محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون | بالا بردن امنیت اطلاعات تنها در چند قدم

منتشر شده در ۱۹ تیر , ۱۴۰۱
نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون

نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون؛ نرم‌افزار جانبی یا همان Photos؟ یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هر کاربری پس از خرید آیفون انجام می‌دهد، پس از خرید اپل آیدی، رمزگذاری بر روی گوشی است. با این کار تا حدود زیادی می‌توانید از اطلاعات خود مراقبت کنید. حال خیلی از کاربران هستند که قصد دارند امنیت اطلاعات خود به خصوص عکس و فیلم را بالا ببرند. برای انجام این کار باید از نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون استفاده کنید. امروزه نرم‌افزارهای مختلفی در این زمینه هستند که می‌توانند به بهترین شکل از عکس و فیلم‌های شما مراقبت کنند. البته که می‌توانید از Photos نیز استفاده کنید تا عکس و فیلم‌های خود را اصطلاحا هاید (Hide) کنید. ادامه این مطلب را برای آشنایی نرم‌افزارها از دست ندهید.

معرفی برخی از بهترین اپ‌ها برای قفل کردن عکس و فیلم

اپل به امنیت گوشی‌های هوشمند خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، بنابراین می‌توانید تا میزان زیادی خیال‌تان بابت امنیت اطلاعاتی که در گوشی دارید، راحت باشد. البته شما می‌توانید رد پای امنیت بالا را در تمامی محصولات این شرکت بزرگ مشاهده کنید. به عنوان مثال مک بوک از سیستم عامل اختصاصی مکینتاش استفاده می‌کند، به ندرت ویروسی می‌شود و تعداد بدافزارهای ساخته شده برای آن خیلی کم‎‌تر از ویندوز هستند.

پیش از ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنیم با خرید محصولات اپل امنیت زندگی خود را بالا ببرید. همچنین تا مدت‌ها نیاز به خرید وسایل دیجیتال نخواهید داشت. خرید آیپد ، خرید اپل واچ ، خرید ایفون مانند آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

نوبت به معرفی بهترین نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون رسیده است. البته که می‌توانید از Photos نیز استفاده کنید تا عکس و فیلم‌های خود را اصطلاحا هاید (Hide) کنید. اما این نرم‌افزارها معمولا قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین پیدا کردن عکس و فیلم را خیلی سخت‎‌تر می‌کنند.

گالری آیفون یا همان Photos

همانطور که اشاره شد، یکی از روش‌های قفل کردن یا همان پنهان کردن عکس و فیلم، استفاده از نرم‌افزار پیش‌فرض Photos است. افراد زیادی هستند که برای پنهان کردن عکس و فیلم خود از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. بنابراین Photos را می‌توان به نوعی نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون در نظر گرفت.

از مزایای هاید کردن عکس و فیلم از طریق Photos این است که به امنیت این برنامه می‌شود کاملا اعتماد کرد و همچنین نباید هزینه‌ای برای نرم‌افزار دیگر خرج کنید. برای این که بتوانید از طریق این نرم‌افزار عکس‌ها و فیلم‌های خود را پنهان کنید، باید بر روی عکس مورد نظرتان کلیک کنید. پس از انتخاب کردن عکس مورد نظر بر روی گزینه آپشن کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه آپشن باید کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Hide Photo را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه عکس شما به فولدر Hidden منتقل می‌شود. البته که این روش برای کاربران آیفون کمی پیش پا افتاده است، اما می‌تواند امنیت عکس و فیلم‌های شما را افزایش دهد.

والت (Vault – Hide photos & videos)؛ نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون

اگر به دنبال یک نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون هستید، می‌توانید همین حالا از اپ استور Vault – Hide photos & videos را دانلود کنید. این نرم‌افزار توسط میلیون‌ها کاربر آی او اس استفاده می‌شود و از نظر بسیاری از کاربران بهترین نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون است.

Vault – Hide photos & videos همانطور که از نام آن مشخص است، به شما امکان هاید کردن عکس‌ها و فیلم‌های‌تان را می‌دهد. البته شما می‌توانید مسنجرهای خود را با این نرم‌افزار قفل کنید تا از دسترسی دیگران به این نرم‌افزارها جلوگیری کنید.

یکی از ویژگی‌های خاص Vault – Hide photos & videos این است که اگر شخصی قصد داشته باشد وارد این برنامه شوید و رمز عبور را اشتباه وارد کند، دوربین جلوی گوشی سریعا یک عکس از ایشان تهیه می‌کند. به همین دلیل شما می‌توانید کسی که قصد فضولی در اطلاعات شما را داشته است را شناسایی کنید.

ماشین حساب تقلبی (Calculator# Hide Photos Videos)

یکی از ایده‌های جذابی که اخیرا توسط چندین نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون استفاده می‌شود، این است که ظاهر اپ را مانند یک ماشین حساب دربیاورند. به این ترتیب کسی متوجه نمی‌شود که شما عکس و فیلم‌های خود را در آن هاید کرده‌اید. Calculator# Hide Photos Videos نام یکی از چند نرم افزار قفل عکس و فیلم برای ایفون است که از این ایده استفاده می‌کند.

برای ورود و دسترسی به اطلاعات خود از طریق Calculator# Hide Photos Videos باید عددی که پیش از این تعیین کردید را وارد کنید. اگر شخص دیگری از این نرم‌افزار استفاده کند، تنها می‌تواند اعداد را در هم جمع و تفریق کند.

یکی از ویژگی‌های دانلود و نصب Calculator# Hide Photos Videos این است که می‌توانید اطلاعات خود را دسته‌بندی کنید. یعنی به غیر از عکس و فیلم، اطلاعات دیگری را مانند نوشته‌ها و پسوردها در این اپ پنهان کنید. با انجام این کار می‌توانید مطمئن شوید که رمز عبورهای خود را فراموش نمی‌کنید و همچنین از آن‌ها در یک نرم‌افزار ایمن نگهداری می‌کنید.

فوتو والت (Secret Photo Vault)؛ نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون

Secret Photo Vault جزو چندین نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون است که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید به راحتی با این نرم‌افزار از اطلاعات خود مراقبت کنید و با پسوردهای دلخواه از آن‌ها مراقبت کنید. از ویژگی‌های دانلود و نصب نرم‌افزار Secret Photo Vault می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسته‌بندی کردن اطلاعات مختلف به همراه رمزگذاری
  • دریافت فایل پشتیبانی از اطلاعات گوشی شما
  • قابلیت اشتراک‌گذاری اطلاعات با کاربران دیگر

محافظت از عکس و فیلم‌های شخصی با نرم‌افزارهای جانبی

درصد زیادی از کاربران آیفون با وجود این که گوشی‌های آن‌ها از امنیت بالایی برخوردار است، قصد دارند از نرم‌افزارهای قفل عکس و فیلم استفاده کنند تا امینت این اطلاعات را افزایش دهند. اگر شما نیز جزو چنین افرادی هستید، می‌توانید از نرم‌افزارها و لوازم جانبی ایفون مختلفی مانند Secret Photo Vault، Calculator# Hide Photos Videos و Vault – Hide photos & videos استفاده کنید. این نرم‌افزارها قابلیت‌های دیگری مانند دسته‌بندی اطلاعات را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

مقالات پیشنهادی اپل فا: