محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

دانلود بازی برای مک بوک | 5 بازی معروف دنیا را در لپ تاپ خود بازی کنید

منتشر شده در ۱۴ شهریور , ۱۴۰۱
دانلود بازی برای مک بوک

دانلود بازی برای مک بوک؛ رایگان، وارد دنیای خیالی بازی‌ها شوید! در زندگی امروزی معمولا وقت‌های آزاد کمی داریم که سعی داریم نهایت استفاده را از این زمان‌ها داشته باشیم. بازی کردن یکی بهترین روش‌ها برای گذراندن اوقات فراغت است. با دانلود و نصب کردن بازی‌های رایگان مک بوک، تا مدت‌های طولانی می‌توانید در دنیای خلافکارها، آدم بدها یا حتی دنیای نبردهای تن به تن غرق شوید و حریفان خود را تک به تک از پای دربیاورید. بازی‌های رایگان مختلفی هستند که می‌توانید از پلتفرم‌های مختلفی مانند استیم (Steam) دانلود کنید. البته در نظر داشته باشید که سری‌های قدیمی مک بوک، برای بازی با کیفیت بالا مناسب نیستند، پس بهتر است با مک بوک‌های جدید بازی دانلود کنید. در ادامه ما را برای آشنایی با 5 گیم رایگان و دانلود بازی برای مک بوک همراهی کنید.

 

معرفی 5 مورد از بهترین بازی‌های مک بوک

بازی کردن متناسب با سلیقه تمامی کاربران است. کسانی که دوست دارند پازل حل کنند، می‌توانند بازی‌های جذابی در این ژانر دانلود کنند و از آن لذت ببرند. همچنین کسانی که تمایل دارند به ماجراجویی بروند و یک سفر طولانی و تخیلی داشته باشند هم می‌توانند بازی‌های متعددی در این ژانر نصب کنند.

اپل با انتشار جدیدترین سری‌های پردازنده خود به نام M1 و M2، توانسته است عملکرد گیمینگ لپ تاپ‌های خود را تا میزان زیادی بالا ببرد. بنابراین بهتر است برای تجربه بهتر گیمینگ، جدیدترین لپ تاپ‌های اپل را خریداری کنید.

پیش از معرفی گیم‌ها و دانلود بازی برای مک بوک باید بدانید که از طریق همین وب‌سایت، می‌توانید بهترین محصولات اپل را بخرید. آیفون ۱۳ پرومکس ، آیفون 13 پرو ، آیپد پرو 2021 ، اپل واچ سری 7 و اپل واچ SE تنها بخشی از محصولاتی هستند که می‌توانید با چند کلیک ساده آن‌ها را بخرید و از تمامی ویژگی‌های آن‌ بهره‌مند شوید.

فورتنایت (Fortnite)؛ بتل رویال بزن!

یکی از بهترین گیم‌های مک که اخیرا برای این سیستم عامل منتشر شده است، فورتنایت نام دارد. این بازی در سبک بتل رویال است که در آن 100 بازیکن در سطح مپ شروع به مجهز کردن خود می‌کنند تا بتوانند آخرین نفره زنده مانده در مپ باشند. همانطور که پیش از این در مطلب دانلود بازی برای مک بوک گفته شد، می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از اپیک گیمز دانلود کنید.

یکی از جذابیت‌های بازی فورتنایت این است که سه حالت مختلف به پلیرهای سراسر جهان ارائه می‌کند. از این رو به سختی می‌تواند حوصله شما را سر ببرد. اگر پیش از این تجربه بتل رویال نداشتید، یا حتی بازی شوتر آنلاین بازی نکرده‌اید، همین حالا فورتنایت را دانلود کنید تا عاشق ژانر بتل رویال و فضای فانتزی این بازی شوید.

استارکرفت 2 (Starcraft 2)؛ برای عاشقان استراتژی

همانطور که گفته شد، بازی‌های مک بوک متناسب با هر سلیقه‌ای هستند. اگر شما نیز به دنبال دانلود بازی برای مک بوک هستید و به بازی‌های استراتژیک نیز علاقه دارید، حتما Starcraft 2 را دانلود کنید. این بازی یکی از بهترین بازی‌های استراتژی مک بوک است که به شما اجازه شرکت کردن در سه مسابقه Protoss، Terran و Zerg را می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که Starcraft 2 تا چندین سطح رایگان است، پس از آن برای ادامه به بازی کردن باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

یکی از نکات جذاب Starcraft 2 آنلاین بودن آن است. تب این بازی و نبردهای آن به قدری داغ است که به پلیرها اجازه پلک زدن نمی‌دهد. کسی نمی‌داند، شاید اگر در جای اشتباهی پلک بزنید و حواس‌تان به بازی نباشد، هزاران پلیر دشمن، ساختمان‌های شما با خاک یکسان کنند. برای دانلود بازی استارکرفت می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

کانتر- استرایک (Counter-Strike: Global Offensive)؛ پدر مولتی‎پلیرهای امروزی!

یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر مولتی پلیر شوتر، Counter-Strike: Global Offensive است. این بازی که برای بسیاری از پلیرها، خاطرات زیادی را به همراه داشته است، سومین بازی در لیست دانلود بازی برای مک بوک می‌باشد که پیشنهاد می‌شود همین حالا دانلود کنید.

جالب است بدانید که Counter-Strike به نوعی شروع‌کننده بازی‌های شوتر مولتی پلیر بود. بازی که پس از انتشار آن، باعث الهام‌ گرفتن خیلی از بازی‌های دیگر در این سبک شد. امروزه این بازی پیشرفت‌های مختلفی نیز داشته است و به آن حالت‌های جدید اضافه کرده است که بتواند در کنار احساس نوستالژیک، تجربه جدیدی نیز به پلیرها ارائه کند.

پث اف اکسایل (Path of Exile)؛ دانلود بازی برای مک بوک

اگر عاشق هیجان و ماجراجویی هستید و می‌خواهید با دانلود بازی برای مک بوک، اوقات فراغت خود را سپری کنید، حتما Path of Exile را امتحان کنید. خیلی از پلیرها این بازی را یک پله بالاتر از بازی دیابلو 3 می‌دانند. شما در این بازی باید کنترل یکی از شخصیت‌ها را به دست بگیرد و تمامی موانع را پشت سر بگذارید. Path of Exile در کنار این که تجربه ماجراجویی خیلی شگفت‌انگیزی است، پیچیدگی‎‌های خاص خود را نیز دارد. از طریق این لینک می‌توانید خود را به یک ماجراجویی جذاب دعوت کنید.

ورد اف وارکرفت (World of Warcraft)؛ دانلود بازی برای مک بوک

کم‌تر کسی است که تا به امروزی نام یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و شبکه‌ای به نام World of Warcraft را نشنیده باشد. این بازی که ساخته شرکت بلیزارد (Blizzard) است، سال‎ها جزو بهترین بازی‌ها در میان طرفداران بازی‌های استراتژیک بوده است.

World of Warcraft به شما یکی از بزرگ‎ترین مپ‌ها ارائه می‌کند که می‌توانید تا ساعت‌ها، نیرو جمع کنید، آذوقه جمع کنید، نیرو تمرین دهید و به مبارزه با دشمنان برخیزید. این بازی هر دو حالت pVp و pVe را دارد. شما می‌توانید در هر زمان دلخواه با هوش مصنوعی بازی کنید یا پلیرها دیگر در جهان را به چالش بکشید.

دانلود بازی برای مک بوک از اپل‌فا

دانلود و نصب بازی‌های رایگان، می‌تواند تا ساعت‌ها شما را مشغول نگه دارد. بازی‎‌های رایگان مک بوک شامل بازی‎های آنلاین و آفلاین می‌شوند. به همین دلیل می‎‌توانید در هر کجا که وقت خالی داشتید، مک بوک را روشن کنید و گیم مورد نظر را اجرا کنید. از بهترین بازی‌های رایگان مک، می‌توان به World of Warcraft، Path of Exile و Counter-Strike اشاره کرد. در نظر داشته باشید که باید این بازی‌ها را از کلاینت اختصاصی آن‌ها دانلود کنید که لینک‌شان در بخش‌های بالای آورده شده است.

مقالات پیشنهادی اپل فا:

macbook2022-2-BANNER-01APPLEFA