محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون | به تمام حساب کتاب‌های خود رسیدگی کنید

منتشر شده در ۴ مرداد , ۱۴۰۱
بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون

رسیدگی به امور اقتصادی تنها با چندین اپلیکیشن. تفاوتی ندارد که شما مدیر یک مجموعه بزرگ یا کوچک هستید، یا تنها قصد دارید مخارج زندگی شخصی خود را مدیریت کنید، استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون در این شرایط به شدت پیشنهاد می‎شود. نرم‌افزارهای حسابداری به شما کمک می‌کنند تا میزان درآمد و مخارج خود را به صورت ملموس بازبینی کنید. به این ترتیب می‌توانید زندگی خود را بهتر مدیریت کنید. این نرم‌افزارها معمولا قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به عنوان مثال شما می‌توانید حساب خارجی خود را به نرم‌افزارهای حسابداری متصل کنید تا همواره در سریع‌ترین حالت به موجودی خود رسیدگی کنید. برای آشنایی با برخی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری آیفون این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون کدام است؛ معرفی 5 نرم‌افزار محبوب

زندگی نیاز به مدیریت دارد، مدیریت تصمیم‌ها، روابط و مهم‌تر از همه مدیریت مخارج. اگر شما یک پدر یا مادر خوبی باشید، در کار خود بهترین باشید و همه شما را تحسین کنند اما نتوانید درآمد خود را مدیریت کنید، در مسیر پیشرفت بارها زمین می‌خورید. برای این که بتوانید از این زمین خوردن‌ها دوری کنید، می‌توانید از بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون کمک بگیرید.

پیش از معرفی برخی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری آی او اس، بهتر است بدانید که می‌توانید بهترین محصولات اپل را در کم‎تر از یک دقیقه از اپل‌فا خریداری کنید. شما می‌توانید همین حالا قیمت محصولات این شرکت را مانند قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3 ، قیمت MacBook pro ، قیمت اپل واچ و قیمت روز آیفون را بررسی کنید. در کنار این محصولات خرید آیپد و خرید و قیمت آیفون 13 به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود. زیرا با خرید محصولاتی مانند آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس یا حتی اپل واچ سری 7 و اپل واچ SE می‌توانید زندگی آسان‎‌تر داشته باشید. بهتر است به سراغ معرفی بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون برویم.

 مینت (Mint)؛ رسیدگی به درآمد با طعم نعنا

در این بخش از مطلب بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون ، یکی از مشهورترین نرم‌افزارهای حسابداری آیفون و اندروید را بررسی می‌کنید. Mint هم در میان کاربران اندروید و هم در میان کاربران آی او اس، نمره بالایی دریافت کرده است و محبوبیت ویژه‌ای دارد. این محبوبیت به دلیل ویژگی‌های خاصی است که Mint در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های دانلود و نصب برنامه Mint، می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. به علاوه شما می‌توانید این نرم‌افزار را با حساب‌های خارجی خود سینک کنید. به این ترتیب می‌توانید کنترل بهتری بر روی درآمد خود داشته باشید. بنابراین اگر یک یوتیوبر هستید یا یک حساب خارجی برای مبادله ارزهای خارجی دارید، همین حالا Mint را دانلود کنید.

از دیگر ویژگی‌های Mint می‌توان به این اشاره کرد که شما می‌توانید برای دسته‌بندی‌های مختلفی در زندگی خود بودجه تعیین کنید. به این دلیل دیگر در آخر ماه پول خود را صرف یک زمینه خاص نخواهید کرد و می‌توانید تقریبا به تمامی جهات زندگی خود رسیدگی کنید.

گودباجت (Goodbudget)؛ بهترین گزینه برای بیشتر کاربران

در لیست بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون ، Goodbudget به عنوان یک نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی آینده آورده شده است. این اپ بر اساس الگوریتم‌های خاصی کار می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به صورت ماهانه به اهداف مختلف خود نزدیک‌تر شوید.

یکی از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رفت Goodbudget از آن‌ها پشتیبانی کند، امکان سینک شدن با حساب‌های خارجی بود. با این حال نداشتن این ویژگی فرقی به حال بیشتر کاربران ایرانی نمی‎کند. زیرا به هر حال باید درآمد خود را به صورت دستی وارد کنند.

از ویژگی‌های دانلود Goodbudget، می‌توان به این اشاره کرد که شما می‌توانید هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق اپ به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. همچنین ویدئوها و مقالات آموزشی جذابی در مسیر مدیریت درآمد بر روی این اپ قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن اطلاعات نیز در راه پیشرفت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای دانلود Goodbudget، باید 7 دلار هر ماه پرداخت کنید.

پرسونال کاپیتال (Personal Capital)؛ بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون

در این مورد از معرفی بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون ، Personal Capital را معرفی می‌کنیم. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که قصد دارند سرمایه گذاری کنند و مخارج گذشته خود را بررسی کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Personal Capital این است که می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید.

از ویژگی‌های Personal Capital می‌توان به امکان شخصی‌‌سازی و دسته‌بندی مخارج خود اشاره کرد. همچنین می‌توانید وام‌های دریافتی خود را در این اپ وارد کنید. همچنین امکان دسترسی با استفاده از آیفون و کامپیوتر به اطلاعات حساب‌تان در Personal Capital وجود دارد. به همین دلیل دیگر نیاز ندارید تا گوشی خود را برای حساب کتاب کردن در اختیار داشته باشید.

پاکت گارد (PocketGuard)؛ محافظت از درآمد به شیوه نوین

آخرین مورد در لیست بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون یک نرم‌افزار بسیار ساده است. PocketGuard شاید به اندازه دیگر اپ‌های حسابداری امکانات و قابلیت‌های متعددی نداشته باشد، اما تاکید خاصی بر روی ساده بودن داشته است. به عبارت دیگر تمامی کاربران می‌توانند به راحتی از PocketGuard استفاده کنند. به این ترتیب دیگر درگیر ویژگی‌های خاص و امکانات زیاد نرم‌افزارهای دیگر مانند Mint نمی‎شوند.

شما می‌توانید به صورت رایگان PocketGuard را از اپ استور دانلود کنید. اگر جزو کاربرانی هستید که سعی دارند تنها موجودی حساب خود و مخارج‌شان را خیلی ساده بررسی کنند و نیاز به امکانات خیلی مجللی ندارند، PocketGuard بهترین گزینه برای شما است.

با دانلود بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون، مخارج خود را مدیریت کنید

بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون بنابر ویژگی‌های مختلفی تعیین می‌شود. به عبارت دیگر هر فردی باید بر اساس نیازهای خود، بهترین اپ را انتخاب کند. به همین دلیل در این مطلب لیستی از 4 نرم‌افزار حسابداری مشاهده کردید که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. به عنوان مثال PocketGuard طرز استفاده آسانی دارد اما Mint قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ به همین دلیل می‌توانید اکثر کارهای مدیریتی خود را با نصب آن انجام دهید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: