محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

7 کاربرد جذاب اپل واچ

منتشر شده در ۳۰ خرداد , ۱۴۰۱
کاربرد اپل واچ

اپل واچ یک ساعت هوشمند است اما فقط یک ساعت هوشمند نیست! برای اینکه بیشتر با کاربردهای اپل واچ آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید…

در گذشته از ساعت تنها برای چک کردن زمان استفاده می‌شده است. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی امروزه می‌توانید از ساعت‌های هوشمند خود کاربردهای مختلفی مانند چک کردن ضربان قلب انتظار داشته باشید. از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار می‌توان به اپل واچ‌ها اشاره کرد. شرکت بزرگ اپل از بهترین متریال‎‌های موجود در ساخت این ساعت‌ها استفاده کرده است. به همین دلیل این ساعت‌ها علاوه بر این که قابلیت‌های متعددی ارائه می‌کنند، مقاوم نیز هستند. اپل در سال 2021 در کنار آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس و آیپد پرو 2021 از اپل واچ سری 7 نیز رونمایی کرد. برای این که با کاربردهای اپل واچ آشنا شوید، همراه ما باشید.

با اپل واچ خود چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟

شرکت اپل و دیگر شرکت‌های پیشرو در زمینه وسایل‌های دیجیتالی، هدف خود را راحت‌ کردن زندگی کاربران قرار داده‌اند. با توجه به همین مساله شرکت اپل محصولاتی مانند اپل واچ SE و آیپد و آیفون را به بازار عرضه کرده است تا کاربران بتوانند زندگی بهتری داشته باشند. داشتن یک زندگی راحت با ساعت هوشمندی که تمامی اطلاعات تناسب اندام و ضربان قلب شما را نشان می‌دهد، مانند یک رویاست که به حقیقت پیوسته است.
پیش از این که برخی از مهم‌ترین کاربرد های اپل واچ را معرفی کنیم، پیشنهاد می‌کنیم که در کنار پرداخت قیمت اپل واچ نسبت به پرداخت قیمت MacBook pro، قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3 اقدام کنید. زیرا در صورتی که از تمامی محصولات اپل استفاده کنید، می‌توانید از هماهنگی این محصولات نهایت استفاده را کنید.

تماس‌های خود را پاسخ دهید

یکی از کاربرد های اپل واچ که به صورت روزانه به طور مکرر از آن استفاده می‌کنند، پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی است. با خرید اپل واچ دیگر نیازی نیست که تلفن همراه خود را پیدا کنید و با استفاده از آن به تماس پاسخ دهید. شما به راحتی می‎توانید با یک کلیک بر روی ساعت خود، تماس تلفنی برقرار کنید.
تصور کنید که در حال دویدن هستید یا در استخر در حال استراحت کردن هستید، تلفن شما زنگ می‌خورد. در این صورت شما باید کار خود را رها کنید تا به تماس پاسخ دهید. اما با داشتن اپل واچ تنها کافی است یک کلیک بر روی صفحه آن کنید. شما می‌توانید با استفاده از اسپیکر کوچکی که در آن قرار گرفته است صحبت کنید.

به عنوان ماشین حساب و قطب‌نما از آن استفاده کنید

یکی از کاربردهای اپل واچ که می‌تواند توسط دانشجویان و حتی تاجران خیلی مورد استفاده قرار گیرد، ماشین حساب این ساعت هوشمند است. اپل در جدیدترین سری از اپل واچ‌های خود ماشین حساب را به عنوان یک نرم‌افزار پیش‌فرض ارائه کرده است.
همچنین از دیگر کاربردهای apple watch می‌توان به قابلیت قطب‌نمای این ساعت هوشمند اشاره کرد. البته این قابلیت از سری پنج اپل واچ اضافه شد. بنابراین در صورتی که قصد دارید از ساعت هوشمند خود به عنوان قطب‌نما استفاده کنید باید جدیدترین اپل واچ‌ها را تهیه کنید.

به عنوان سوئیچ خودرو خود از اپل واچ استفاده کنید

یکی از کاربردهای اپل واچ که دل بسیاری از کاربران را برده، این است که شما می‌توانید از اپل واچ به عنوان سوئیچ ماشین خود نیز استفاده کنید. البته این قابلیت در تمامی خودروها وجود ندارد. اگر مالک یک BMW هستید، خرید اپل واچ به شدت به شما پیشنهاد می‌شود. در نظر داشته باشید که مدل ماشین شما باید جدید باشد. این قابلیت در اپل واچ‌هایی وجود دارد که سیستم عامل آن‌ها واچ او اس 6.2.6 یا بالاتر است.

با اپل واچ ضربان قلب خود را چک کنید

از بهترین کاربردهای اپل واچ که تمامی افراد می‌توانند در طول روز از آن استفاده کنند، قابلیت چک کردن ضربان قلب است. شرکت اپل در پشت ساعت‌های هوشمند خود از سنسورهایی استفاده می‌کند که می‌توانند ضربان قلب شما را در لحظه نشان دهند. جالب است بدانید که ضربان قلب شما در هر زمان و هر فعالیتی، در آیفون‌تان ذخیره می‌شود. اپل به تازگی از قابلیت Apple Heart Study در اپل واچ‌های خود استفاده می‌کند که در مواقع اضطراری به کاربران هشدار می‌دهد.

با اپل واچ تناسب اندام داشته باشید!

تمامی کاربران به دنبال داشتن تناسب اندام هستند. از بهترین کاربرد های اپل واچ این است که می‌توانید به اندام ایده‌آل خود دست پیدا کنید. این ساعت‌های هوشمند اطلاعات مختلفی را در زمینه تحرک، ساعات ورزش و زمان‌هایی که ایستاده بوده‌اید را نشان می‌دهد.
جالب است بدانید زمانی که کاربران به مدت طولانی یک جا بی حرکت باشند، اپل واچ به آن‌ها هشدار می‌دهد. این هشدار به این دلیل است که برای سلامتی خود باید تحرک داشته باشید. شما می‌توانید اهداف ورزشی خود را در ساعت هوشمند‌تان تنظیم کنید تا زودتر به آن‌ها دست پیدا کنید.

پیامک‌های دریافتی را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ دهید

 از دیگر کاربردهای اپل واچ می‌توان به ذخیره کردن زمان در طول روز اشاره کرد. شما با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توانید پیامک‌های خود را بخوانید و به سرعت پاسخ دهید. به همین دلیل است که خرید اپل واچ به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود. در کنار خرید این محصول، خرید آیپد، خرید آیفون و خرید ایرپاد پرو نیز به شما پیشنهاد می‌شود. البته اگر جزو کاربران تازه وارد هستید، می‌توانید با خیال راحت از طریق اپل‌فا نسبت به خرید اپل آیدی اقدام کنید.

موزیک مورد علاقه خود را استریم کنید

استریم کردن موزیک تنها با استفاده از یک ساعت هوشمند! این جزو کاربرد های اپل واچ است که بسیاری از کاربران عاشق آن هستند. شما می‌توانید از نرم‌افزارهای محبوب مانند اپل موزیک و اسپاتیفای در اپل واچ استفاده کنید و به میلیون‌های موزیک دسترسی داشته باشید.

با خرید اپل واچ، زندگی راحت‌تری به خود هدیه دهید

خرید وسایل دیجیتال در زندگی امروزی مساوی است با راحت‌تر شدن فعالیت‌های روزانه. اپل واچ از این دسته محصولات دیجیتال است که کاربردهای مختلفی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. تصور کنید که بدون نیاز به گوشی همراه خود به تماس و یا پیامک دریافتی پاسخ دهید، به موزیک گوش دهید و تناسب اندام خود را بررسی کنید. تمامی این قابلیت‌ها جزو کاربرد های اپل واچ هستند. اگر شما نیز جذب این کاربردهای بی‌نظیر شدید، می‌توانید همین حالا نسبت به خرید اپل واچ از اپل فا اقدام کنید.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: