصال دو ایرپاد به آیفون آشنا شدید. برای تغییر نام باید عبارت Call me ___ from now on را در سیری تایپ کنید و نامی که می‌خواهید را در قسمت جای خالی تایپ کنید. برای مشاهده اشتراک‎های فعال در اپ استور گزینه Subscriptions را انتخاب کنید، برای اتصال دو ایرپاد به یک آیفون حتما بخش مرتبط را در این مطلب مطالعه کنید.