محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

4 نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر و لپتاپ

منتشر شده در ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۱
انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر

بسیاری از کاربران دارنده آیفون هستند که روزانه به انتقال اطلاعات میان کامپیوتر و تلفن همراه خود نیاز پیدا می‌کنند. استفاده از روش‌های قدیمی و کابل USB برای فایل‌هایی با حجم بالا دیگر مناسب نیست، به همین دلیل نرم‌افزارهایی در این زمینه توسعه داده شدند. این دسته از نرم‌افزارها را می‌توان به عنوان یکی از کاربردی‌ترین اپ‌ها دانست که استفاده زیادی از آن‌ها می‌شود. اپل همواره با هدف ساده‌تر کردن زندگی کاربران خود محصولات دیجیتال را عرضه کرده است. به عنوان مثال شما می‌توانید با خرید آیفون 13، آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرو مکس، از بهترین تلفن‌های همراه بازار بهره‌مند شوید، اما همچنان به نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر نیاز خواهید داشت. پس تا آخر این مطلب با اپل فا همراه باشید.

معرفی چهار نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر

روش‌های انتقال اطلاعات میان دو دستگاه با پیشرفت تکنولوژی تغییرات زیادی داشته است. در گذشته تنها استفاده از کابل و روش‌هایی با سرعت پایین مانند بلو‌توث در میان کاربران رواج داشت. اما امروزه نرم‌افزارهای مختلفی هستند که کار شما را آسان‌تر کرده‌اند. پیش از این که به سراغ معرفی چهار نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر برویم، یک پیشنهاد برای شما داریم.
اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که روزانه از وسایل دیجیتال زیادی استفاده می‌کنند و قصد دارند فعالیت‌های روزانه خود را در زمان کوتاه‌تری انجام دهند، خرید محصولات شرکت اپل پیشنهاد می‌شود. خرید محصولات اپل مانند خرید آیپد، خرید آیفون، خرید ایرپاد پرو در کنار خرید اپل آیدی، می‌توانند فعالیت‌های روزانه شما را تا حد امکان ساده کنند.
به سراغ معرفی نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر برگردیم که در ادامه این بخش بیشتر توضیح داده خواهند شد.

نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر با IOTransfer

یکی از روش‌های انتقال اطلاعات میان کامپیوتر و آیفون استفاده از نرم‌افزار آی‌او‌ترانسفر ( IOTransfer ) است. یکی از بهترین اپ‌های موجود IOTransfer است که به شما امکان انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر را می‌دهد. در کنار قابلیت انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر شما می‌توانید از امکانات دیگر مانند پاک کردن فضای داخلی نیز استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های جذابی که IOTransfer در اختیار کاربران قرار داده است این است که شما می‌توانید پیش از انتقال اطلاعات از آن‌ها یک فایل پشتیبان دریافت کنید.
دریافت فایل پشتیبان از اطلاعات موجود در آیفون شما، روند انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر را ایمن‌تر می‎ کند. با دریافت یک فایل بک‌آپ، دیگر می‎توانید تمامی فایل‎های‌تان را بدون نگرانی جابه‌جا کنید. جالب است بدانید که این نرم ‎افزار به شما قابلیت دریافت فایل پشتیبان از پیام‌ها، مخاطبین و دیگر اطلاعات ضروری را می‎ دهد.

نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر با Syncios iPhone Transfer

یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر، Syncios iPhone Transfer است. این نرم‌افزار برای شما امکان انتقال اطلاعات میان تلفن همراه و کامپیوتر را تنها با چند کلیک فراهم می کند. یکی از نکات جالب SIT این است که شما می‌توانید از این نرم‌افزار برای سیستم عامل اندروید نیز استفاده کنید.
SIT یکی از بهترین نرم‌افزارهای ویندوز است که می‌توانید به صورت رایگان با استفاده از نصب آن اطلاعات خود مانند آهنگ‌ها، عکس‌ها و … را انتقال دهید. این نرم‌افزار نیز برای این که بتواند در میان رقبای خود برجسته شود، چندین ویژگی خاص مانند تبدیل فرمت ویدئوها دارد. بنابراین همین حالا با نصب نرم‌افزار SIT بدون محدودیت نسبت به انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر و یا حتی اندروید استفاده کنید.

نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر با Xilisoft iPhone Transfer

نوبت به معرفی یک نرم‌افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر بسیار کاربردی رسیده است و آن هم Xilisoft iPhone Transfer می‌باشد. شما با نصب این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات خود را میان دستگاه‎های مختلفی مانند آیفون و آیپد انتقال دهید. در نظر داشته باشید که نرم‌افزار XIT یک ورژن رایگان دارد که قابلیت انتقال فایل تا 10 عدد را در اختیار شما می‌گذارد.
یکی از نکاتی که باید اشاره کرد این است که شما می‌توانید نرم‌افزار Xilisoft iPhone Transfer را با نام Xilisoft iPhone to PC Copy نیز در سایت‌های مختلف مشاهده کنید که همان نرم‌افزار با عملکرد یکسان است. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب XIT داشتن رابط کاربری بسیار زیبا و ساده است. شما می‌توانید دسته‌بندی‎های مختلفی اطلاعات را در سمت چپ صفحه مشاهده کنید.

نرم‌افزار XIT برای انتقال فایل از آیفون به کامیپوتر

با نصب نرم‌افزار XIT می‌توانید فایل‌های مختلفی را از جمله کتاب الکترونیکی، پادکست و موزیک به کامپیوتر منتقل کنید. یکی از بهترین قابلیت‎های این نرم‌افزار، امکان مدیریت فایلی است که در اختیار شما قرار می‎ گیرد. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت اطلاعات خود را مرتب و دسته ‎بندی کنند. XIT به نوعی آیفون شما را به یک هارد دیسک تبدیل می ‎کند که شما می‌توانید در میان فولدر‎های دلخواه گشت و گذار کنید.
بنابراین می‌توان گفت که با نصب نرم‌افزار XIT شما می‌توانید از یک نرم‌افزار کاربردی بهره ‎مند شوید، که شاید به اندازه‌ اپ‌های معرفی شده، قابلیت نداشته باشد، اما امکانات جذابی مانند مدیریت فایل دارد. این نرم‌افزار از جدیدترین نسخه ios و آی‌تونز نیز پشتیبانی می‎کند که XIT را بیش از پیش خواستنی می ‎کند.

انتقال فایل به کامپیوتر در چندین ثانیه!

استفاده از نرم‌افزارهای توسعه داده شده برای انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر، یکی از روش‌های نوین انتقال اطلاعات است که در سالیان اخیر در میان کاربران رایج شده است. این نرم‌افزارها می‌توانند قابلیت‎های مختلفی را مانند دسته‌بندی کردن اطلاعات برای جابه‌جایی سریع‌تر و مدیریت فایل‎های آیفون در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از اپ‌های انتقال اطلاعات از آیفون به کامپیوتر می‌توان به XIT و IOTransfer اشاره کرد. این نرم‌افزارها به صورت رایگان قابل دریافت هستند. یکی از نکات جالب اپ‌های انتقال اطلاعات میان کامپیوتر و آیفون این است که از جدیدترین نسخه‌ ios نیز پشتیبانی می‎ کنند.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: