محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تغییرات اپل واچ سری 7 | نمایشگر بزرگ و بدنه بادوام تر از سری قبل

منتشر شده در ۱۷ مهر , ۱۴۰۰

تغییرات اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 که جدیداً معرفی و عرضه شد، دارای بزرگترین و پیشرفته ترین صفحه نمایش Retina display است که این شرکت روی آن نصب کرده است. کیفیت این صفحه نمایش 20 درصد بیشتر از سری 6 و 50 درصد بیشتر از سری های قدیمی تر (سری 3) می باشد. اپل همچنین قاب اپل واچ را باریک کرده است. قاب این مدل 1.7 میلی متر کاهش پیدا کرده است که 40 درصد نازک تر از مدل قبلی می باشد. اپل واچ سری 7 می تواند 50 درصد متن بیشتری را در مقایسه با سری 6 روی صفحه نمایش دهد، که به معنی پیمایش یا scrolling کمتر هنگام خواندن متون و ایمیل ها است. دکمه ها نسبتا بزرگتر هستند که کار با برنامه هایی مانندActivity : Alarms و Stopwatch، را راحت تر می کند. اپل می گوید وقتی مچ دست شما پایین است صفحه نمایش سری 7 در محیط داخلی 70 درصد روشن تر می باشد، که برای بررسی زمان بسیار مناسب است. در این مقاله از سایت اپل فا به تغییرات اپل واچ سری 7 خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید اپل واچ سری 7 دارید، با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • افزایش مقاومت اپل واچ سری 7
  • ویژگی های جدید سلامتی برای دوچرخه سواران
  • شارژ و عمر باتری
  • دسترسی یا Availability

افزایش مقاومت اپل واچ سری 7

شرکت اپل، اپل واچ سری 7 را با دوام بیشتری از جمله افزایش مقاومت در برابر آب و اجسام تیز و همچنین مقاومت در برابر ترک را افزایش داده است. در کنار مقاومت WR50 موجود در برابر آب، اکنون به عنوان دستگاهی معرفی شده است که می تواند در هر مکانی بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن استفاده شود. اپل می گوید که صفحه نمایش جدید بیش از 50 درصد ضخیم تر از اپل واچ سری 6 است و مقاومت را افزایش می دهد اما ظاهراً شفافیت صفحه را تحت تأثیر قرار نمی دهد. این ساعت همچنین دارای مقاومت IP6X در برابر گرد و غبار است که این بهترین ویژگی یک ساعت خوب به شمار می رود.

صفحه جدید Portraits به عنوان بخشی از watchOS 8 وارد بازار می شود، که بزرگتر و زیباتر است. اپل همچنین دو صفحه ساعت جدید را که منحصر به سری 7 خواهد بود، شامل Contour و Modular Duo عرضه می کند. صفحه‌ی Contour دارای اعداد در لبه نمایشگر است و برای برجسته کردن ساعت، متحرک می شود. صفحه‌ی Modular Duo دارای دو علامت بزرگ مانند آب و هوا و داده های ضربان قلب شما است.

ویژگی های جدید سلامتی برای دوچرخه سواران

اپل واچ سری 7 با watchOS 8 برای سهولت کار دوچرخه سواران بهبود یافته است. گفته می شود اپل واچ سری 7 سوار شدن شما را تشخیص می دهد و به شما یادآوری می کند که تمرین را شروع کنید و در صورت توقف موقت، به طور خودکار مکث و هنگام حرکت از سر گرفته می شود. Fall detection now covers دوچرخه سواری را بررسی می کند و حرکت و زمین خوردن هنگام دوچرخه سواری را ارزیابی می کند. همچنین به دلیل مقاومت بیشتر هنگام زمین خوردن آسیب نمی بیند و یا کمتر آسیب می بیند و اپل واچ در حال حاضر، با دوچرخه های الکترونیکی و الگوریتم تمرین بهبود یافته، کالری را دقیق تر محاسبه و پشتیبانی می کند.

تغییرات اپل واچ سری 7

شارژ و عمر باتری

یکی از مهم ترین تغییرات اپل واچ سری 7 شارژ شدن تا 33 درصد سریعتر از سری 6 است و اپل می گوید 45 دقیقه طول می کشد تا به 80 درصد شارژ کامل برسد. 8 دقیقه شارژ برای 8 ساعت استفاده درحالت sleep tracking کافی است. اپل واچ سری 7 همچنان از یک پک شارژ اختصاصی استفاده می کند، اما اکنون به یک USB-C تغییر کرده است.

دسترسی یا Availability

اپل واچ سری 7 از جنس آلومینیوم اکنون در پنج رنگ عرضه می شود که اپل آن را Midnight ،Starlight ،Green ،Blue و PRODUCT (RED) می نامد. نسخه فولاد ضد زنگ در رنگ های نقره ای، گرافیتی و طلایی در دسترس خواهد بود، به علاوه مدل تیتانیوم مشکی فضایی نیز وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

تا کنون اپل مدل ‌های مختلفی از اپل واچ ها را راهی بازار کرده است. در این سری جدید اپل واچ یعنی سری 7، مقاومت این ساعت هوشمند بیشتر از سری های قبل خواهد بود. لبه‌های این ساعت هوشمند مقاوم ‌تر هستند تا در برابر ضربه‌ دوام بیشتری داشته باشد. این مدل اپل واچ برای کوهنوردان و ورزش‌های سخت مناسب خواهد بود و حتی گفته می شود که حسگر دقیق ‌تری برای شنا کردن روی این محصول قرار دارد. این ساعت ‌های اپل در برابر آب مقاومت دارند، اما لزوما ضد آب نیستند. در این مقاله از سایت اپل فا به تغییرات اپل واچ سری 7 پرداختیم اگر شما هم اهل ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، کوهنوردی، صخره نوردی و … هستید، این ساعت مناسب شما خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت اپل واچ و خرید اپل واچ se به سایت مجموعه اپل فا مراجعه نمایید.

منبع: appleinsider.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :