محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ترفندهای آیفون | سومین شماره از مقاله‌ای که کاربران آیفون باید بخوانند

منتشر شده در ۲۸ شهریور , ۱۴۰۱
ترفند های آیفون سری سوم

ترفندهای آیفون؛ روش‌های راحت‌تر کردن زندگی کاربران

استفاده کردن از آیفون همواره به دلیل کیفیت بالا، قابلیت‌های متعدد و ویژگی‌های کاربرپسندی که دارد، جذاب است. اما آمادگی این را دارید که از کار کردن با گوشی خود بیشتر از پیش لذت ببرید؟ ترفندهای آیفون نکاتی و آموزش‌هایی هستند که توسط درصد کمی از کاربران شناخته شده هستند. به عنوان مثال در مطلب شماره دو ترفندهای آیفون به این موضوع پرداختیم که چگونه می‌توانید دو ایرپاد را به یک آیفون وصل کنید. در این مطلب نیز قصد داریم زندگی شما را آسان‌تر کنیم و نکاتی مانند آپدیت کردن تمامی برنامه‌ها با یک کلیک را یاد دهیم. بنابراین در ادامه ما را همراهی کنید.

سه ترفند برای استفاده از ایفون

سه نکته پیرامون استفاده بهتر کاربران از گوشی آیفون

نکات مختلفی وجود دارند که به شما این امکان استفاده بهتر از گوشی آیفون را می‌دهد. یادگیری این نکات درست مانند این است که یاد بگیرید چگونه در بهترین حالت ممکن از گوشی خود استفاده کنید. همچنین برخی از ترفندهای آیفون در مواقع ضروری به کارتان می‌آیند. تصور کنید که گوشی فیریز شده است و شما سعی دارید آن را درست کنید، اما هیچکدام از دستورات گوشی کار نمی‌کند. در این مواقع چه کار باید کرد؟ اگر نمی‌دانید، حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید؛ اگر می‌دانید هم در ادامه همراه ما باشید زیرا دو نکته کاربری دیگر نیز آموزش می‌دهیم.

قبل از این که به معرفی نکته‌های آموزشی و ترفندهای آیفون بپردازیم، باید بدانید که می‌توانید از طریق همین سایت، بهترین محصولات اپل را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. دیگر نیاز به رفتن به فروشگاه‌های بزرگ نیست، مشتریان می‌توانند در خانه در کم‌ترین زمان ممکن، محصولات مورد نظرشان را با اطمینان از اصالت کالا بخرند.

آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، اپل واچ سری 7 و آیپد پرو 2021 از محصولاتی هستند که در اپل‌فا، می‎توانید تنها با چند کلیک بخرید. همچنین پیشنهاد می‌شود با پرداخت قیمت محصولات دیگر، مانند قیمت ایرپاد ، قیمت اپل واچ و قیمت MacBook pro از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این وسایل نیز بهره‌مند شوید.

آپدیت تنها با یک کلیک؛ از ترفندهای آیفون

یکی از ترفندهای آیفون که حسابی می‌تواند برای شما زمان ذخیره کند، آپدیت کردن تمامی برنامه‌ها با یک کلیک است. اگر جزو کاربران تازه‌وارد باشید، احتمالا در پروسه دانلود کردن و آپدیت کردن برنامه های آیفون، زمان زیادی را هدر می‌دهد. در این بخش از ترفندهای آیفون، نکته‌ای را آموزش می‌دهیم که می‌تواند زمان پروسه آپدیت کردن را به حداقل برساند.

ترفند پیدا شدن رمز عبور در آیفون

در شرایطی که اپ استور را بر روی حالت آپدیت خودکار نیز قرار دهید، باز هم آپدیت برنامه‎ها، ساعت شاید هم روزها طول بکشد. برای این که بتوانید تمامی برنامه‌های خود را در کم‌ترین زمان و تنها با فشردن یک کلیک آپدیت کنید، مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد برنامه اپ استور شوید
  • بر روی آواتار شخصی‌تان در گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید
  • در اکانت شخصی خود یک بار صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا رفرش شود
  • گزینه Update all را در زیر مجموعه Upcoming Automatic Updates فعال کنید تا تمامی برنامه‌ها دانلود شوند و همچنین به محض منتشر شدن ورژن‎‌های جدید، به صورت خودکار آپدیت شوند

از سیری رمز عبورتان را بپرسید

سیری دستیار مجازی مهربان و سخت‌کوش مالکان آیفون است که قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‎‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از این سیستم، موسیقی مورد علاقه خود را تنها با دستورات صوتی پخش کنید. یکی از قابلیت‌های سیری که در میان کاربران کم‌تر شناخته شده است و جزو ترفندهای آیفون برای راحت‌تر کردن زندگی کاربران است، امکان پرسیدن پسوورد یا همان رمز عبور از این دستیار مجازی می‌باشد.

برای این که بتوانید از سیری پسووردهای خود را بپرسید، باید عبارت “Hey Siri, show me my passwords” را بگویید تا دستیار مجازی شما در کم‌ترین زمان این کار را انجام دهد. البته با گفتن این دستور صوتی، شما وارد بخش Passwords & Accounts می‌شوید.

یکی از نکات جذاب دستیار مجازی شما این است که می‌توانید خیلی دقیق هم باشد. به عنوان مثال با گفتن دستور صوتی Hey Siri, show me my Facebook password، سیری به شما رمز عبور اکانت فیس‌بوک‌تان را نمایش می‌دهد. این قابلیت بی‌نظیر به کاربران اجازه می‌دهد تا در کم‌ترین زمان به رمزهای عبور خود دسترسی داشته باشند.

از آیفون به جای دوربین مک بوک استفاده کنید؛ از ترفندهای آیفون

اپل در سال‌های اخیر با انتشار نسخه 12 آی او اس یک قابلیت به گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد که جزو ترفندهای آیفون نیز محسوب می‌شود. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید با آیفون‌تان سریعا اسناد خود را اسکن کنید یا از سوژه های مورد نظرتان عکس بگیرید و سریعا به مک بوک خود منتقل کنید. با توجه به این قابلیت دیگر نیازی به وصل کردن کابل یا استفاده از فضاهای‌ ابری برای انتقال عکس نیست.

برای این که بتوانید از میان ترفندهای آیفون گفته شده، از دوربین آیفون خود استفاده کنید تا سریعا عکس‌ها را به مک بوک انتقال دهید، مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه مک بوک خود راست کلیک کنید و گزینه Import from phone را انتخاب کنید
  • با کلیک بر Import from phone، می‌توانید دو گزینه Take Photo و Scan Documents را مشاهده کنید
  • با انتخاب Take Photo می‌توانید با استفاده از دوربین آیفون، عکس بگیرید و سریعا به مک بوک انتقال دهید
  • زمانی که عکس را با آیفون بگیرید، به صورت خودکار در مک بوک نمایش داده می‌شود

همچنین برای این که بتوانید در هر برنامه که می‌خواهید عکس اضافه کنید، کافی است همان جا، راست کلیک کنید و گزینه Insert from iPhone را انتخاب کنید.

استفاده دوربین آیفون به جای مک بوک

حس تجربه نهایی از کار کردن با آیفون

آیفون‌ها علاوه بر ارائه ویژگی‎های خاص و جذاب مانند دوربین فوق‌العاده، با داشتن نکات ریز و درشت دیگر، استفاده از این گوشی‌های هوشمند را جذاب‌تر کرده‌اند. در مقاله شماره سه از ترفندهای آیفون، سه ترفند دیگر نیز برای آسان کردن زندگی کاربران آورده شده است. آپدیت کردن تنها با یک کلیک، پرسیدن رمز عبورهای خود از سیری و همچنین استفاده از دوربین آیفون به صورت مستقیم به مک، از ترفندهای این مطلب بود که می‌توانند زندگی کاربران را خیلی ساده‌تر کنند. برای دستیابی به این ترفندها کافی است مراحل گفته شده را انجام دهید.