محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بررسی نمایشگر و فیس واچ های جدید اپل واچ سری 7

منتشر شده در ۲۱ شهریور , ۱۴۰۰

اپل قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود یعنی اپل واچ سری ۷ را با تغییرات ظاهری گسترده‌ به بازار عرضه کند. این تغییرات، چشمگیر خواهند بود اما همچنان این سری از ساعت ها هم به شکل مربع خواهد بود نه دایره. برخلاف انتظار عموم تغییرات این سری ساعت هوشمند اپل فقط بر روی ظاهر آن اعمال می شود نه سایر ویژگی های آن. صفحه نمایش بزرگ اپل واچ سری 7، تنها ویژگی و طراحی خوب امسال به شمار می رود.

بر اساس یک گزارش، صفحه نمایش بزرگتر اپل واچ سری 7 می تواند با صفحه‌ی ساعت جدیدی همراه باشد که به منظور افزایش اندازه صفحه نمایش طراحی شده است. بر اساس شایعات فعلی در مورد اپل واچ سری 7، اپل در حال آماده سازی تغییرات اساسی در این دستگاه هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر است. به نظر می رسد که اپل از پیکسل های بیشتری نسبت به قبل استفاده خواهد کرد.

در این مقاله از سایت اپل فا به بررسی نمایشگر و فیس واچ های جدید اپل واچ سری 7 خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با تعییرات در اپل واچ سری 7، همراه ما باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • تغییرات در اندازه‌ی اپل واچ سری 7
  • بهبود چهره یا face در صفحه نمایش
  • نمایش یا Display جدید

تغییرات در اندازه‌ی اپل واچ سری 7

ساعت های هوشمند امسال اپل در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شوند که از سری های قبل با اندازه های 40 و 44 میلی متر، بزرگ تر است. گفته می شود که اپل چندین صفحه ساعت جدید را برای استفاده از صفحه نمایش بزرگتر، از جمله یک صفحه Infograph Modular به روز شده، اضافه خواهد کرد. این دومین بار در تاریخ اپل واچ است که بعد از اپل واچ سری 4 در سال 2017، اندازه صفحه نمایش را افزایش می دهد.

بهبود چهره یا Face در صفحه نمایش

اگرچه اپل واچ سری 5 یک صفحه نمایش همیشه روشن را اضافه کرد، اما از هیچ صفحه نمایشی با فناوری جدید تا به حال استفاده نکرده است. امسال اپل وعده داده است در watchOS 8 پیشرفت های خوبی را در صفحه نمایش Always On Display با پشتیبانی از برنامه های بیشتر اپل و استفاده‌ی بهتر توسعه دهندگان شخص ثالث از آن ارائه دهد.

نمایش یا Display جدید

علاوه بر بزرگ تر شدن صفحه نمایش، ظاهراً به لطف تکنیک لمینیت جدید کیفیت صفحه نمایش نیز بهتر می شود. در واقع، این گورمن بود که این جزئیات را در اوایل سال جاری به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد در طراحی جدید، صفحه نمایش کاملاً صاف است. اگر این خبر واقعی باشد، مشاهده خواهیم کرد که اپل چگونه می خواهد صفحات ساعت جدید را با طراحی و ظاهر جدید، به نمایش بگذارد. انتظار می رود صفحه نمایش سری جدید ساعت ها، بیشتر با ظاهر جدیدترین مدل های آیفون 12 مطابقت داشته باشد، که این منطقی به نظر می رسد.

زیرا این طراحی نشان می دهد که آیفون های جدید، با لبه های صاف، مربع شکل و حاشیه بسیار نازک در اطراف صفحه نمایش عرضه شده اند. طراحی مجدد اپل واچ سری 7 در واقع روندی را ادامه می دهد که از سری 4 سه سال پیش آغاز شد و نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی یک چرخه سه ساله برای تغییرات اساسی در طراحی ساعت هوشمند خود است. به نظر می رسد نسخه 2021 نیز به جای ویژگی های جدید، بر تغییرات طراحی تمرکز دارد.

سخن پایانی

مارک گورمن می گوید افزایش حدودا 1 میلی متری اپل واچ سری 7 تعجب آور نیست، زیرا اپل هنگام معرفی صفحه نمایش 40 میلی متر و 44 میلی متر با اپل واچ سری 4 در سال 2018 همین کار را انجام داد. اما با فناوری صفحه نمایش جدید امسال، تغییرات می تواند قابل توجه تر باشد. این ویژگی ساعت ها، منحصر به سری 7 هستند. این طرح جدید به احتمال زیاد مهم ترین ویژگی جدید اپل واچ امسال خواهد بود، زیرا گورمن گفته است که این بار هیچ ارتقای قابل توجهی در زمینه‌ی سلامتی انجام نمی شود. با این حال شایعه‌ی مبنی بر افزودن حسگر دمای بدن حداقل تا سال آینده را رد می کند. در این مقاله از سایت اپل فا به بررسی نمایشگر و فیس واچ های جدید اپل واچ سری 7 پرداختیم، که اگر این طراحی جدید مورد پسند شما باشد می توانید پس از عرضه آن را خریداری کنید همچنین برای دریافت قیمت اپل واچ و خرید اپل واچ se  روی لینک کلیک کنید.

منبع: appleinsider.com

منبع: appleinsider.com

مقالات پیشنهادی اپل فا :