محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپل واچ سری 7 : قیمت ، تاریخ انتشار و ویژگی های جدید

منتشر شده در ۴ خرداد , ۱۴۰۰

اپل واچ سری 7

اپل واچ از فناوری های پوشیدنی شرکت اپل هستند که در سری های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. اپل واچ های سری 7 هنوز در زیر پرده شایعات پنهان شده اند و گمانه زنی های زیادی درباره Apple Watch Series 7 به گوش می رسد. با این حال در ادامه قصد داریم اطلاعات جامعی در باره اپل واچ های سری 7 برای شما ارائه کنیم. لطفا با اپل فا همراه باشید.

زمان رونمایی از اپل واچ سری 7

زمان رونمایی از سری 7 ( اپل واچ سری 7 )

تمامی اپل واچ ها در سری های مختلف در ماه سپتامبر رونمایی شده است. همچنین در سال گذشته نیز با شیوع گسترده ویروس کرونا سری اپل واچ 6 و SE در ماه سپتامبر رونمایی شد. بنابراین بر اساس سوابق گذشته و اپل واچ se تخمین زده می شود که امسال نیز باید در ماه سپتامبر سال 2021 منتظر رونمایی Apple Watch Series 7 باشیم. اگر این گجت پوشیدنی شما را هیجان زده می کند برای رونمایی از آن باید حداقل تا شهریور ماه صبر کنید.

قیمت اپل واچ سری 7

شایعاتی در بارهٔ قیمت اپل واچ های سری 7 نیز وجود دارد که نشان می دهد. اپل واچ های سری 7 با همان قیمت نسل قبلی روانه بازار خواهد شد. اپل واچ های سری 6 با قیمت 399 دلار دسترس کاربران قرار گرفته بود. امسال نیز Apple Watch Series 7 با قیمت 399 دلار در بازار جای خواهد گرفت و افزایش قیمت چندانی نخواهد داشت.

رنگ بندی جدید در اپل واچ سری 7

شایعاتی نیز در مورد رنگ بندی اپل واچ های جدید وجود دارد. گفته ها حاکی از این است شرکت اپل در سری 7 رنگ هایی که به آی مک ها اضافه کرده است را نیز در جدید ترین اپل واچ ها به کار خواهد برد. با این حال با وجود به حقیقت پیوستن این نظر می توانیم شاهد رنگ هایی مانند: نارنجی، سبز، زرد، آبی روشن و بنفش در اپل واچ های سری 7 باشیم.

طراحی اپل واچ سری 7

طراحی اپل واچ های سری 7 ( اپل واچ سری 7 )

شرکت اپل در ایجاد تغیرات برای طراحی های خود بسیار کند عمل می کند و باتوجه به این نکته به نظر نمی رسد که تغیرات زیادی در طراحی اپل واچ های سری 7 اعمال کند. شایعاتی که در مورد طراحی این گجت های پوشیدنی شنیده می شود حاکی از تخت شدن لبه های Apple Watch Series 7 می باشد. همچنین اپل در طراحی نسل قبلی واچ های خود از بند سولو لوپ استفاده کرد که به نظر می رسد در طراحی سری 7 اپل واچ ها نیز از این بند ها بهره ببرد. البته تمامی این مطالب تنها شایعاتی است که در رسانه های اجتماعی منتشر شده، در نتیجه برای دیدن طراحی جدید سری اپل واچ باید تا زمان رونمایی منتظر ماند.

باتری اپل واچ سری 7

همانطور که اشاره شد ممکن است اپل در طراحی واچ های سری 7 از بند های جدیدی استفاده کند که باتری های اضافه در درون این بند ها تعبیه شده اند. باتری های اضافه به Apple Watch Series 7 این امکان را می دهند تا طول عمر و عملکرد بهینه تری داشته باشند. با این حال ممکن است در نسل جدید اپل واچ ها، عمر باتری مورد نظر قرار گرفته و برای بهتر شدن آن تغیراتی اعمال شود.

ویژگی های اپل واچ سری 7

ویژگی های اپل واچ سری 7 ( اپل واچ سری 7 )

همانطور که می دانید اپل واچ ها در سال 2014 با هدف تمرکز بر تناسب اندام اختراع شده و در اختیار کاربران قرار گرفتند. در هر سری جدید از این گجت های پوشیدنی ویژگی هایی که باعث بهبود و پیگیری سلامت افراد می شد بهتر و پیشرفته تر شد. در Apple Watch Series 7 نیز تمرکز شرکت اپل بر روی ویژگی های سلامتی خواهد بود. یکی از ویژگی هایی که به نظر می رسد در اپل واچ های سری7 شاهد باشیم اضافه شدن حسگر های میزان قند خون می باشد.

بیشتر بخوانید : چطوری همه اعلان هارو در اپل واچ پاک کنیم؟

احتمالاً این روش غیر تهاجمی اندازه گیری قند خون مورد توجه افراد دیابتی قرار خواهد گرفت. در این فناوری با تابش نور مادون قرمز به پوست کاربران می توانند میزان قند خون افراد را اندازه گیری کنند. این ویژگی به افراد دیابتی این امکان را می دهد تا بتوانند مقدار انسولین مورد نیاز برای تزریق، قبل از هر وعدهٔ غذایی را اندازه گیری کنند. همچنین افراد دیابتی برای اندازه گیری قند خون باید از سوزن، کاغذ های تست اندازه گیری و دستگاه سنجش قند خون استفاده کنند که واچ های سری 7 اپل باعث کاهش هزینه های اضافی می شود.

ویژگی های اپل واچ سری 7 ( اپل واچ سری 7 )

با توجه به شایعات پخش شده، شرکت سامسونگ در جدید ترین فناوری واچ های خود نمایشگری را ارائه خواهد داد تا بتواند از روش غیر تهاجمی میزان قندخون خون را اندازه گیری کند. هر چند به واقعیت پیوستن این ایده چندان ممکن به نظر نمی رسد اما Apple Watch Series 7 این ویژگی را به واچ های خود اضافه خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی هایی که ممکن است در سری 7 اعمال شود حذف شدن موتور هپتیک می باشد. اپل قصد دارد تمامی لرزش ها را به صورت مصنوعی با باتری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : تفاوت سری ۳ و ۵ اپل واچ ها

در اپل واچ های جدید باتری به طور مستقیم به نمایشگر اپل واچ متصل خواهد شد در نتیجه شاهد باتری بزرگتری در واچ های سری 7 خواهیم بود. با این حال ممکن است این طرح با استقبال زیادی روبرو نشده و در سری بعد اپل واچ ها حذف شود. یکی دیگر از طرح های پیشنهاد شده برای Apple Watch Series 7، سنسور تشخیص فشار می باشد که توسط سازمان بهداشت آمریکا نیز تأیید شده است. تمامی ویژگی های احتمالی در باره اپل واچ های سری 7 بدین شکل بود حال برای بررسی دقیق تر ویژگی های باید تا زمان رونمایی اپل واچ منتظر بمانیم.

نتیجه گیری

اپل واچ های سری 7 نیز همانند دیگر واچ ها نسل قبلی اپل متمرکز بر اهداف سلامتی خواهد بود. ویژگی هایی که در هر نسل به اپل واچ ها اضافه می شود همگی به کاربران کمک می کنند تا از طریق این گجت های پوشیدنی وضعیت سلامتی خود را پیگیری کنند، با این حال ویژگی برجسته Apple Watch Series 7 اضافه شدن سنسور های اندازه گیری قند خون به روش غیر تهاجمی است. گزینه های دیگری مانند بهبود عملکرد باتری رنگ بندی ها و طراحی اپل واچ ها نیز ممکن است دستخوش تغیراتی شود. در این متن سعی کردیم تمامی مطالب و حواشی اپل واچ های سری 7 را بررسی کنیم. با این حال تمامی ویژگی هایی که اشاره شد تنها گزینه های احتمالی است که ممکن است به واقعیت نپیوندد و برای دیدن این گجت های پوشیدنی باید تا زمان رونمایی صبر پیشه کنیم.چنانچه قصد خرید مک بوک را دارید شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت macbook pro  از فروشگاه اپل فا روی لینک کلیک کنید.