محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

چگونه اپل واچ 7 خود را سریع تر شارژ کنیم؟

منتشر شده در ۱۵ آبان , ۱۴۰۰
دسته‌بندی : آموزش , آموزش اپل واچ

شارژ سریع اپل واچ 7

یکی از ویژگی های مهم اپل واچ سری 7، پشتیبانی آن از شارژ سریع است. اپل در جریان رویداد “California Streaming” خود در این مورد مطالبی ارائه کرد. اپل ادعا می کند که با شارژ سریع، سطح شارژ اپل واچ سری 7 می تواند در عرض 45 دقیقه از 0 تا 80 درصد برسد. این اپل واچ دارای صفحه نمایش بزرگتر و سرعت شارژ تا 33 درصد بیشتر از سری قبل است. کابل شارژ این ساعت هوشمند جدید نیز با نسخه های قبلی اپل واچ متفاوت می باشد. اپل گفته است که هر یک از آداپتورهای برق USB-C آن با توان 18 وات یا بالاتر، از شارژ سریع، در اپل واچ جدید پشتیبانی می شود. علاوه بر این، آداپتورهای USB-C شخص ثالث با توان 5 وات یا بالاتر تا زمانی که از پروتکل USB Power Delivery (USB-PD) استفاده کنند، امکان شارژ سریع را فراهم می کنند. در این مقاله از سایت اپل فا به نحوه شارژ سریع اپل واچ 7 ، و امکانات و تاثیر آن ها بر قیمت اپل واچ خواهیم پرداخت. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید اپل واچتان سریع شارژ شود همراه ما باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • عمر باتری در اپل واچ سری 7
  • آنچه برای شارژ سریع اپل واچ 7 نیاز دارید
  • آیا می توان از سایر کابل ها استفاده کرد؟
  • آیا ویژگی شارژ سریع برای کاربران مفید خواهد بود؟

عمر باتری در اپل واچ سری 7

اپل می گوید سری 7 هم مانند اپل واچ سری 6، اپل واچ se و سری 3 با یکبار شارژ، 18 ساعت شارژ نگه می دارد. معمولا عمر باتری بر اساس استفاده متفاوت خواهد بود. آنالیز تمرینات ورزشی با GPS، غیرفعال کردن بلوتوث در آیفون یا حتی بالا بردن مچ دست برای تماشای زیاد صفحه نمایش، باعث تخلیه‌ی سریع تر باتری می شود. به لطف طراحی جدید شارژر آن، سری 7 به سرعت شارژ می شود.

آنچه برای شارژ سریع اپل واچ 7 نیاز دارید

کابل MagSafe

به یک کابل MagSafe با کانکتور (connector) USB-C نیاز دارید. شما می توانید از فروشگاه های اپل تهیه کنید.

دوشاخه USB-C

همچنین به یک آداپتور USB-C با 18 وات، 20 وات، 29 وات، 30 وات، 61 وات، 87 وات یا 96 وات نیاز دارید. آداپتورهای (plug) کوچکتر اپل با 5 یا 12 وات تنها خروجی های USB-A را پشتیبانی می کنند. بنابراین با کابل MagSafe سازگار نیستند.

چگونه اپل واچ 7 خود را سریع تر شارژ کنیم؟

 

دستگاهی با درگاه USB-C

اگر آداپتور USB-C مناسبی در دسترس ندارید، می توانید از کابل USB-C برای شارژ اپل واچ خود از طریق هر دستگاهی که دارای ورودی USB-C است استفاده کنید. به عنوان مثال، بسیاری از مک ‌های اخیر می ‌توانند به عنوان منبع شارژ عمل کنند، از جمله: MacBook Pro (2016 و بعد از آن)، iMacs (2017 و بعد) و MacBook Air (2019 به بعد). همچنین می‌توانید اپل واچ جدید را از طریق آیپدهای جدید شارژ کنید. هر آیپدی با ورودی USB-C برای این کار مناسب است: آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی (نسل سوم به بعد)، آیپد پرو ۲۰۲۱، هر آیپد پرو ۱۱ اینچی، آیپد مینی ۶ و آیپد ایر ۴.

آیا می توان از سایر کابل ها استفاده کرد؟

اگر یک کابل شارژ اپل واچ قدیمی دارید، همچنان در سری 7 نیز قابل استفاده است. با این حال، نمی توانید کابل قدیمی ‌تر را برای شارژ سریع استفاده کنید. باید انتظار داشته باشید که سرعت شارژ در همان سطح Apple Watch 6 باقی بماند.

چگونه اپل واچ 7 خود را سریع تر شارژ کنیم؟

آیا ویژگی شارژ سریع برای کاربران مفید خواهد بود؟

از آنجایی که اپل واچ سری 7 شارژ باتری چند روز را ارائه نمی دهد، اضافه شدن امکان شارژ سریع مفید خواهد بود. تا هنگامی که اپل به افزایش مدت زمان نگهداری شارژ باتری در اپل واچ نپردازد، افزایش سرعت شارژ بهترین راه‌ حل برای استفاده‌ی طولانی مدت اپل واچ برای کاربران است.

در رویداد سال 2022 اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرده است که از این رو نسل 14 گوشی ها آیفون از مهمترین بخش این رویداد بوده است. برای کسب اطلاع از قیمت آیفون 14 ، آیفون 14 پلاس ، آیفون 14 پرو ، آیفون 14 پرو مکس و برای خرید اپل واچ اولترا ، اپل واچ سری 8 و ایرپاد پرو نسل 2 می توانید از اپل فا اقدام نماید.

سخن پایانی

اپل واچ سری 7 می تواند تنها در 45 دقیقه از 0 تا 80 درصد شارژ شود. دقت کنید که با هر شارژر نمی توان به این سرعت از شارژ سریع رسید. قابلیت شارژ سریع نیاز به یک کابل شارژ USB-C جدید دارد که اپل در جعبه ساعت قرار داده و به صورت جداگانه نیز به فروش می رسد. اپل اخیراً آداپتور برق را در جعبه اپل واچ قرار نمی دهد، بنابراین کاربران باید خودشان تهیه کنند. متأسفانه امکان شارژ سریع فقط در اپل واچ سری 7 امکان پذیر است. همچنین این قابلیت در برخی کشورها قابل استفاده نمی باشد. در این مقاله از سایت اپل فا به نحوه شارژ سریع اپل واچ سری 7 پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. همراهان گرانقدر اپل فا می توانند از طریق مراجعه به وب سایت مجموعه از قیمت macbook pro، قیمت ایرپاد اپل و قیمت روز آیفون مطلع شوند.

منبع: macworld.co.uk

مقالات پیشنهادی اپل فا :