محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین برنامه های عکاسی برای آیفون

منتشر شده در ۳۰ آبان , ۱۴۰۰

برنامه عکاسی برای آیفون

دوربین های آیفون به قدری پیشرفت کرده اند که دیگر برای گرفتن عکس های حرفه ای نیازی به دوربین DSLR نخواهید داشت و این یکی از دلایل مهم افراد در خرید آیفون است. برنامه‌ های عکاسی برای آیفون می ‌توانند حتی به افراد مبتدی کمک کنند تا به تصاویر سطح حرفه‌ ای دست یابند. این برنامه ها توسط تغییر تنظیمات دوربین یا اعمال فیلترهای گوناگون، عکس های زیبایی را ثبت می کنند. در این مقاله از سایت اپل فا به چند برنامه عکاسی برای آیفون خواهیم پرداخت. اگر شما هم اهل عکاسی و فیلم برداری هستید، در این مقاله همراه ما باشید. آنچه در ادامه خواهیم خواند:

  • Photoleap by Lightricks
  • Photo Lab
  • Afterlight — Photo Editor
  • ProCam
  • Focos
  • Rookie Cam
  • Flickr
  • Snapseed
  • Halide Mark II – Pro Camera
  • EyeEm – Photography

Photoleap by Lightricks

بهترین برنامه های عکاسی برای آیفون در سال 2021

  • توسط Photofox – Photo Editor می توانید تصاویر را با دقت بیشتر ویرایش کنید.
  • می توان چندین عکس را به راحتی ترکیب کرد و هر کدام را با سلیقه‌ی خود ویرایش کنید.
  • ابزاری برای تنظیم حالت‌ های شفافیت و ترکیب وجود دارد تا عکس‌ های شما زیباتر به نظر برسند.
  • همچنین می ‌توانید روی عکس‌ های خود نقاشی بکشید و طرح‌ های گرافیکی چشمگیر ایجاد کنید.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی freemium برنامه‌ی Photofox – Photo Editor محدود است و برای دسترسی به ابزارهای بیشتر باید نسخه‌ی پریمیوم (premium) را نصب کنید.

Photo Lab

Photo Lab دارای بیش از 600 افکت (effect) پرکاربرد است که به راحتی ظاهر هر عکسی را تغییر می دهد. با استفاده از مونتاژ عکس با تشخیص خودکار چهره، می توانید شکل های مختلفی را روی عکس خود اعمال کنید.

Afterlight — Photo Editor‪

 

این برنامه ویژگی‌ های جذاب و در عین حال پرکاربردی را ارائه می ‌دهد. شما می توانید به کمک برنامه‌ی Afterlight عکس ها را در کم ترین زمان ممکن با فیلترها تغییر دهید. علاوه بر این، مجموعه ‌ای از ابزارهای حرفه ‌ای را دارید که می ‌توانند پردازش تصویر RAW را نیز انجام دهند. این برنامه مجموعه ای از افکت های مختلف دارد که مکرراً به روز می شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان و ساده است. Afterlight یک برنامه‌ی عالی است که هم برای مبتدیان و هم برای ویرایشگران حرفه ای مناسب می باشد.

بهترین برنامه عکاسی برای آیفون در سال 2021

ProCam

 

با داشتن یک گوشی هوشمند، ProCam 6 شما را از هر برنامه ای بی نیاز می کند. این برنامه دارای چندین حالت عکاسی مانند شاتر آهسته، burst mode، حالت پرتره، عکس سه بعدی و … است. 60 فیلتر مختلف دارد که می توانید عکس های خود را به حالت های مختلفی ویرایش کنید. ProCam 6 با کنترل موارد مهم عکاسی مانند فوکوس، سرعت شاتر، ISO، تعادل رنگ سفید به شما امکان می دهد، تصاویر خیره کننده ای بگیرید. همچنین گزینه ای برای گرفتن عکس های RAW نیز وجود دارد.

برنامه عکاسی برای آیفون

Focos

این برنامه به شما امکان می ‌دهد از بین چندین دیافراگم شبیه‌ سازی شده، دیافراگم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا افکت عکس های شما جذاب تر شوند. همچنین شما می توانید برای بیشتر کردن جلوه‌ی عکس هایتان، نورها را در فضای سه بعدی اضافه کنید.

برنامه عکاسی برای آیفون

Rookie Cam

Rookie Cam همه‌ی مواردی که برای ایجاد عکس‌ های جذاب لازم است را دارد. با بیش از 150 فیلتر عالی، همچنین ویژگی هایی مهم مانند زوم دیجیتال 6 برابر، کنترل دستی نوردهی و تعادل رنگ سفید، جلوه‌ی عکس های شما را زیباتر می کند. کنترل فلاش باعث می شود عکس هایی با کیفیت بالا بگیرید. همچنین می توانید حداکثر 9 عکس را با هم ترکیب کنید تا یک کلاژ (collage) زیبا بسازید.

برنامه عکاسی برای آیفون

Flickr

فلیکر یکی از محبوب ترین پلتفرم ها، برای آپلود و اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای منحصر به فرد است. می‌ توانید عکس‌ های خود را به ‌طور خودکار در رول دوربین فلیکر (Flicker camera roll) آپلود کنید.

برنامه عکاسی برای آیفون

Snapseed

“Snapseed” یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس است. با داشتن 26 ابزار و فیلتر پیشرفته، ویرایش را سریع و بسیار آسان می کند. می توان هر فایل RAW را ویرایش کرده و آن ها را به صورت JPG ذخیره و ارسال کرد. گزینه های تنظیمی خوبی دارد که به شما امکان می دهد نوردهی و رنگ را کاملاً به دلخواه خود تنظیم کنید.

برنامه عکاسی برای آیفون

Halide Mark II – Pro Camera

دوربین Halide یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای iOS است که هم توسط کارشناسان و هم کاربران بسیار مورد پسند واقع شده است. با استفاده از طیف گسترده ای از ابزارهای ویرایش، به شما امکان می دهد عکس های خود را با دقت طراحی کنید. می توانید از دوربین آن، برای عکاسی پرتره با جلوه های بوکه (bokeh effects) استفاده کنید. همچنین می ‌توانید سرعت شاتر، تعادل رنگ سفید و ISO را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.

برنامه عکاسی برای آیفون

EyeEm – Photography

این برنامه دارای چندین ابزار با کیفیت بالا برای ادیت عکس های شما است. 24 فیلتر عکس قابل تنظیم می توانند به راحتی عکس های شما را زیباتر کنند.

برنامه عکاسی برای آیفون

در رویداد سال 2022 اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرده است که از این رو نسل 14 گوشی ها آیفون از مهمترین بخش این رویداد بوده است. برای کسب اطلاع از قیمت آیفون 14 ، آیفون 14 پلاس ، آیفون 14 پرو ، آیفون 14 پرو مکس و برای خرید اپل واچ اولترا و اپل واچ سری 8 می توانید از اپل فا اقدام نماید.

سخن پایانی

کیفیت عکاسی با آیفون و آی پد در سال‌ های اخیر بسیار بهبود یافته است. برای گرفتن عکس ‌ها و فیلم‌ های با کیفیت، دیگر نیازی به دوربین عکاسی ندارید زیرا دوربین آیفون تمام ویژگی های یک دوربین خوب را دارد. همچنین برنامه های ویرایش عکس می توانند برای استفاده بسیار مفید و سرگرم کننده باشند و جلوه‌ی عکس های شما را چندین برابر کنند. از برنامه‌ هایی برای تنظیم افکت گرفته تا برنامه‌ های حرفه ‌ای ویرایش عکس برای آیفون وجود دارد. در این مقاله از سایت اپل فا چند برنامه عکاسی برای آیفون که هر عکاسی به آن نیاز دارد، معرفی کردیم. شما هم می توانید توسط این برنامه ها عکس های خود را ویرایش کنید و از آن ها لذت ببرید.

جهت آگاهی از قیمت آیفون ۱۳، قیمت اپل واچ، قیمت ایرپاد و قیمت macbook pro می توانید از طریق لینک ها و مراجعه به وب سایت اپل فا اقدام نمایید.

منبع: igeeksblog.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :