محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین روش روشن کردن آیفون 13

منتشر شده در ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
روشنن کردن آیفون 13

آیفون‌ یکی از بهترین برندهای تلفن همراه در دنیا است که توسط شرکت اپل تولید می‌شود. این شرکت بزرگ آمریکایی سالانه از جدیدترین نسخه تلفن همراه خود رونمایی می‌کند که در سپتامبر سال 2021 از خانواده آیفون 13 رونمایی کرد. این خانواده چهار عضو دارد که شامل آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس می‌شوند. برخی از کاربران با خرید این تلفن همراه، با روش‌های روشن کردن آن آشنایی ندارند. به همین دلیل نمی‌توانند در مواقع مناسب نسبت به روشن و خاموش کردن تلفن همراه خود اقدام کنند. اگر جزو کاربرانی هستید که با روشن کردن آیفون 13 آشنایی ندارید، ادامه این مطلب جذاب را برای آشنایی با روش‌های مختلفی از دست ندهید.

در چه مواقعی آیفون 13 را خاموش ‎کنیم؟

در برخی مواقع مانند شرکت در جلسه‌های مهم اداری، تلفن همراه شما باید خاموش باشد. بنابراین زمان‎های زیادی وجود دارند که ما به خاموش کردن آیفون 13 نیاز پیدا می‌کنیم. برای این که بتوانید تلفن همراه خود را خاموش کنید، بهتر است دکمه کناری آیفون را نگه دارید. همچنین می‌توانید از منوی تنظیمات آیفون 13 را خاموش کنید.

معرفی بهترین روش‌های روشن کردن آیفون 13

در صورتی که تازگی نسبت به خرید آیفون 13 اقدام کرده‌اید، باید با چندین نکته آشنایی داشته باشید. به عنوان مثال پس از خرید اولین آیفون خود، باید نسبت به خرید اپل آیدی نیز اقدام کنید.
در صورتی که آیفون 13 شما یک صفحه خاموش دارد، احتمالا تلفن همراه شما خاموش است. اما پیش از این که برای روشن کردن تلفن همراه خود اقدام کنید؛ بهتر است یک بار بر روی صفحه خود آرام کلیک کنید. در این صورت اگر تلفن همراه شما روشن باشد، صفحه نمایشگر روشن خواهد شد. در غیر این صورت تلفن همراه شما خاموش است و باید از روش روشن کردن آیفون 13 استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از این روش زمانی پاسخگو است که آیفون شما شارژ داشته باشد.
پیش از این که با روش روشن کردن آیفون 13 آشنا شویم، بهتر است بدانید که می‌توانید با فعال کردن قابلیت Raised to open در منوی تنظیمات، زمانی که تلفن همراه خود را بلند می‌کنید، صفحه نمایش آن نیز روشن شود. اگر این روش‌ها پاسخگو نبود، می‌توانید با فشردن کوتاه دکمه ساید تلفن همراه خود نسبت به روشن بودن آیفون‌تان آگاه شوید.

آشنایی کامل با روشن کردن آیفون 13

برای روشن کردن آیفون 13، شما می‌توانید با یک روش کاملا مطمئن این کار را انجام دهید و از قابلیت‌های تلفن همراه خود بهره‌مند شوید. برای این کار می‌توانید با فشردن دکمه ساید یا کناری تلفن همراه خود و نگه داشتن آن برای چند ثانیه، تلفن همراه خود را روشن کنید. توجه کنید که انگشت خود را تا زمانی که آیکون اپل بر روی آیفون 13 شما نیامده است، بر ندارید.
در صورتی که آیکون اپل را بر روی صفحه مشاهده کردید، می‌توانید منتظر بمانید تا مدت چهل ثانیه تا یک دقیقه دیگر تلفن همراه شما روشن می شود. زمانی که تلفن همراه شما روشن شود، در صورتی برای اولین بار آیفون خود را روشن می‌کنید، با یک صفحه خوش‌آمدگویی روبرو می شوید. در غیر این صورت مستقیما، به صفحه قفل پین یا فیس آیدی منتقل خواهید شد.

چرا با فشردن دکمه ساید، آیفون روشن نمی ‏شود؟

بسیاری از کاربران برای روشن کردن آیفون 13 خود به مشکل می‌خورند و نمی‎توانند این تلفن همراه را روشن نمایند. عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند مانع روشن شدن آیفون 13 شوند، اما یکی از رایج‌ترین دلایلی که آیفون 13 روشن نمی‌شود این است که باطری تلفن همراه شما کاملا تخلیه شده است.
در صورتی که می‌خواهید از میزان شارژ باطری آیفون 13 آگاه شوید، باید از یک شارژر سالم و ترجیحا اصل اپل استفاده کنید. در صورتی که تلفن همراه خود را به برق متصل کردید، باید زمانی حدود سی دقیقه منتظر بمانید تا تلفن همراه شما شارژ شود. پس از گذشت این زمان می‌توانید آیفون را از شارژ دربیاورید و آن را روشن کنید.
در مواقعی که با شارژ کردن آیفون 13، این تلفن همراه باز هم روشن نشد، می‌توانید با نمایندگی تلفن همراه خود تماس بگیرید یا به شرکت ارائه دهنده گارانتی مراجعه کنید. در صورتی که زمان گارانتی شما تمام شده باشد، می‌توانید از خدمات مراکز تعمیرات آیفون استفاده کنید.
اگر قصد دارید تا با مشکلی مانند روشن نشدن تلفن همراه مواجه نشوید، خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید هم اکنون تنها با چند کلیک، آیفون مورد علاقه خود را بدون مشکل از اپل فا تهیه کنید. در این صورت می‌توانید با خیال راحت از تلفن همراه خود تا مدت طولانی استفاده کنید.

چگونه آیفون 13 خود را از تنظیمات خاموش کنیم؟

پیش از این با روشن کردن آیفون 13 آشنا شدیم، در این قسمت یک روش مناسب برای خاموش کردن تلفن همراه شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید در مواقع خاصی که نمی‌توانید از دکمه ساید آیفون استفاده کنید، به قسمت تنظیمات بروید و بر روی گزینه General کلیک کنید. با اسکرول کردن می‎توانید به پایین صفحه بیاید و بر روی Shut Down کلیک کنید. به همین راحتی می‌توانید آیفون 13 را خاموش کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: