محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ترفندهای آیفون | چهارمین شماره از مقالاتی که عاشقش هستید!

منتشر شده در ۲۰ مهر , ۱۴۰۱
ترفند های آیفون سری چهارم

دوباره آمدیم تا زندگی‌تان را آسان‌تر کنیم

اگر جزو کاربرانی هستید که از ابتدا این مطالب سریالی ترفندهای آیفون با ما هستید، در جریان می‌باشید که در هر مطلب سه نکته آموزشی و جذاب را بررسی می‌کنیم تا بتوانید لذت بیشتر از آیفون خود و کار کردن با آن ببرید. امروز سه نکته دیگر دیگر برای کاربران علاقه‌مند به محصولات اپل به ویژه آیفون داریم که می‌توانند بر روی تجربه شما در کار کردن با آیفون تاثیر زیادی بگذارد. اولین نکته ایجاد یک رینگ‌تون اختصاصی است، دومین مورد ارائه میانبر تا بالای عکس‌های گالری و در آخر هم می‌توانید ایرپادهای گمشده خود را با دستیار مجازی‌تان پیدا کنید. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا پس مطالعه این مطلب، از آیفون خود بیشتر لذت ببرید.

سه ترفند جذاب و کاربردی برای آیفون اپل فا

سه ترفند جذاب و کاربردی دیگر که باید بدانید

ترفندهای آیفون، کدها و دستورالعمل‌های مخفیانه برای کرک کردن نیستند، بلکه تنها شیوه‌های دستوری ساده‎ای هستند که کاربرانی کمی به آن‌ها آگاهی دارند. با یادگیری این ترفندها می‌توانید با گوشی آیفون خود بهتر کار کنید و در مواقع حساس، یک راه حل در آستین خود داشته باشید. به عنوان مثال اگر ندانید که ایرپاد‎های‌تان را کجا گذاشته‌اید و برای سر کار رفتن عجله دارید، چه کاری انجام می‌دهید.

پیش از معرفی کردن ترفندهای آیفون، باید بدانید که می‌توانید از طریق سایت اپل‌فا، تمامی محصولات اپل را با قیمت مناسب بخرید. آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، اپل واچ سری 7 و آیپد پرو 2021 از سری محصولات جدید اپل هستید که می‌توانید همین حالا تنها با چند کلیک خریداری کنید. همچنین کاربران تازه وارد می‌توانند از طریق همین سایت نسبت به خرید اپل آیدی اقدام کنند. در نظر داشته باشید که داشتن اپل آیدی معتبر، به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات خود را در شرایط امن نگهداری کنند.

رینگ‌تون اختصاصی طراحی کنید؛ جزو بهترین ترفندهای آیفون

اولین مورد از ترفندهای آیفون در چهارمین مقاله، طراحی کردن یک رینگ‌تون اختصاصی است. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که تمایل دارند تمامی موارد گوشی‌شان را اختصاصی کنند، این ترفند را با دقت مطالعه کنید. امروزه اپ‌های زیاد در اپ استور هستند که رینگ‌تون یا همان صدا زنگ آماده به کاربران ارائه می‌کنند. اما خیلی از کاربران از رینگ‌تون‌های آماده راضی نیستند و تمایل دارند یک صدای زنگ شخصی داشته باشند.

طراحی رینگ‌تون اختصاصی اپل فا

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که طراحی رینگ‌تون اختصاصی نیاز به یک مک بوک دارید. شما می‌توانید از طریق اپل‎فا با پرداخت قیمت MacBook pro از ویژگی‌های یکی از بهترین لپ تاپ‎‌های جهان بهره‌مند شوید. برای طراحی کردن این صدای زنگ، مراحل زیر را با دقت طی کنید:

  • تصمیم بگیرید که از کدام موسیقی یا فایل صوتی قصد دارید در رینگ‌تون خود استفاده کنید
  • قسمت مورد علاقه خود از موزیک را ببرید
  • یک نسخه AAC از فایل صوتی مورد نظر خود ایجاد کنید (برای این کار می‌توانید از طریق برنامه Music و گزینه Create AAC version استفاده کنید)
  • رینگ‌تون ایجاد شده را با استفاده از کابل به آیفون انتقال دهید
  • سپس از قسمت تنظیمات به سراغ گزینه Sounds and Haptics بروید و Ringtones را انتخاب کنید

با طی کردن این مراحل می‌توانید یک صدای زنگ شخصی‌سازی شده داشته باشید تا حیرت اطرافیان خود را برانگیزید.

با یک میانبر به بالای عکس‌های خود بیاید؛ از ترفندهای آیفون

زمانی که برنامه Photos را باز می‌کنید، در پایین‌ترین قسمت این برنامه قرار می‌گیرید؛ جایی که آخرین تصاویر گرفته شده و یا دانلود شده در آنجا قرار دارند. در این شرایط اگر بخواهید به اول آلبوم بروید و عکس‌های قدیمی خود را مشاهده کنید، مدت زیادی باید به سمت بالا اسکرول کنید. اگر هزاران عکس دارید که باید تا ساعت‌ها اسکرول کنید.

در ترفند دوم این مقاله، برای شما یک راه حل آورده‌ایم که بتوانید با یک میانبر مسیر چندین ساعته را در طی یک ثانیه بروید. این اولین مرتبه در زندگی‌تان است که می‌توانید ره هزار ساله را یک شبه طی کنید. این نکته یکی از ساده‌ترین ترفندهای آیفون است اما می‌تواند ساعت‌ها برای شما ذخیره کند. برای این که با استفاده از یک روش میانبر به بالای گالری خود بروید، کافی است تنها یک بار بر روی بالای صفحه کلیک کنید. در این صورت در کم‌ترین زمان می‌توانید قدیمی‌ترین عکس آلبوم را مشاهده کنید.

پیش از مطالعه سومین ترفندهای آیفون پیشنهاد می‌شود که قیمت برخی از محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپادقیمت اپل واچ و قیمت آیفون 13 را بررسی کنید. زیرا در صورت خرید این محصولات، می‌توانید در طول روز زمانی زیادی را با توجه به سرعت بالای محصولات اپل ذخیره کنید.

ایرپادهای گمشده را با سیری پیدا کنید؛ از خاص‌ترین ترفندهای آیفون

ایرپادهای از بهترین هدست‌های جهان هستند که توسط شرکت اپل تولید و عرضه می‌شوند. این هدست‌ها در کنار این که کیفیت بالایی دارند و می‌توانند بهترین گزینه برای خرید عاشقان موسیقی باشند، ابعاد کوچکی دارند و امکان دارند در طول روز بارها گم شوند. سومین مورد از ترفندهای آیفون به شما کمک می‌کند که تا حد امکان از گم شدن ایرپادهای‌تان جلوگیری کنید.

پیدا کردن ایرپادهای گمشده با سیری اپل فا

ترفندهای آیفون نه تنها به شما در شرایط عادی کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند در یک شرایط اضطراری نیز نجات‌تان دهند. سیری، دستیار مجازی کاربران آیفون، فرشته نجات آن‌ها است زمانی که ایرپادها در مکانی نا مشخص قرار دارند. برای این که بتوانید سومین مورد از ترفندهای آیفون، ایرپادهای خود را پیدا کنید در ابتدا باید سیری را فعال کنید. سپس باید دستور صوتی Find My Air Pods را با صدای بلند بگویید. به این ترتیب دستیار مجازی پر تلاش شما در کم‌ترین زمان هدست‌های بی‌سیم‌تان را پیدا می‌کنند.

اپل‌فا، مرجع خرید و اطلاعات آموزشی عاشقان آیفون

محصولات اپل همواره با هدف آسان‌تر کردن زندگی کاربران تولید و عرضه شده‌اند. به عنوان مثال ایرپادها با هدف آسان کردن شرایط گوش دادن به موسیقی طراحی شده‌اند. اما اگر روزی هدست‌های‌تان گم شدند، چگونه آن‌ها را پیدا می‌کنید؟ با استفاده از ترفندهای آیفون، مقاله شماره چهارم. در این مطلب یاد گرفتید که با یک بار ضربه زدن بر روی بالا صفحه هنگام باز بودن برنامه Photos می‌توانید به بالاترین نقطه آلبوم برسید، با دستور صوتی Find My AirPods ایرپادهای گمشده خود را پیدا کنید و با دستورالعمل‌های گفته شده یک فایل صوتی اختصاصی برای رینگ‌تون خود طراحی کنید.