محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

پاور بانک برای گوشی اپل | گوشی خود را در همه حال شارژ کنید

منتشر شده در ۱۸ تیر , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
پاور بانک برای گوشی اپل

بهترین پاور بانک برای گوشی های ایفون اپل؛ کدام برند بهتر است؟ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های که تلفن‌های همراه امروزی در کنار هوشمند بودن در اختیار ما قرار می‌دهند، قابل حمل بودن آن‌ها است. این قابلیت با بالا بودن شارژدهی باتری گوشی بیشتر می‌تواند نظر کاربران را جذب کند. اپل با وجود این که تلفن‌های همراه خود را با شارژدهی خوبی به بازار عرضه می‌کند، اما برخی از افراد برای این گوشی‌ها هم نیازمند یک پاور بانک هستند تا بتوانند در طول روز به وسیله آن گوشی خود را شارژ کنند. بسیاری از کاربران به دلیل حساسیت بالا بر روی آیفون خود، به دنبال بهترین پاور بانک برای گوشی اپل هستند. به همین دلیل در ادامه این مطلب برخی از پاور بانک‌هایی که برای لوازم جانبی آیفون مناسب هستند را معرفی می‌کنیم.

کدام ویژگی‌ها را هنگام خرید پاور بانک باید بررسی کنیم؟

خرید پاور بانک درست مانند خرید شارژر اهمیت دارد. زیرا این وسایل با باتری آیفون سر و کار دارند، با توجه به همین موضوع اهمیت دارد که در خرید پاور بانک دقت کنید. خرید پاور بانک‌های بی‌کیفیت می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند. در این قسمت از مطلب پاور بانک برای گوشی اپل قصد داریم ویژگی‌های مهم یک پاور بانک را برای گوشی آیفون بررسی کنیم.

پیش از بررسی ویژگی‌های بهترین پاور بانک برای گوشی اپل، باید بدانید که همین حالا می‌توانید از طریق همین وب‌سایت، نسبت به خرید محصولات شرکت اپل اقدام کنید. خرید آی پد ، خرید ایرپاد پرو و خرید ایفون ، تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است. شما حتی می‌توانید جدیدترین سری محصولات شرکت اپل را مانند آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس ، آیپد پرو 2021 و اپل واچ سری 7 خریداری کنید.

یکی از ویژگی‌های اصلی که هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه کنید، ظرفیت آن است. شرکت‌های مختلفی مانند انکر، محصولات خود را با ظرفیت‌های متنوعی عرضه می‌کنند. زیرا این ویژگی تاثیر مستقیمی در قیمت پاور بانک‌ها دارد. بنابراین اگر قصد دارید از پاور بانک خود زیاد استفاده کنید، به سراغ ظرفیت‌های پایین مانند 5000 میلی‌آمپر نروید.

داشتن خروجی لایتنینگ از دیگر ویژگی‌های مهمی است که هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه کنید. بنابراین در نظر داشته باشید که امکان خرید هر پاوربانکی برای دارندگان آیفون وجود ندارد. یکی از ویژگی‌هایی که برخی از پاور بانک‌ها دارند، قابلیت شارژ به صورت بی‌سیم است.

البته که شارژ بی‌سیم برای خرید پاور بانک ضروری نیست، اما اگر به دنبال بهترین پاور بانک برای گوشی اپل هستید، بهتر است محصولی که خریداری می‌کنید، این ویژگی را نیز داشته باشد. آخرین عاملی که برای خرید بهترین پاور بانک برای گوشی اپل باید توجه شدیدی به آن کنید، میزان خروجی برق پاور است.

 

معرفی برخی از بهترین پاور بانک‌ها برای گوشی اپل

همانطور که اشاره شد، پاور بانک‌ ها ویژگی‌های مختلفی دارند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. به عنوان مثال اگر پاور بانکی که خریداری می‌کنید، میزان خروجی بیشتری نسبت به شارژرتان داشته باشد، آسیب جدی به باتری آیفون شما وارد می‌کند.

در این قسمت از مطلب پاور بانک برای گوشی اپل، چند پیشنهاد برای شما داریم. با پرداخت قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون 13، فعالیت‎‌های روزانه خود را آسان‌تر کنید. همچنین با خرید این محصولات تا مدت‌ها نیاز به ارتقا یا خرید وسایل دیجیتالی دیگر نخواهید داشت.

 

پاوربانک انکر PowerCore با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر

اگر به دنبال بهترین پاور بانک برای گوشی اپل هستید، پاوربانک انکر PowerCore با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این پاوربانک ظاهری بزرگ و سنگین دارد، اما با در دست گرفتن آن، وزن سبکش شما را سورپرایز خواهد کرد.

پاوربانک انکر PowerCore با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر می‌تواند چندین بار گوشی آیفون شما را شارژ کند؛ البته میزان شارژ کردن باتری، کاملا به مدل گوشی شما بستگی دارد. یکی از ویژگی‌های جذاب این پاوربانک این است که روکشی مات دارد. به همین دلیل به راحتی از دست کاربران سر نمی‌خورد.

پاور بانک مگ‌سیف – MagSafe Battery Pack؛ پاور بانک برای گوشی اپل

MagSafe Battery Pack از بهترین پاوربانک‌هایی است که دارندگان آیفون می‌توانند آن را خریداری کنند. این شارژر دقیقا مناسب افرادی است که تمایل ندارند که از گجت‌های برندهای دیگر استفاده کنند و تنها محصولات رسمی شرکت اپل را خریداری می‌کنند. البته که برای داشتن تمامی محصولات جانبی اپل باید هزینه بیشتر نیز خرج کنید.

با خرید MagSafe Battery Pack شما می‌توانید از دو گزینه شارژ با سیم و بدون سیم بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این پاور بانک 2920 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. بنابراین نمی‌تواند آیفون شما را به صورت کامل شارژ کند. اگر این ویژگی برای‌تان اهمیت ویژه‌ای دارد، به سراغ خرید گزینه‌های دیگر بروید.

پاور بانک بلکین Boost Charge؛ پاور بانک برای گوشی اپل

یکی از معایب خرید پاور بانک بی‌سیم این است که دیگر به شما امکان شارژ کردن گوشی به وسیله کابل شارژ را نمی‌دهد. افرادی که به دنبال پاور بانک برای گوشی اپل هستند و قصد دارند از دو قابلیت با سیم و بی‌سیم بهره‌مند شوند، می‌توانند پاور بانک بلکین Boost Charge را خریداری کنند.

ظرفیت پاور بانک بلکین Boost Charge با 10 هزار میلی‌ آمپر است. به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که این پاور بانک می‌تواند گوشی شما را بارها شارژ کند. از بهترین ویژگی‌های خرید این پاور بانک می‌توان به داشتن پورت USB-C و طراحی باریک آن اشاره کرد. به این ترتیب شما با خرید پاور بانک بلکین Boost Charge می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید، تا هیچگاه بدون شارژ نمانید.

با خرید پاور بانک مناسب، دیگر نگران شارژ گوشی خود نباشید

پاور بانک در حال تبدیل شدن به یکی از وسایل جانبی است که می‌توانید تقریبا در تمامی خانه‌ ها مشاهده کنید. به دلیل اهمیت داشتن شارژ تقریبا در تمامی لحظات زندگی‌مان، نیاز داریم تا همواره یک بک‌آپ برای شارژ گوشی داشته باشیم. دارندگان آیفون برای خرید پاور بانک باید دقت زیادی کنند، زیرا پاور بانک مناسب گوشی‌های اپل باید از پورت لایتنینگ پشتیبانی کنند و ویژگی‌های خاصی دیگری داشته باشند. پاور بانک بلکین Boost Charge، پاور بانک مگ‌ سیف و پاوربانک انکر PowerCore با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر از بهترین پاور بانک‌ها برای گوشی آیفون هستند.

مقالات پیشنهادی اپل فا: