محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بازیابی رمز اپل آیدی | آشنایی با روش‌‌های مختلف برای برگرداندن پسوورد اپل آیدی

منتشر شده در ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش اپل آیدی
بازیابی رمز اپل آیدی

یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است برای هر کاربر آیفون پیش بیاید، گم شدن رمز اپل آیدی است. در این شرایط در صورتی که اطلاعات حساب خود را به صورت قانونی خریداری کرده باشید (در صورتی که اپل آیدی ندارید، همین الان می‌توانید نسبت به خرید اپل آیدی اقدام کنید،) جای نگرانی نیست. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی که وجود دارند نسبت به بازیابی رمز اپل آیدی اقدام نمایید. این روش‌ها نیاز به اطلاعات خاصی مانند پاسخ‌ سوال‎های شخصی دارند که باید نسبت به آن‌ها آگاهی داشته باشید. از اهمیت اپل آیدی تنها باید به این اشاره کرد که در صورت گم شدن آن، باید با فوریتی که برای پیدا کردن شناسنامه خود عمل می‌کنید، اقدام نمایید. برای این که با روش‌های مختلفی بازیابی رمز اپل آیدی آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شما می توانید در صفحه آنلاک اپل آیدی، نسبت به بازیابی رمز اپل آیدی اقدام نمایید.

اپل آیدی؛ بسته به جان اطلاعات شما

پیش از این که با روش‌های مختلف بازیابی رمز اپل آیدی آشنا شویم، بهتر است به اهمیت این حساب کاربری پی ببرید. اپل آیدی که یک حساب کاربردی در سایت رسمی شرکت اپل است، شامل ایمیل و رمز شما می‌شود. این حساب کاربری را می‌توان به نوعی ضامن تمامی اطلاعات شخصی و ضروری دستگاه شما دانست. به همین دلیل در نگهداری این حساب کاربردی باید دقت ویژه‌ای داشته باشید.
استفاده از اپل آیدی به شما قابلیت‌های متعددی می‌دهد. از این قابلیت‌ها می‌توان به امکان تعامل راحت با دیگر دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت اپل، اشاره کرد. اپل آیدی می‌تواند به شما امکان گرفتن فایل پشتیبان از عکس‌ها و فیلم‌های شخصی را دهد. بنابراین می‎‌توان نتیجه گرفت که اپل آیدی به جان اطلاعات شما بستگی دارد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم با روش‌های بازیابی رمز اپل آیدی آشنا شویم.

بازیابی رمز اپل آیدی؛ سه روش مطمئن

اپل آیدی برای کاربرانی که پیش از این نیز نسبت به خرید آیفون اقدام کرده‌اند اهمیت زیادی دارد. همچنین افرادی که نسبت به خرید دیگر محصولات اپل مانند خرید آیپد، خرید ایرپاد پرو و خرید اپل واچ se اقدام کرده‌اند، اهمیت اپل آیدی را می‌دانند چرا که به راحتی می توانند اطلاعات خود را بین محصولات مختلف اپل جایجا کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با پرداخت قیمت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد، قیمت ایرپاد 3، قیمت macbook pro و قیمت اپل واچ، با چند کلیک از بهترین محصولات اپل بهره‌مند شوید. در صورتی که رمز اپل آیدی خود را فراموش کرده‌اید، این بخش از مطلب را با دقت مطالعه کنید.

بازیابی رمز اپل آیدی با پاسخ به سوال‌های امنیتی

برای این که بتوانید از روش بازیابی رمز اپل آیدی از طریق سوال‌های امنیتی اقدام کنید، باید به پاسخ‌های این سوالات آشنا باشید. سوال‌های امنیتی یا همان Security questions سوال‌هایی هستند که از سوی شرکت اپل در مراحل ثبت نام از شما پرسیده می‌شود. به عنوان مثال یکی از این سوال‎ها این است که نام مستعار شما در کودکی چه بوده است؟ در صورتی پاسخی که به این سوال‎‌ها داده‌اید را یادتان هست، می‌توانید از این روش برای بازیابی رمز اپل آیدی استفاده کنید. در غیر این صورت روش‌های بعدی را مطالعه کنید.
برای استفاده از روش بازیابی رمز اپل آیدی از طریق سوال‌های امنیتی، در ابتدا باید وارد سایت رسمی اپل آیدی شوید. پس از باز کردن این صفحه، یک گزینه زیر کادر اپل آیدی با عنوان “Forget Apple ID or Password” مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه به صفحه‎‌ای که می‎توانید نسبت به بازیابی رمز اپل آیدی خود اقدام کنید، منتقل می‌شوید.
در صفحه جدید باید اپل آیدی خود را وارد کنید، در نظر داشته باشید که اپل آیدی همان ایمیلی است که در ابتدا برای ثبت نام وارد کرده‌اید. پس از این که اپل آیدی خود را وارد کردید بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. با انتخاب I need to reset my password می‌توانید نسبت به بازیابی رمز اپل آیدی اقدام کنید.
در صفحه باز شده باید بر روی گزینه‌ Answer security questions کلیک کنید تا بتوانید با استفاده از سوال‎های امنیتی خود، رمز اپل آیدی را باز گردانید. پس این که گزینه مورد نظر را انتخاب کردید و بر روی ادامه کلیک کردید باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید تا به قسمت‌ سوال‌های امنیتی وارد شوید. پس از این که به سوال‌های امنیتی جواب صحیح دهید، می‌توانید رمز عبور جدیدی برای اکانت خود انتخاب کنید.

بازیابی رمز اپل آیدی از طریق ایمیل

در صورتی که اطلاعی از پاسخ‌های سوال‌های امنیتی خود ندارید، جای نگرانی نیست. شما می‌توانید با استفاده از بازیابی رمز اپل آیدی از طریق ایمیل پسوورد خود را ریکاوری کنید. برای استفاده از این روش درست مانند روش گفته شده، باید وارد سایت شوید و اطلاعات خود را مانند اپل آیدی و تاریخ تولد وارد کنید. پس از این که به قسمت روش بازیابی رمز اپل آیدی رسیدید، باید بر روی گزینه Get an email کلیک کنید.
با انتخاب گزینه Get an email، یک ایمیل حاوی یک لینک برای ایمیل شما ارسال می‎ شود. شما می‌توانید به ایمیل خود مراجعه کنید و با باز کردن آن لینک، رمز عبور جدید خود را تعیین کنید.

بازیابی رمز اپل آیدی از طریق استفاده از گزینه TFA

TFA یا همان Two-Factor Authentication قابلیتی است که شما می‌توانید با استفاده از آن پسوورد خود را بازیابی کنید. برای این کار باید به این لینک مراجعه کنید و سپس اپل آیدی خود را وارد کنید. با وارد کردن ایمیل، سپس باید شماره تلفنی که به اپل آیدی خود داده‎اید را وارد کنید. سپس می‌توانید به سراغ یکی دیگر از دستگاه‌های خود که به اکانت iCloud شما متصل است مراجعه کنید و رمز عبور خود را تغییر دهید. این روش برای افرادی که برای ساخت اپل آیدی خود از شماره تلفن استفاده کرده‌اند، امکان‌پذیر است.

بازیابی رمز اپل آیدی با استفاده از راه‌ حل‌های مختلف

اپل آیدی کاربران آیفون درست مانند کد ملی این افراد اهمیت زیادی دارد، زیرا تمامی اطلاعات شخصی و ضروری تلفن‌های همراه ایشان به این حساب کاربری بستگی دارد. برای همین باید در نگهداری اطلاعات این حساب کاربری دقت زیادی داشته باشید. در صورتی که رمز عبور اپل آیدی خود را فراموش کردید، جای نگرانی نیست و می‌توانید با استفاده از روش‌های گفته شده این رمز را بازیابی کنید.
یکی از این روش‌‌ها پاسخ دادن به سوال‎های امنیتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که جزو کاربران وسایل دیجیتالی هستید، ما به شما خرید جدیدترین محصولات اپل نظیر آیفون 13 پرومکس، آیفون 13 پرو، اپل واچ سری 7 و آیپد پرو 2021 را پیشنهاد می‌کنیم.

شما می توانید در صفحه آنلاک اپل آیدی، نسبت به بازیابی رمز اپل آیدی اقدام نمایید.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: