محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون | بهترین فایل‌ منیجرهایی که باید همین حالا دانلود کنید

منتشر شده در ۲۱ تیر , ۱۴۰۱
نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون

نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون؛ بهترین نرم‌ افزار کدام است؟ یکی از نرم‌ افزارهای کاربردی که باید در همان ابتدای خرید گوشی‌های هوشمند مانند آیفون، بر روی گوشی خود نصب کنید، نرم افزار دسترسی به فایل‌ها است. این نرم‌ افزا رها گستره فعالیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به عنوان مثال می‌توانید اطلاعات خود را کپی یا کات کنید، همچنین می‎توانید فایل‌های دانلود شده را مدیریت کنید و دیگر قابلیت‌های کاربردی که هر شخصی به آن‌ها نیاز پیدا می‌کند. در اپ استور می‌تواند هزاران اپ فایل منیجر مشاهده کنید، اما در این مطلب ما قصد داریم چند نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون که طرفداران زیادی دارند را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون باید ویژگی‌هایی داشته باشد که کاربرد بتواند به راحتی اطلاعات خود را مدیریت کند. به عنوان مثال این نرم‌ افزارها باید قابلیت وارد کردن فایل یا همان ایمپورت کردن را داشته باشند. این ویژگی کاربردی و ساده برای هر فایل منیجری ضروری است. برخی دیگر از ویژگی‌های نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون به شرح زیر هستند:

  • امکان مدیریت فایل‌ها به شیوه ساده: از دیگر ویژگی‌های ساده اما کاربردی یک نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون این است که بتوانید فایل‌های خود را مدیریت کنید. به عبارت دیگر باید بتوانید فولدر درست کنید، اطلاعات را دسته‌بندی کنید و برای هر فولدر یک رنگ یا تگ جداگانه در نظر بگیرید
  • امکان اکسپورت کردن فایل‌های گوشی: امکان اکسپورت کردن فایل‌های گوشی نیز جزو ویژگی‌های یک نرم افزار دسترسی به فایل های ایفون است. با این ویژگی شما می‌توانید اطلاعات را به دستگاه دیگر انتقال دهید و همچنین اطلاعات یک فایل زیپ را استخراج کنید

معرفی برخی از بهترین فایل منیجر‌های آی او اس

هر شخصی احتمالا هزاران فایل بر روی گوشی خود دارد که بدون نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد و آن‌ها را دسته‌بندی کند. امروزه نرم‌ افزار های مختلفی هستند که به شما امکان جابه‌جایی و دسته‌بندی اطلاعات را می‌دهند. فایل منیجرها به سادگی توانسته‌اند زندگی کاربران را راحت‌تر کنند.

پیش از معرفی کردن چند نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون که به شما امکان مدیریت اطلاعات‌تان را دهند، باید بدانید که می‌توانید از طریق همین وب‌سایت، محصولات شرکت اپل را در کم‌تر از یک دقیقه خریداری کنید. خرید محصولات این شرکت مانند خرید آیپد ، خرید ایرپاد پرو و اپل واچ SE از این سایت امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید جدیدترین سری محصولات اپل مانند آیفون 13 پرو ، آیفون 13 پرو مکس ، اپل واچ سری 7 و آیپد پرو 2021 را خریداری کنید.

مایکروسافت وان‎درایو (Microsoft OneDrive)

در اولین گزینه از این مطلب نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون، به سراغ یکی از بهترین نرم‌ افزار مایکروسافت یعنی مایکروسافت وان‎درایو (Microsoft OneDrive) می‌رویم. این نرم افزار بهترین گزینه برای کاربرانی است که می‌خواهند فایل‌های خود را با دستگاه‌های دیگر سینک کنند و تا همه جا به آن‌ها دسترسی داشته باشند. البته برای این کار باید فایل‌های خود را بر روی این پلتفرم آپلود کنید. در صورتی که دنبال یک نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون هستید که به صورت آفلاین، به شما امکان امکان مدیریت فایل‌ها را دهد، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

داکیومنت بای‌ریدل (Documents by Readdle)؛ نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون

داکیومنت بای‌ریدل بدون شک از بهترین فایل منیجرهای آی او اس است که قابلیت‌های مختلفی را در محیط کاربری جذاب در اختیار شما قرار می‌دهد. با دانلود و نصب این نرم‌ افزار از اپ استور، می‌توانید از ویژگی‌های جذابی مانند خواندن فایل‌های PDF و تغییر فایل تکست بهره‌مند شوید.

از دیگر جذابیت‌های داکیومنت بای‌ریدل (Documents by Readdle) به عنوان یک نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون، می‌توان به امکان زیپ کردن و آن‌زیپ کردن فایل‌ها اشاره کرد. همچنین می‌توانید از طریق این نرم‌ افزار از دستگاه‌های نزدیک، فایل‌های مورد نظرتان را دریافت کنید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون، داکیومنت بای‌ریدل یکی از بهترین انتخاب‌های شما است. این نرم‌ افزار به شما امکان‌ رمزگذاری فایل‌ها را نیز می‌دهد، به علاوه می‌توانید در صورت تمایل اطلاعات خود را با فضاهای ابری مانند آی‌کلود و دراپ‌باکس سینک کنید.

بروزر و داکیومنت منیجر (Browser and Documents Manager)

Browser and Documents Manager یک نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون است که به صورت کاملا رایگان بر روی اپ استور قرار دارد و بر روی آیفون و آیپد به صورت پیش‌فرض قرار دارد. این نرم‌ افزار به شما قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌کند که می‌تواند تا حدودی نیازهای شما برطرف کند. از این قابلیت‌ها می‌توان به امکان ایجاد فولدر، تغییر نام فایل‌ها و استخراج کردن فایل‌های زیپ اشاره کرد. البته با این نرم‌ افزار نمی‌توانید موزیک یا ویدئو دانلود کنید.

توتال فایلز (Total Files)؛ نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون

اگر به دنبال یک نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون هستید که از بسیاری از پلتفرم‌های فضای ابری پشتیبانی می‌کند، حتما توتال فایلز را دانلود کنید. این نرم‌ افزار به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود است. توتال فایلز قابلیت‌هایی مانند سینک کردن اطلاعات با نرم‌ افزار هایی مانند Google Drive، Dropbox و OneDrive را می‌دهد. شما می‌توانید با نصب این نرم‌ افزار به راحتی به تمامی فایل‌های خود دسترسی کامل داشته باشید.

فایل مستر (FileMaster)؛ نرم افزار دسترسی به فایل های آیفون

فایل مستر (FileMaster) یکی از بهترین نرم‌ افزار چند کاره آی او اس است که در کنار دسترسی به فایل‌های گوشی، قابلیت‌های دیگری مانند نمایش فایل‌ها، ویدئو پلیر و موزیک پلیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با نصب این نرم‌ افزار به صورت رایگان می‌توانید اطلاعات خود را میان گوشی و کامپیوترتان به راحتی انتقال دهید. به علاوه این قابلیت‌ها، با نصب فایل مستر شما امنیت بالایی نیز دریافت می‌کنید.

مدیریت و دسته‌بندی اطلاعات با بهترین فایل‌ منیجر‌های آیفون

زندگی بدون فایل منیجرها غیر ممکن است؛ تصور کنید هزاران فایل در یک جا جمع شوند و شما بدون هیچ قابلیتی بخواهید در میان انبوهی از فایل‌ها به دنبال یک عکس باشید. این نرم‌ افزار به شما امکان دسترسی مناسب به فایل‌های موجود در گوشی را می‌دهند، همچنین شما می‌توانید با قابلیت‌های همچون سرچ کردن، ادیت فایل‌ها و زیپ کردن گروهی از فایل‌ها، اطلاعات گوشی را تا حد امکان دسته‌بندی کنید. برای داشتن این قابلیت‌ها می‌توانید نرم‌ افزار هایی مانند Total Files و Documents by Readdle را دانلود کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: