محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

پنج دلیل قانع کننده برای خرید اپل واچ سری 7

منتشر شده در ۲۹ آذر , ۱۴۰۰

برای مشاهده محصولات جذاب ساعت های هوشمند اپل، به صفحه اپل واچ سری 7 مراجعه نمایید.

اپل واچ سری 7 که در سپتامبر 2021 معرفی شد، نسخه جدید و فعلی اپل واچ ها است که ابتدا در سال 2015 عرضه و جایگزین سری 6 شد. اپل واچ سری 7 بر اساس مدل های قبلی اپل واچ با طراحی گردتر ساخته شده است و برخی از ویژگی های جدید قابل توجه، از جمله نمایشگرهای بزرگتر، دوام بیشتر و شارژ سریع تر را ارائه می دهد. با وجود این که تغییرات زیادی در اپل واچ نسل جدید اعمال نشده است، همچنان ارزش خرید دارد. در این مقاله از سایت اپل فا، 5 دلیلی که خرید اپل واچ سری 7 را توجیه می کند آورده ایم، برای آشنایی با مشخصات اپل واچ سری ۷ لطفا همراه ما باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  1. طراحی
  2. صفحه نمایش بزرگتر اپل واچ سری 7
  3. شارژ سریع تر اپل واچ سری 7
  4. بند اپل واچ سری 7
  5. اشتراک سه ماه تناسب اندام در اپل واچ سری 7

طراحی

پیشبینی طراحی اپل واچ سری 7 درست از آب درنیامد. اپل برخلاف تصور همه، صفحه نمایش این ساعت هوشمند را به صورت زاویه های گرد عرضه کرد. شاید دلیل اصلی این طراحی راحتی قرار گیری ساعت روی دست بود، زیرا ساعت زاویه دار به راحتی روی مچ دست قرار نمی گیرد. سری 7 دارای همان ضخامت 10.7 میلی متری سری 6 است. این سری اپل واچ ها در سه جنس آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم عرضه می شود. قیمت اپل واچ آلمینیومی مقرون به صرفه تر بوده، در حالی که مدل های تیتانیومی گران ترین هستند.

صفحه نمایش بزرگتر اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 در دو اندازه‌ی صفحه نمایش 41 و 45 میلی متری عرضه می شود. این سری بزرگتر از اپل واچ 6 و اپل واچ SE است که هر دو 44 یا 40 میلی متر هستند. ساعت های قدیمی اپل مانند اپل واچ 3، صفحه نمایش 42 یا 38 میلی متری دارند. این سری ساعت هوشمند، صفحه نمایش 20 درصد بیشتری را برای کاربران ارائه می دهد. این 20 درصد اضافی برای نمایشگر به این معنی است که فضای بیشتری برای قرار گیری کیبورد وجود دارد (که این چیزی است که اپل باید به عنوان یک به‌روزرسانی نرم افزاری در ساعت های هوشمند خود اضافه کند). برای افرادی که می خواهند به وسیله‌ی ساعت خود به پیام ها پاسخ دهند و یا یادداشت برداری کنند این ویژگی مفید خواهد بود.

شارژ سریع تر اپل واچ سری 7

یکی از ویژگی های ضعیف اپل واچ این است که شما باید حداقل هر دو روز یک بار آن را شارژ کنید. اگر شارژ شدن آن مدت زمان زیادی طول بکشد، مشکل کاربران را بیشتر می کند. اینجاست که اپل واچ سری 7، با وعده شارژ سریعتر به داد شما می رسد. اپل ادعا می کند که شارژ این سری اپل واچ از صفر تا 80 درصد باتری، 40 دقیقه طول می کشد و این برای افرادی که عجله دارند بسیار ایده آل به نظر می رسد.

بند اپل واچ سری 7

به دلیل تغییرات در طراحی اپل واچ سری 7، عده ای نگران بودند که بندهای اصلی با این ساعت هوشمند متناسب نباشد، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. بسیاری از کاربران، علاقه مند به تعویض بند ساعت خود هستند و حتی آن را با لباس های خود ست می کنند. اگر شما هم علاقه مند به انواع بند های اپل واچ هستید، می توانید آن را به صورت آنلاین یا حضوری از شعب اپل فا خریداری کنید.

اشتراک سه ماه تناسب اندام  در اپل واچ سری 7

این امتیازی است که هنگام خرید اپل واچ در دسترس است. همه می توانند اشتراک + Apple Fitness را به مدت یک ماه امتحان کنند، اما اگر اپل واچ بخرید، واجد شرایط دریافت سه ماه رایگان این برنامه هستید. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایام قرنطینه افراد زیادی اضافه وزن پیدا کرده اند. کاربران اپل واچ می توانند به وسیله‌ی این برنامه به وزن ایده آل خود برسند.

سخن پایانی

اپل واچ سری 7 جدیدترین ساعت هوشمند اپل است که دارای صفحه نمایش رتینا روشن تر، طراحی گردتر با بدنه بزرگتر، دوام بیشتر و شارژ سریع تر است. در این مقاله از سایت اپل فا دلایلی که اپل واچ سری 7 ارزش خرید را دارد آوردیم، امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. هم چنین می توانید این سری اپل واچ را به صورت آنلاین یا حضوری از شعب اپل فا خریداری کنید.

منبع: macworld.co.uk

مقالات پیشنهادی اپل فا :