توجه : ارسال کلیه سفارشات ثبت شده از مورخ 1403/01/05 پردازش و ارسال خواهد شد و سفارشات شهر تبریز همان روز در تبریز تحویل داده خواهد شد.

محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بازی های اپل | معرفی گیم‌های جذاب، رقابتی و هیجان‌انگیز برای آیفون

منتشر شده در ۱ تیر , ۱۴۰۱
بازی های اپل

اگر به دنبال بازی های اپل هستید، این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد. اپل فا شما را به مطالعه این نوشتار دعوت می کند.

بازی کردن با گوشی هوشمند، از فعالیت‌هایی است که درصد زیادی از کاربران از آن برای گذراندن اوقات خود استفاده می‌کنند. در حقیقت این فعالیت مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. بالاتر رفتن سرعت واکنش، اجتماعی شدن و تمرکز بهتر تنها بخشی از مزایای بازی کردن هستند. شما می‌توانید از با نصب کردن بازی های اپل از تمامی این مزایا بهره‌مند شوید. فرقی ندارد که گیم‌های استراتژیک دوست دارید یا گیم‌های نقش‌آفرینی و حتی واقعیت مجازی، می‌توانید تمامی آن‌ها را در تلفن همراه خود بازی کنید. اگر می‌خواهید با برخی از بهترین بازی‌های سیستم عامل آی او اس آشنا شوید، ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.

معرفی برخی از بهترین بازی های اپل؛ بتل رویال یا استوری مود؟

بازی کردن مانند زندگی در یک دنیای فانتزی است که قهرمانان و افراد شرور سعی دارند تا به اهداف خود برسند. این تصمیم شما است که در کدام دسته قرار بگیرید و یک تجربه جذاب از هیجان، دلهره و شادی داشته باشید. کتاب خواندن مانند این است که یک زندگی دیگر را تجربه کنید یا فیلم دیدن برای مدت کوتاهی شما را با شرایط زندگی انسان‌های دیگر آشنا می‌کند.
اما بازی کردن به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌های مختلف را از نزدیک حس کنید. تجربه بقا، قهرمان بودن یا یک کودک با قابلیت‌های فرازمینی، تنها با استفاده از گیم‌ها به دست می‌آیند. پس بدون معطلی برخی از بهترین بازی های آیفون را به شما معرفی می‌کنیم.

تلینگ لایز – Telling Lies؛ دروغ‌گو کیست؟!

شما حتما سریال‌های شرلوک هولمز، آن کارآگاه افسانه‌ای را تماشا کرده‌اید. بنابراین حتما دل‌تان می‌خواهد که یک به اصطلاح پرونده را حل کنید. در بازی Telling Lies شما ویدئوهای مختلفی را از افراد متفاوت تماشا می‌کنید که باید دقت زیادی به جزئیات صحبت و زبان بدن آن‌ها داشته باشید. استفاده از بازیگران واقعی در این گیم، احساس واقعی بودن به گیمر ارائه می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتما یک بار بازی Telling Lies را تجربه کنید تا بتوانید با کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل به حقیقت داستان پی ببرید.

پابجی: نیو استیت – PUBG: New State؛ از بازی های اپل که نباید از دست بدهید!

از ژانرهایی که اخیرا در میان پلیرها، طرفداران زیادی پیدا کرده است، ژانر بتل رویال می‌باشد. این نوع بازی‌ها معمولا به صورت فری تو پلی (Free to play) هستند. به عبارت دیگر شما می‌توانید به صورت رایگان با دیگر پلیرها در سراسر جهان بازی کنید. البته که خریدهای درون برنامه ‎ای در این گیم‌ها وجود دارد. PUBG: New State را می‌توان جزو بهترین بازی های اپل در نظر گرفت که ذکاوت و هوش پلیرها را در کنار جنگ‌آوری آن‌ها می‌سنجد. در این بازی‌ها شما به همراه پلیرها دیگر در یک مپ جنگی فرود می‌آیید و باید سعی کنید که آخرین نفر زندگی در آن مپ شما باشید.

نایت این د وودز – Night in the Woods؛ جزو جذاب‌ترین بازی های اپل

از بهترین بازی های اپل که تجربه جالبی را به گیمرها ارائه می‌کند، بازی Night in the Woods است. در این بازی شما به عنوان یک گربه به نام “می” وارد دنیای حیوانات می‌شوید. روند داستان بازی بر محوریت زندگی “می” است که از دانشگاه انصراف می‌دهد تا بتواند وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شود. طراحی بازی Night in the Woods خیلی ساده است و حرکت شخصیت‌ها محدود به دو بعد است. موسیقی این گیم بی‌نظیر می‎تواند شما را حسابی غرق روند داستان کند.

تاون اسکیپر – Townscaper؛ خالق یک شهر کوچک شوید

گاهی اوقات پلیرها سعی دارند تا با بازی های اپل از جو متشنج جامعه دور شوند و برای ساعتی هم که شده در یک بازی آرام تجربه جذابی داشته باشند. Townscaper از آن دسته بازی‌های آرامی است که می‌توانید بدون خستگی برای ساعت‌ها آن را بازی کنید. شما در این بازی باید یک شهر را از اولین آجر بسازید. تمامی اختیارات این جزیره به عهده شما است. وجود زاویه دید 360 درجه جذابیتی خاص به Townscaper داده است. بنابراین برای تجربه‌ای آرام در میان بازی های اپل حتما به سراغ این گیم بروید.

ایلین آیسولیشن – Alien Isolation؛ تجربه ترس و دلهره!

بسیاری از گیمرها از بازی های اپل انتظار یک تجربه دلهره‌آور دارند تا آدرنالین خون‌شان را به بالاترین میزان برساند. بازی Alien Isolation که پیش از این در پلتفرم‌های دیگر مانند PC منتشر شده بود، برای آی او اس نیز عرضه شده است.
در بازی Alien Isolation شما به عنوان یک فضانورد به نام Amanda Ripley وظیفه دارید تا به ایستگاه فضایی Nostromo بروید. اما شما در این ایستگاه تنها نیستید، مهمان‌های ناخوانده فضایی منتظر این هستند که با کوچک‌ترین اشتباه شما جان‌تان را بگیرند. برای تجربه کردن ترس در بازی های اپل، Alien Isolation جزو بهترین گزینه‌ها برای شما است.

مارول فیوچر رولوشن – MARVEL Future Revolution؛ از بهترین بازی های اپل

حتما پیش از این نام مارول، مرد عنکبوتی یا کاپیتان آمریکا به گوش‌تان خورده است. اگر عاشق این ابرقهرمان هستید، تجربه بازی MARVEL Future Revolution را به هیچ وجه از دست ندهید. این بازی با گرافیک فوق‌العاده و روند داستان بازی که محوریت ابرقهرمانان مارول است، تجربه شگفت‌انگیزی به عنوان یکی از بازی های آیفون ارائه می‌کند.
از نکات جالب بازی ابرقهرمانان مارول می‌توان به امکان بازی کردن به صورت آنلاین اشاره کرد. شما می‌توانید از دوستان خود در این گیم کمک بگیرید تا دشمنان را شکست دهید. موسیقی و صداگذاری MARVEL Future Revolution به قدری شگفت‌انگیز است که حتما باید با هدفون یا ایرپاد آن را تجربه کنید. بنابراین برای یک تجربه لذت بخش از بازی های اپل، حتما یک سر به MARVEL Future Revolution بزنید.

زندگی به عنوان یک کارآگاه، جنگجو، ابرقهرمان و … تنها در بازی های اپل

بازی کردن یک تجربه لذت‌بخش است که باعث می‌شود گذر زمان را احساس نکنید. این فعالیت شما را به دنیاهای متفاوتی از جنس فانتزی، جنگی و رمز‌آلود می‌برد که در هر گیم یک نقش متفاوت خواهید داشت. بازی‌هایی مانند MARVEL Future Revolution، Alien Isolation و Telling Lies از بهترین بازی های اپل هستند.

برای خرید محصولات شرکت اپل مانند مک بوک یا خرید آیپد و خرید آیفون، می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه آنلاین اپل‌فا اقدام کنید.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: