محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نصب برنامه در آیفون | آشنایی با روش‌های متفاوتی که می‌توانید نرم‌افزار دلخواه‌ تان را نصب کنید

منتشر شده در ۱۵ تیر , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
نصب برنامه در آیفون

نصب برنامه در آیفون؛ چند روش وجود دارد؟ در دنیای امروزی نصب کردن نرم‌افزار یا یک گیم بر روی تلفن همراه تنها یک روش ندارد. بسیاری از کاربران در شرایط خاص نیاز دارند تا نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را از روش‌های دیگری به غیر از روش‌های مرسوم نصب کنند. برای این که بتوانید نرم‌افزار مورد نظر خود را بر روی سیستم عامل آی او اس نصب کنید، سه روش دارید. این سه روش به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید تقریبا تمامی اپ‌های مورد نیازتان را نصب کنید. البته در نظر داشته باشید که استفاده از برخی از این روش‌ها خطر مواجه شدن با ویروس یا بدافزار را دارد. به هر حال در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با سه روش نصب برنامه در آیفون هستید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

بررسی روش‌های نصب برنامه در آیفون

روزانه نرم‌افزارها و بازی‌های مختلفی برای سیستم عامل آی او اس منتشر می‌شوند. کاربران نیز علاقه دارند تا با نصب این اپ‌ها از کارایی آن‌ها با خبر شوند. همچنین در صورت مناسب بودن نرم‌افزار مورد نظر، یکی از نیازهای خود را توسط تلفن همراه برطرف کنند. نصب برنامه در ایفون ، همانطور که اشاره شد، سه روش دارد. این روش‌ها به شرح زیر هستند:

  • نصب برنامه در آیفون از طریق اپ استور
  • نصب برنامه در آیفون از طریق نرم‌افزار آی‌تونز
  • نصب برنامه‌های خریداری شده اما پاک شده آیفون
  1. نصب برنامه از طریق اپ استور

یکی از روش‌های مرسوم برای نصب برنامه در آیفون استفاده از پلتفرم اپ استور است. این پلتفرم که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن‎‌های همراه اپل وجود دارد، انبوهی از نرم‌افزارهای و گیم‌های جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این که بتوانید با استفاده از این روش، نسبت به نصب برنامه در آیفون اقدام کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در ابتدا باید وارد برنامه App Store شوید
  • پس از وارد شدن به این برنامه، به جستجوی نرم‌افزار یا گیم مورد نظر خود بپردازید
  • برای این که بتوانید اپ مورد نظرتان را پیدا کنید، دو روش دارید. اولین روش این است که در قسمت جستجو، نام آن اپ را تایپ کنید. روش دوم برای زمانی است که به دنبال یک دسته خاصی از نرم‌افزارها هستید. در این مواقع می‌توانید از دسته‌بندی‌های مختلفی که توسط اپ استور در اختیار شما قرار داده شده است، نرم‌افزار مورد نظر خود را پیدا کنید
  • هنگامی که نرم‌افزار مورد نظر خود را پیدا کردید، بر روی آیکون آن کلیک کنید و سپس نسبت به دانلود اقدام نمایید (برای دانلود باید روی گزینه Get کلیک کنید)
  • برای این که بتوانید نسبت به نرم‌افزار مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کنید، بر روی گزینه Details و همچنین Reviews کلیک کنید. با استفاده از این دو گزینه با جزئیات برنامه و نظرات کاربران آشنا می‎‌شوید.
  • زمانی که تمامی مراحل بالا را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، گزینه Open را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی آن وارد محیط برنامه می‌شوید

در نظر داشته باشید که برای نصب نرم‌افزار از اپ استور باید اپل آیدی معتبر داشته باشید. در غیر این صورت می‌توانید همین حالا نسبت به خرید اپل آیدی اقدام کنید.

  1. نصب برنامه از طریق استفاده از iTunes

روش دوم برای نصب برنامه در آیفون استفاده از نرم‌افزار آی‌تونز است. برای این که بتوانید از این روش استفاده کنید باید یک کابل USB داشته باشید تا بتوانید تلفن همراه خود را به کامپیوتر متصل کنید. پیش از متصل کردن آیفون به کامپیوتر باید از نصب بودن نرم‌افزار آی‌تونز نیز مطمئن شوید. هنگامی که آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید، نرم‌افزار آی‌تونز به صورت خودکار بر روی صفحه نمایش داده می‌شود.

در نرم‌افزار آی‌تونز باید بر روی آیکون استور کلیک کنید. با کلیک بر روی این آیکون یک گزینه به نام Apps در سمت راست صفحه برای شما به نمایش در می‌آید. پس از کلیک بر روی گزینه اپس با پنجره جدیدی روبرو می‌شوید که حالا باید بر روی گزینه آیفون در بالای صفحه کلیک کنید.

پس از این که مراحل گفته شده را با موفقیت انجام داده باشید، می‌توانید در میان دسته‌بندی‌های نرم‌افزارها، اپ مورد نظر خود را پیدا کنید. هنگامی که اپ مورد نظر را پیدا کردید، بر روی گزینه دریافت یا همان Get کلیک کنید. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری نسبت به آن نرم‌افزار پیدا کنید، می‌توانید درست مانند روش قبلی از گزینه‌هایی مانند Ratings و Details استفاده کنید.

  1. راهنمایی نصب دوباره اپ‌های خریداری شده

یکی از مسائلی که کاربران آیفون و اندروید با آن مواجه هستند، چگونگی نصب دوباره یک برنامه‌ای است که پیش از این آن را خریداری کرده‌اند. برای این که بتوانید نرم‌افزار مورد نظرتان را دوباره نصب کنید، نیاز به پرداخت پول نیست. جهت نصب برنامه خریداری شده در آیفون باید وارد اپ استور شوید.

پس از ورود به اپ استور، بر روی گزینه Updates کلیک کنید تا یک لیست از نرم‌افزارهایی که آپدیت نیاز دارند به شما نمایش داده شوند. پس از آن یک گزینه در پایین صفحه به نام Purchased نشان داده می‌شود. در این قسمت لیست تمامی نرم‌افزارهایی که به اکنون خریداری کرده‌اید را نشان می‌دهد. با باز کردن قسمت خریداری شده‌ها، در بالای صفحه دو تب تماشا می‌کنید. با باز کردن تب Not on This iPhone قادر خواهید بود تنها اپ‌های خریداری شده‌ای را مشاهده کنید که بر روی آیفون نصب نیستند.

در کنار خرید آیفون و استفاده از محصولات دیگر اپل مانند اپل واچ سری 7 و یا اپل واچ SE ، خرید محصولات این شرکت مانند خرید آیپد ، خرید ایرپاد پرو و خرید آیفون 13 پرو مکس به شما پیشنهاد می‌شود. البته که قیمت محصولات اپل کمی بالا هستند، اما با پرداخت آن‌ها می‌توانید از کیفیت بالای محصولات اپل بهره‌مند شوید. به عنوان مثال با پرداخت قیمت ایرپاد ، قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro ، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون 13 ، می‌توانید تا مدت‌ها از محصولات دیجیتالی با کیفیت استفاده کنید.

نرم‌افزارهای خود را در سیستم عامل آی او اس نصب کنید

نصب برنامه در آیفون روش‌های مختلفی دارد که در این قسمت به روش‌های قانونی آشنا شدیم. استفاده از نرم‌افزار اپ استور و آی‌تونز جزو روش‌های محبوب نصب برنامه بر روی سیستم عامل آی او اس هستند. برای این که بتوانید از بهترین محصولات دیجیتالی بازار بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا از اپل‌فا محصولات اپل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: