محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم | سه روش نصب برنامه بدون اپل آیدی

منتشر شده در ۲۶ تیر , ۱۴۰۱
دسته‌بندی : آموزش , آموزش آیفون
چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم

چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم؛ راهی برای دور زدن اپل هست یا نه؟ گاهی اوقات کاربران نیاز دارند تا بدون استفاده از اپل آیدی، از اپ استور یک گیم یا برنامه دانلود کنند. اپل آیدی یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران آیفون است که اگر ندارید، می‎توانید همین حالا نسبت به خرید اپل آیدی از سایت اپل‌فا اقدام کنید. بگذریم، شما می‌توانید بدون استفاده از این اکانت و دنبال کردن مراحل روش‌هایی که در ادامه گفته شده است، نرم‌افزار دلخواه را بر روی آیفون‌ تان نصب کنید. البته استفاده از اپل آیدی برای نصب کردن گیم یا برنامه بر روی آیفون به دلایل زیادی مانند امنیت بیشتر، پیشنهاد می‌شود. برای آشنایی با سه روش در پاسخ به سوال چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم، همراه ما باشید.

روش‌های دانلود از اپ استور بدون استفاده از اپل آیدی

کاربرانی که پیش از این نسبت به خرید ایفون اقدام کرده‌اند، باید برای نصب نرم‌افزار از طریق اپ استور، یک اکانت به نام اپل آیدی داشته باشند. داشتن این اکانت به این دلیل برای تمامی کاربران الزامی است که شرکت اپل به امنیت کاربران خود اهمیت زیادی می‌دهد. به همین دلیل برای دانلود برنامه‌ها، رایگان یا پولی باید اپل آیدی خود را وارد کنید.

گاهی کاربران به دلایل مختلفی نیاز پیدا می‌کنند تا بدون استفاده از اپل ایدی خود بر روی گوشی اپ نصب کنند. به عنوان مثال شاید پسوورد اپل آیدی خیلی طولانی باشد و وارد کردن آن برای هر برنامه خسته‌کننده شود. در این بخش ما به شما پاسخ سوال چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم را می‌دهیم.

  1. چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم؟ از قسمت تنظیمات

برای این که بتوانید از بخش تنظیمات درخواست اپل آیدی برای دانلود نرم‌افزار را غیر فعال کنید، باید به بخش Setting بروید. در این قسمت به دنبال گزینه Touch ID & password باشید. برای این که بتوانید وارد این قسمت شوید، باید رمز پین گوشی را وارد کنید. با ورود به این بخش کافی است دو گزینه بالایی را غیر فعال کنید و سپس به اپ استور بروید و برنامه‌ها و گیم‌های مورد نظر خود را بدون اپل آیدی دانلود کنید. در نظر داشته باشید که این روش برای افرادی مناسب است که یک اپل آیدی معتبر بر روی گوشی خود دارند.

پیش از این که در بخش بعدی از مطلب چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم به سراغ روش‌های دیگر برویم، چند پیشنهاد برای شما داریم. خرید آیفون 13 پرو مکس ، آیفون 13 پرو ، اپل واچ سری 7 ، اپل واچ SE ، خرید آیپد و خرید ایرپاد پرو به تمامی علاقه‌مندان به محصولات دیجیتال پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید تمامی محصولات اپل را با قیمت مناسب از طریق سایت اپل‌فا خریداری کنید.

  1. چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم؟ با نرم‌افزارهای جانبی

در این بخش از مطلب چگونه بدون اپل آیدی از اپ استور دانلود کنیم با روش دیگری برای نصب نرم‌افزار بدون نیاز به اپل آیدی آشنا می‌شوید. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای جانبی مانند TuTu Helper و IOS Emu نرم‌افزارهای دلخواه‌تان را بر روی آیفون نصب کنید.

برای این که بتوانید از نرم‌افزار اول یعنی TuTu Helper استفاده کنید، باید این اپ را به صورت رایگان برای روی آیفون خود نصب کنید. پس از نصب شدن این برنامه باید به قسمت تنظیمات مراجعه کنید. در این بخش وارد گزینه General شوید و سپس گزینه Profile & Devices Management را بازی کنید. در این قسمت گزینه Trust to verify the installation را باز کنید و به دنبال نام TuTu Helper باشید.

کاربرانی که تمایل دارند از نرم‌افزارهای جانبی برای نصب اپ بدون اپل آیدی استفاده کنند، باید بدانند که احتمال دانلود بدافزار و ویروس بر روی تلفن خود را افزایش می‌دهند. به عبارت دیگر شما باید دقت زیادی در دانلود از این نرم‌افزارها داشته باشید.

  1. جیلبریک کردن آیفون؛ از دیگر راه‌ های دانلود نرم‌افزار بدون اپل آیدی

در صورتی که روش‌ های بالا برای شرایط شما مناسب نبودند، می‌توانید از جیلبریک کردن برای نصب نرم‌افزار بدون اپل آیدی استفاده کنید. پس از این که این کار را برای گوشی خود انجام دهید، دیگر هیچ محدودیتی برای نصب اپلیکیشن وجود ندارد و به راحتی می‌توانید تمامی نرم‌افزارها را نصب کنید.

از مزایای جیلبریک کردن می‌توان به این اشاره کرد که می‌توانید هر نرم‌افزار دلخواه‌تان را نصب کنید. اما از طرفی دیگر با انجام این کار گارانتی آیفون شما نامعتبر می‌شود. همچنین امکان دارد بدافزارها به صورت خودکار بر روی گوشی شما نصب شوند. در صورتی که تمایل دارید از این روش برای نصب نرم‌افزار بدون اپل آیدی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا سه نکته زیر را رعایت کنید:

  • استفاده از یک ابزار قابل اعتماد برای جیلبریک کردن آیفون: برای این که آیفون‌تان را جیلبریک کنید، حتما با افراد متخصص صحبت کنید و از ابزارهای قابل اعتماد در سطح اینترنت استفاده کنید
  • دریافت فایل پشتیبانی از آیفون پیش از عمل جیلبریک: باید بدانید که تلفن همراه شما به صورت کامل پس از جیلبریک فرمت می‌شود، بنابراین تهیه فایل پشتیبانی از اطلاعات الزامی است
  • امکان بازگرداندن اطلاعات پس از جیلبریک با فایل بک‌‌آپ: زمانی که جیلبریک با موفقیت انجام شد، می‌توانید تمامی اطلاعات خود را با استفاده از فایل بک‌آپ برگردانید

استفاده از روش جیلبریک به هیچ‌وجه از سوی اپل‌فا به کاربران پیشنهاد نمی‌شود. حتما پیش از این انجام این کار از مضرات آن در سطح اینترنت مطالعه کنید. و حتما اقدام به ساخت اپل آیدی نمایید.

دانلود از اپ استور بدون اپل آیدی، از گیم تا نرم‌افزارهای سنگین

برای این که بتوانید نرم‌افزار یا گیم مورد نظرتان را بر روی آیفون نصب کنید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از سرویس قابل اعتماد اپل به نام اپ استور است. یکی از ویژگی‌های دانلود اپ از این سرویس که خیلی از کاربران را اذیت می‌کند این است که برای هر بار دانلود، نیاز دارند تا اطلاعات اپل آیدی خود را وارد کنند. البته که این قابلیت برای امنیت بیشتر گوشی شما است، اما می‌توانید در صورت تمایل آن را غیر فعال کنید.

استفاده از تنظیمات، نرم‌افزارهای جانبی و جیلبریک کردن گوشی، از روش‌هایی هستند که می‌توانید استفاده کنید. در نظر داشته باشید که روش سوم مضرات زیادی در پی دارد، بنابراین بهتر است پیش از اقدام به جیلبریک کردن یک تحقیق مفصل انجام دهید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: