محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

چگونه بدون اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم؛ اپل آیدی چقدر مزایا دارد؟

منتشر شده در ۱۲ تیر , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
چگونه بدون اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم

چگونه بدون اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم؟ ایجاد کردن و ساخت اپل آیدی و محافظت کردن از آن برای تمامی کاربرانی که نسبت به خرید آیفون اقدام می‌کنند، واجب است. با این حال خیلی از افراد سعی دارند اپ‌ های خود را بدون استفاده از اپل آیدی دانلود کنند. یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهایی که کاربران تمایل دارند بدون استفاده از اپل آیدی آن را نصب کنند، مسنجر واتساپ است. برای این که بتوانید نسخه رسمی و قابل اطمینان واتساپ را دانلود کنید، بهتر است از اپ استور اقدام کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با پاسخ سوال چگونه بدون اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم آشنا شوید.

آیا می‌توانیم بدون استفاده از اپل آیدی با آیفون کار کنیم؟

اپل آیدی به شما دسترسی به امکانات مختلفی را در گوشی آیفون می‌دهد. به عنوان مثال شما با ساخت و استفاده از این اکانت می‌توانید از فیس‌تایم و امکانات دیگری نظیر اپل پادکست بهره‌مند شوید. بنابراین در صورتی که نسبت به خرید اپل آیدی یا ساختن این اکانت اقدام نکنید، می‌توانید اقدامات ساده‌ای مانند تماس گرفتن و پیامک دادن را با آیفون خود انجام دهید؛ لازم به ذکر نیست که شما می‌توانید با پرداخت قیمت کم‌تری یک گوشی ساده خریداری کنید و از همین امکانات بهره‌مند شوید.

چگونه بدون پسورد اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم؛ معرفی روش‌ ایمن

پیش از این که در این بخش روش دانلود واتس اپ بدون نیاز به پسورد اپل آیدی را معرفی کنیم، باید بدانید که شما می‌توانید تنها با چند کلیک از طریق همین سایت‌، از بهترین محصولات اپل بهره‌مند شوید. به عنوان مثال شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آیفون ، خرید آیپد مانند آیپد پرو 2021 ، خرید اپل واچ SE و خرید ایرپاد پرو اقدام کنید. محصولات اپل به دلیل این که کیفیت خیلی بالایی دارند و سخت‌افزارها در میان وسایل دیجیتال عملکرد بی‌نظیری دارند، می‌توانند نیاز شما به لپ تاپ، تبلت، گوشی و … را تا مدت‌ها برطرف کنند.

درصد زیادی از کاربران از این قابلیت اپ استور که برای دانلود هر برنامه نیاز به پسورد دارد، ناراضی هستند. همانطور که می‌دانید اپل برای بالا بردن امنیت گوشی همراه شما، برای دانلود نرم‌افزارهای رایگان و پولی از شما پسورد می‌خواهد.

برای این که بتوانید بدون نیاز به پسورد واتس اپ خود را نصب کنید، نیاز دارید تا به بخش تنظیمات مراجعه کنید. در این بخش باید به پایین صفحه بیاید تا گزینه iTunes & App Store را مشاهده کنید. با کلیک بر روی این گزینه و سپس انتخاب گزینه Password Settings وارد یک منو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید چندین قابلیت مربوط به رمز عبور را مشاهده کنید که یکی از آن‌ها Require Password نام دارد. با غیر فعال کردن این گزینه، می‌توانید بدون نیاز به پسورد واتس اپ و دیگر اپ‌های اپ استور را دانلود کنید.

بدون اپل آیدی چگونه می‌توان واتس اپ نصب کرد؟

در ادامه این بخش از مطلب چگونه بدون پسورد اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم مطالعه خواهید کرد که چگونه بدون اپل آیدی از طریق اپ استور واتس اپ را دانلود کنید. خیلی از کاربران هستند که در مواقع خاص سعی دارند بدون استفاده از اپل آیدی، واتس اپ نصب کنند. برای این که بتوانید واتس اپ را بدون این اکانت دانلود و نصب کنید، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش‌ها استفاده از نرم‌افزارهای جانبی مانند TuTu Helper است. این نرم‌افزار درست مانند اپ استور عمل می‌کند و می‌تواند اپ مورد نظر شما را دانلود کند.

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید برای پاسخ به سوال چگونه بدون پسورد اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم از آن استفاده کنید، جیلبریک کردن گوشی آیفون است. البته که انجام این کار مزایا و معایب خود را دارد؛ پیشنهاد می‌شود که پیش از استفاده از روش جیلبریک کردن حتما تحقیقات لازم را انجام دهید.

برای نصب واتس اپ از روش جیلبریک کردن، باید سه نکته را در نظر بگیرید. نکته اول این که از یک ابزار قابل اعتماد و محبوب برای جیلبریک کردن استفاده کنید. نکته دوم این است که حتما از اطلاعات خود پیش از انجام این کار فایل پشتیبان تهیه کنید. نکته سوم این است که شما می‌توانید تمامی اطلاعات خود را با فایل پشتیبان یا همان بک‌آپ برگردانید.

آیا واتساپ به آی‌کلود لینک می‌شود؟

یکی از سوال‎های مکرر کاربران پس از چگونه بدون پسورد اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم این است که آیا واتساپ به آی‌کلود متصل می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کرد که شما می‌توانید اکانت خود را به آی‌کلودتان لینک کنید تا از اطلاعات خود در این مسنجر مراقبت کنید. برای این کار شما نیاز به اپل آیدی و فضای کافی در اکانت آی‌کلود خود دارید. در قسمت تنظیمات مسنجر واتس آپ، شما می‌توانید تمامی اطلاعات‌تان در اکانت آی‌کلود ذخیره کنید.

چگونه اپل آیدی را از آیفون حذف کنیم؟

در این بخش از مطلب چگونه بدون پسورد اپل ایدی واتس اپ نصب کنیم شما را برای پاک کردن اپل آیدی از گوشی همراه‌تان راهنمایی می‌کنیم. باید اشاره کنیم که انجام این کار توصیه نمی‌شود و تنها در موارد خاص نسبت به پاک کردن اپل آیدی از آیفون‌تان اقدام کنید.

وارد تنظیمات آیفون شوید و به دنبال گزینه Apple ID باشید. روی این گزینه کلیک کنید و وارد بخش iTunes & App Store شوید. در این قسمت باید بر روی اپل آیدی خود کلیک کنید. گزینه View Apple ID را انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه Remove this Device اپل آیدی خود را حذف کنید.

نصب مسنجر واتساپ بدون استفاده از اپل آیدی

امروزه مسنجرهای مختلفی هستند که به جای SMS در میان کاربران آیفون محبوب شده‌اند. یکی از بهترین و سریع‌ترین این مسنجرها، واتس اپ نام دارد. برای این که بتوانید این نرم‌افزار را از اپ استور دانلود کنید، نیاز دارید تا رمز اپل آیدی خود را وارد کنید. اما در برخی موارد کاربران قصد دارند بدون رمز و اکانت اپل آیدی، واتس اپ را نصب کنند. در این شرایط شما می‌توانید با استفاده از روش‌هایی مانند به‌کارگیری نرم‌ افزارهای جانبی مانند TuTu Helper و جیلبریک کردن گوشی همراه (توصیه نمی‌شود!) به سوال چگونه بدون اپل آیدی واتس اپ نصب کنیم پاسخ دهید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: