محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نرم افزار ویرایش فیلم آیفون | بهترین اپلیکیشن‌ ها برای ادیتورهای مبتدی تا حرفه‌ای

منتشر شده در ۱۶ تیر , ۱۴۰۱
نرم افزار ویرایش فیلم آیفون

نرم افزار ویرایش فیلم آیفون؛ یکی از مزایای قدرت پردازش بالا را دارد. تولید محتوا و مراحل تدوین در سال‌های گذشته نیاز به تجهیزات زیادی داشت. تصویربرداری‌ها باید توسط یک دوربین با کیفیت انجام می‌شود و برای مراحل تدوین استفاده از یک لپ تاپ یا کامپیوتر قدرتمند ضروری بود. با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن قدرت پردازش آیفون‌ ها، شما می‌توانید تمامی مراحل تولید محتوای ویدئویی را با استفاده از یک آیفون مانند آیفون 13 پرو انجام دهید. علاوه بر این که گوشی‌های هوشمند امروزی به شما امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K را می‌دهند، همچنین ابزارهای قدرتمندی برای ادیت به شما ارائه می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با انواع نرم افزار ویرایش فیلم آیفون در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم؛ به ادیتور ویدئوهای خود تبدیل شوید!

نرم‌افزارهای مختلفی در زمینه ادیت برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک وجود دارند. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به پریمیر پرو (Premiere pro) و ادوبی اسپارک (Adobe Spark) اشاره کرد. با این حال امروزه به لطف قدرت چیپ‌ست‌های آیفون‌ها به ویژه پردازنده A15، امکان تدوین ویدئوها با کیفیت بالا توسط موبایل وجود دارد.

به عبارت دیگر شما می‌توانید تنها با خرید آیفون ، به یک تولید کننده محتوا تبدیل شوید. زیرا هم می‌توانید ویدئو با کیفیت بالا ضبط کنید و هم تدوین‌های مناسبی انجام دهید. پیش از این که با انواع مختلف نرم افزار ویرایش فیلم آیفون آشنا شوید، برای شما یک پیشنهاد داریم.

امروزه تمامی افراد باید از وسایل دیجیتالی مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند زندگی خود را به بهترین شکل ممکن اداره کنند. به همین دلیل خرید محصولات شرکت اپل مانند خرید آیپد ، آیفون 13 پرو مکس ، آیپد پرو 2021 ، خرید ایرپاد پرو در کنار اپل واچ سری 7 و اپل واچ SE به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از طریق همین وب‌سایت با پرداخت قیمت محصولات اپل، فعالیت‌های روزانه خود را راحت‌تر انجام دهید.

نرم‌افزار iMovie؛ نرم افزار ویرایش فیلم آیفون

اگر به دنبال یک نرم افزار ویرایش فیلم آیفون هستید که امکانات زیادی را در عین سادگی در اختیار شما قرار دهد، iMovie گزینه خوبی برای شما است. این نرم‌افزار در سالیان اخیر همواره در میان بهترین نرم‌افزارهای ادیت ویدئو بوده است. تمامی کاربران می‌توانند از محیط کاربردی ساده iMovie استفاده کنند و ویدئوهای مورد نظرشان را با سلیقه خود ادیت کنند.

از بهترین ویژگی‌هایی که با نصب کردن iMovie می‌توانید دریافت کنید، امکان ادیت ویدئوها با کیفیت 4K است. به راحتی می‌توانید از قابلیت‌های مختلف مانند برش و فیلتر برای ویدئوهای خود استفاده کنید. به عبارت دیگر، iMovie را می‌توان گزینه خوبی هم برای افراد حرفه‌ای در نظر گرفت.

با توجه به این که جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند شرکت اپل مانند آیفون 13 پرو مکس ، قابلیت فیلم‌برداری در حالت Cinematic Mode را دارد، به کاربران امکان ساخت هر نوع ویدئویی مانند فیلم سینمایی کوتاه را نیز داده است! اگر به دنبال نرم افزار ویرایش فیلم آیفون هستید، iMovie یک گزینه ساده اما کاربردی است که می‌تواند شما را به یک ادیتور حرفه‌ای تبدیل کند.

نرم‎افزار QUIK؛ ویرایش ویدئوها در کم‌ترین زمان

بیشتر کاربران با نام GoPro آشنایی دارند، شرکتی که به عنوان تولیدکننده وسایل و تجهیزات فیلم‌برداری شناخته می‌شود. این شرکت یک اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند اپل طراحی کرده است. این نرم‌افزار به نام QUIK انتخاب بسیاری از کاربرانی است که به دنبال نرم افزار ویرایش فیلم آیفون هستند.

با دانلود و نصب QUIK به صورت رایگان، می‌توانید ویدئوهای خود را با کیفیت بالا و در کم‌ترین زمان تدوین کنید. داشتن یک محیط کاربردی جذاب، توانسته است محبوبیت QUIK را در میان کاربران چند برابر کند. این نرم‌افزار با وجود سادگی، قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند امکان تشخیص صدا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که برای استفاده کامل از برنامه‌‍ QUIK باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

نرم‌افزار Premiere Rush؛ نرم افزار ویرایش فیلم آیفون

ادوبی را دیگر همه می‌شناسند، شرکت معروفی که نرم‌افزارهای مختلفی مانند ادوبی ریدر، ادوبی فتوشاپ و پریمیر پرو را طراحی کرده است. در این بخش از مطلب نرم افزار ویرایش فیلم آیفون، یکی از بهترین نرم‌افزار لیست متعلق به شرکت ادوبی به نام Premiere Rush می‌باشد.

بسیاری از کاربران Premiere Rush را همان ادوبی پریمیر با قابلیت‌های کم‌تر می‌دانند. به همین دلیل است که تقریبا تمامی کسانی که تجربه کار با پریمیر پرو را دارند، می‌توانید با این نرم‌افزار به خوبی کار کنند. برای این که بتوانید در آیفون خود با سرعت بالا و در محیط کاربردی آشنا ادیت ویدئو کنید، حتما Premiere Rush را به صورت رایگان نصب کنید. البته برای این که بتوانید از تمامی قابلیت‌های این نرم‌افزار بهره‌مند شوید، باید اشتراک ماهانه ادوبی را خریداری کنید.

پیش از مطالعه ادامه مطلب باید بدانید که شما می‌توانید از طریق همین وب‌سایت، با پرداخت قیمت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro و قیمت اپل واچ، از بهترین محصولات دیجیتالی بازار بهره‌مند شوید.

نرم‌افزار LumaFusion Pro؛ قدرتمند و حرفه‌ای

در این بخش از مطلب نرم افزار ویرایش فیلم آیفون، یکی از نرم‌افزارهای پولی اپ استور را معرفی می‌کنیم که با توجه به امکانات خود ارزش خرید بالایی دارد. LumaFusion Pro یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای ادیت موبایل است که توسط خیلی از افراد حرفه‌ای مانند ادیتورها و بلاگرها استفاده می‌شود.

از مزایای خریداری و نصب LumaFusion Pro باید نبود هر گونه تبلیغات و قابلیت‌هایی مانند ادیت ویدئو به صورت عمودی و افقی اشاره کرد. این قابلیت به شما امکان ادیت ویدئو با اندازه‌های مختلف را می‌دهد. LumaFusion Pro به شما قابلیت‌های مختلفی برای صداگذاری و ادیت فایل‌های صوتی می‌دهد. به عبارت دیگر افرادی که به دنبال کامل‌ترین گزینه نرم افزار ویرایش فیلم آیفون هستند، می‌توانند LumaFusion Pro را اولویت‌های خرید خود قرار دهند.

ادیت ویدئو در چند دقیقه بدون نیاز به کامپیوترهای کانفیگ بالا

یکی از مهارت‌های پول‌ساز امروزی که می‌توانید برای داشتن درآمد جانبی یا حتی اصلی آن را بیاموزید، ادیت ویدئو است. با وجود این که قدرت پردازش اطلاعات گرافیکی در آیفون‌ ها به لطف پردازنده‌های اختصاصی اپل بالا رفته است، شما می‌توانید با نصب نرم‌افزارهای تدوین در گوشی خود، به یک ادیتور حرفه‌ای تبدیل شود. به عنوان مثال LumaFusion Pro، Premiere Rush و QUIK از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش فیلم در آیفون هستند. شما می‌توانید همین حالا این نرم‌افزارها را از اپ استور دانلود کنید و ماجراجویی خود را در دنیای ادیت، آغاز کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: