محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بررسی جامع آیفون 13 پرومکس

منتشر شده در ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۱
بررسی آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرو مکس؛ تقویت نقاط قوت و بهبودی نقاط ضعف

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم تقریبا تمامی کاربرانی که با تلفن همراه سر و کار دارند، نسبت به خرید بهترین تلفن‌ همراه اپل تمایل زیادی دارند. بهترین مدل در خانواده سیزدهم آیفون‌ها، به نام آیفون 13 پرومکس به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند بازار شناخته می‌شود که در ماه سپتامبر سال 2021 عرضه شد. این تلفن همراه در ابتدا با وجود تغییرات کم ظاهری با انتقادات زیادی از سوی طرفداران و کارشناسان همراه شد. با گذشت زمان و بررسی این تلفن همراه از نظر سخت‌افزار و مقایسه کردن آن‌ با غول‌های دیگر بازار، آیفون 13 پرومکس به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته شد. اپل توانسته است نقاط ضعف تلفن‌های همراه خود را از بین ببرد و در عین حال بر روی نقاط قوت نیز کار کند. جهت آشنایی بیشتر با بررسی آیفون 13 پرومکس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بررسی آیفون 13 پرو مکس؛ باز هم یک گوشی هوشمند تمامی عیار از اپل

اپل همواره سعی داشته است تا با تولید محصولات دیجیتالی و هوشمند، فعالیت‌های روزانه کاربران خود را آسان کند. انتشار محصولاتی مانند آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13 پرو، اپل واچ سری 7 و آیپد پرو 2021، به همین دلیل در میان کاربران طرفداران زیادی دارد؛ زیرا این محصولات می‌توانند یک زندگی آسان‌تری به ایشان هدیه کند. بنابراین همین حالا می‌توانید با پرداخت قیمت محصولات اپل مانند قیمت آیفون 13، قیمت اپل واچ، قیمت macbook pro، قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، فعالیت‌های روزانه خود را بهتر انجام دهید.
در بررسی آیفون 13 پرو مکس باید در ابتدا به طراحی و ترکیبی که در دیزاین این تلفن همراه استفاده شده است، اشاره کرد. این تلفن همراه با 240 گرم وزن به عنوان یکی از پرچمدارهای سنگین وزن شناخته می‌شود. از نظر ظاهری تغییرات چندانی به نسبت نسل پیشین خود نداشته است. با وجود این وزن بالا، آیفون 13 پرومکس همچنان یکی از خوش دست‌ترین گوشی‌های هوشمند می‌باشد.
یکی از نکاتی که باید بدانید این است که اپل، شارژر را در جعبه این تلفن همراه خود حذف کرده است. بنابراین شما می‌توانید به سراغ خرید شارژرهای بی‌سیم بروید. استفاده از مگ‌سیف (Magsafe) به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید لوازم جانبی خود را نیز شارژ کنید.

بررسی آیفون 13 پرو مکس از نظر نمایشگر؛ انتظارها برای 120 Hz به پایان رسید

در بررسی آیفون 13 پرومکس باید به اولین نقطه ضعف آیفون که به نقطه قوت تبدیل شده است، اشاره کرد و آن هم اضافه شدن قابلیت نرخ نوسازی بالا است. همانطور که می‌دانید با وجود این که این قابلیت در تلفن‌های همراه میان رده برندهای دیگر مانند سامسونگ وجود داشت، اما اپل برای ورود به این عرصه تا انتشار آیفون 13 پرومکس صبر کرد.
در نظر داشته باشید که در خانواده سیزده آیفون، تنها دو نسخه برتر این تلفن همراه یعنی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس هستند که قابلیت نرخ نوسازی بالا را دارند. یکی از نکات بسیار جالب، متغیر بودن این نرخ است؛ به عبارت دیگر در صورتی که شما می‌خواهید چندین عکس در تلفن همراه خود مشاهده کنید، نرخ نوسازی تا 10 هرتز نیز پایین می‌آید. در صورتی می‌توانید از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره‌مند شوید که قصد داشته باشید گیم‌های سنگین را اجرا کنید.

بررسی آیفون 13 پرو مکس از نظر شارژدهی؛ دوره عمر باطری پایین سر آمد؟

در بررسی آیفون 13 پرومکس از نظر بسیاری از سایت‌های معتبر خارجی، یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌هایی که اپل در زمینه تولید تلفن‌های همراه خود داشته است، تقویت شارژدهی آیفون 13 پرومکس می‌باشد. با توجه به بیشتر شدن میزان شارژدهی تلفن‌های همراه هوشمند اپل، امروزه شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن آیفون 13 پرومکس، تا یک روز از آن استفاده کنید.
بیشتر شدن شارژدهی آیفون 13 پرومکس دلایل مختلفی دارد، به عنوان مثال نرخ نوسازی داینامیک این تلفن همراه یکی از دلایل بیشتر شدن شارژدهی است. در بررسی آیفون 13 پرومکس باید اشاره کرد که این تلفن همراه از نظر اندازه نمایشگر هم اندازه با سری پیش خود است، اما به دلیل کار شدن باطری قوی‌تر، آیفون 13 پرو مکس کمی قطورتر می‌باشد.

بررسی آیفون 13 پرو مکس از نظر قیمت؛ بدون تغییر!

یکی از مهم‌ترین عواملی که در بررسی آیفون 13 پرومکس باید به آن پرداخت، قیمت آیفون 13 پرومکس است. به طور کلی با خرید تمامی محصولات شرکت اپل می‌توانید از بهترین کیفیت ساخت در کنار قابلیت‌های متعدد بهره‌مند شوید. به عنوان مثال شما می‌توانید همین حالا تنها با چند کلیک نسبت به خرید آیپد، خرید آیفون، خرید ایرپاد پرو اقدام کنید. در نظر داشته باشید که می‌توانید خیلی سریع نیز نسبت به خرید اپل آیدی برای تلفن همراه خود اقدام کنید تا از اطلاعات خود برای همیشه مراقبت کنید.
قیمت جدیدترین خانواده از گوشی‌های هوشمند اپل به نسبت نسل پیش خود تغییری نداشته است. این ویژگی به تنهایی دل بسیاری از طرفداران اپل را به دست آورده است. آیفون 13 پرومکس گران‌ترین عضو خانواده آیفون 13 است که به عنوان پرچمدار فعلی اپل نیز شناخته می‎شود.
قیمت آیفون 13 پرومکس با توجه به حافظه‌ مورد نظر شما متفاوت است. با این حال قیمت پایه این تلفن همراه با 128 گیگابایت، 1.099 دلار شروع می ‎شود. این قیمت همانطور که گفته شد با توجه به حافظه داخلی این تلفن همراه متغیر است. بالاترین قیمت آیفون 13 پرومکس برابر با 1599 دلار است.

 

خرید پادشاه پردازش و دوربین و … آن هم با چند کلیک در اپل فا!

در بررسی آیفون 13 پرو مکس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در این تلفن همراه به چشم می‌خورد از بین رفتن نقاط ضعف مانند شارژدهی پایین است. شما با خرید این تلفن همراه می‌توانید با یک بار شارژ کردن تا یک روز کامل از آن استفاده کنید. این تلفن همراه دارای پردازنده بی‌نظیری است که به صورت اختصاصی ساخته شرکت اپل است. A15 یکی از بهترین پردازنده‌های ساخته شده برای موبایل می‌باشد که توانسته قابلیت‌های بی‌نظیری را به این تلفن همراه اضافه کند.

برای این که یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند بازار را خریداری کنید و از تمامی قابلیت‌های آن بهره‎مند شوید، تنها چند کلیک فاصله دارید. برای بررسی جزئیات بیشتر به صفحه آیفون 13 پرومکس مراجعه نمایید.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: