محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ابزارهای جدید ویرایش تصویر برای فتوشاپ آیپد

منتشر شده در ۲۲ شهریور , ۱۴۰۰

فتوشاپ آیپد

حتماً تا به حال بنرهای تبلیغاتی، پوستر فیلم‌های سینمایی، جلد کتاب‌ها و نشریات، صفحات وب، کارت ویزیت و هزاران طرح‌های گرافیکی جذاب نظر شما را به خود جلب کرده اند. خالق تمامی این طرح های جذاب فتوشاپ است. کار همه‌ی کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند، به نوعی به این نرم افزارها گره خورده است. امروزه جمله‌ی (فتوشاپ کردن عکس) بیشتر از (ویرایش عکس) به گوشمان می خورد که این نشان دهنده‌ی تاثیرگذاری نرم افزار فتوشاپ می باشد.

Adobe در حال معرفی یک برنامه آزمایشی بتا برای نرم افزار اصلی ویرایش تصویر Photoshop برای مشترکین Creative Cloud است. این شرکت همچنین به روزرسانی های Photoshop را بر روی دسکتاپ و همچنین نسخه‌ی iPad اعلام کرد و با اضافه شدن ابزارهای شگفت انگیز Healing Brush و Magic Wand سرانجام به آیپد راه یافت. برای بسیاری از کاربران، فقدان ابزار Healing Brush فتوشاپ را برای iPad غیر قابل استفاده کرده بود.

اما اکنون می توانید با اپل پنسل نسل یک قلم مخصوص آیپد یا اپل پنسل نسل دو قلم مخصوص آیپد به راحتی عکس های خود را ویرایش کنید. مثلا اجسام موجود در تصاویر را از بین ببرید یا افکت های بی نقص و زیبا را روی عکس ها اعمال کنید. در این مقاله از سایت اپل فا به تغییراتی که در ابزارهای جدید برای تصحیح تصویر توسط فتوشاپ در آی پد به وجود آمده است، خواهیم پرداخت. اگر شما هم علاقه‌ی زیادی به طرح های گرافیکی یا ویرایش عکس های خود دارید، همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • برنامه‌ی بتا Photoshop
  • فیلترهای Skies جدید، تبدیل وارپ و کشف ابزارهای Photoshop
  • آپدیت های فتوشاپ در آیپد

برنامه‌ی بتا Photoshop

برنامه‌ی بتا به کاربران این امکان را می دهد تا ویژگی های جدید را قبل از انتشار رسمی آزمایش کرده و نظرات خود را به توسعه دهنده‌ی نرم افزار ارائه دهند. کاربران می توانند به منظور دریافت بتای Photoshop، به سادگی ابزار مدیریت برنامه Creative Cloud را باز کرده و نسخه پیش نمایش را در بخش جدید بتا از نصب برنامه های موجود انتخاب کنند.

فیلترهای Skies جدید، تبدیل وارپ و کشف ابزارهای Photoshop

افزایش فیلترهای آسمان یا Skies در ابزار Sky Replacement در فتوشاپ به شما امکان می دهد تا حداکثر 5000 پس زمینه آسمان، از جمله صحنه های شب، آتش بازی و غروب خورشید را انتخاب کنید. با استفاده از ابزار Transform Warp این به روز رسانی، قابلیت جابه جایی مستقل دسته های Bezier نیز اضافه شده است. همچنین می توانید رنگ warp guidelines را تغییر دهید تا پس زمینه های رنگی مشابه هم نباشند. Adobe همچنان برنامه های پیچیده خود را با اضافه کردن یک پنل Discover برای استفاده‌ی کاربران آسان‌تر می کند. پنل با میانبر صفحه کلید جستجو (Ctrl-F در Windows و Cmd-F در macOS) انجام می شود.

آپدیت های فتوشاپ در آیپد

مهم ترین ابزارهای فتوشاپ که در به روزرسانی جدید فتوشاپ آیپد برای ویرایش عکس ها به وجود آمده، Healing Brush و Magic Wand است. Healing Brush به شما امکان می دهد قسمتی از عکس را برش دهید (در صورت وجود با مداد اپل) و آن را روی ناحیه دیگری بکشید. این تغییرات در فتوشاپ آیپد به وجود آمده است، هرچند این پلت فرم مدتی پیش ابزار مدرن‌تر Subject Select را در اختیار داشت. ورود Magic Wand به فتوشاپ برای iPad نیز بسیار مفید است، مخصوصاً برای افرادی که زمان زیادی را صرف برش تصاویر می کنند.

ابزار Magic Wand به شما این امکان را می دهد تا به سرعت یک شی را در یک تصویر برای ویرایش انتخاب کنید. این به روزرسانی همچنین شامل یک ابزار جدید Canvas Projection برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت و هنر شما در یک صفحه بزرگ است. می توانید آیپد خود را به مانیتور یا تلویزیون متصل کنید. سپس بوم یا canvas خود را ویرایش کرده و تغییرات را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید. ابزار Canvas Projection برای محیط های کلاس درس یا پخش زنده بسیار مفید می باشد، اگرچه در هنگام نقاشی نیاز دارید تا بوم یا canvas کامل خود را به سرعت روی یک صفحه بزرگ ببینید.

سخن پایانی

پس از مدت زمان زیادی فتوشاپ برای iPad طراحی شد. این برنامه زمانی که برای اولین بار در سال 2019 عرضه شد، حتی امکان تغییر اندازه‌ی تصاویر را هم نمی داد. اما کم کم با ایجاد برنامه های مناسب به یک جایگزین قابل استفاده برای برنامه های دسکتاپ تبدیل شد. به روزرسانی جدید را می توان یک نقطه عطف بزرگ در این زمینه دانست. فتوشاپ برای آیپد سرانجام به ابزار Healing Brush و Magic Wand برخی ابزارهای پیشرفته‌ی جدید دیگر مجهز شد. این تغییرات در فتوشاپ آیپد کمک زیادی به کاربرانی که علاقه مند به طرح های گرافیکی یا ویرایش عکس هستند، می کند. در این مقاله از سایت اپل فا به تغییراتی که در ابزارهای جدید برای تصحیح عکس ها یا طرح های گرافیکی توسط فتوشاپ در آیپد به وجود آمده است، پرداختیم. اگر شما هم علاقه مند به ویرایش عکس در فتوشاپ آیپد هستید، می توانید نسخه‌ی بتا آن را مورد ارزیابی قرار داده و در نسخه‌ی اصلی از آن استفاده کنید. اگر بعد از خواندن این مقاله علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید آیپد و آیپد پرو ۲۰۲۱ هستید روی لینک کلیک کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت macbook pro و قیمت اپل واچ به سایت مجموعه اپل فا مراجعه نمایید.

منبع: appleinsider.com

مقالات پیشنهادی اپل فا