محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون | معرفی چهار نرم‌افزار مورد علاقه آرتیست‌ ها

منتشر شده در ۲۸ تیر , ۱۴۰۱
نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون

رابطه خوب ایفون با هنرمندان! اپل همواره بر روی ارتباط خود با کاربران آیفون توجه ویژه‌ای داشته است. به همین دلیل سیستم عامل اختصاصی خود یعنی آی او اس (IOS) با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب طراحی کرده است که تمامی افراد بتوانند از آن لذت ببرند. این سیستم عامل همواره دوست خوبی برای هنرمندانی بوده است که به نقاشی دیجیتال علاقه‌مند می‌باشند. امروزه نرم‌افزارهای مختلفی بر روی اپ استور وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و به لطف سرعت پردازش بالای آیفون، تا مدت‌ها بدون دردسر ادیت کنید. برای این که با انواع نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون مانند Adobe Illustrator Draw آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی چندین نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون

نقاشی کردن یکی از تفریحات لذت‌بخش و همچنین یک حرفه و علاقه برای بیشتر کاربران آیفون است. اپل با توجه به این گوشی‌های هوشمند خود را با بهترین سرعت پردازش تولید و ارائه می‌کند، به نوعی خیال کاربران را برای داشتن یک دفتر نقاشی دیجیتال راحت کرده است. نرم‌افزارهای متنوعی در زمینه طراحی دیجیتال وجود دارند. از این نرم‌افزارها می‌توان به ادوبی ایلوستریتور دراو و ادوبی فتوشاپ اسکچ اشاره کرد. اگر به دنبال یک نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون هستید که بتوانید ساعت‌ها خود را سرگرم کنید، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

پیش از معرفی برخی از بهترین برنامه‌های طراحی دیجیتال برای آیفون، برای شما یک پیشنهاد داریم. اگر به دنبال بهترین محصولات دیجیتال هستید که بتوانید تا مدت‌ها از آن بدون مشکل استفاده کنید، ما خرید محصولات شرکت اپل را پیشنهاد می‌کنیم. خرید محصولات این شرکت مانند خرید آی پد نظیر آیپد پرو 2021 ، خرید آیفون نظیر قیمت آیفون 13 ، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس و خرید ایرپاد پرو به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

  1. ادوبی ایلوستریتور دراو (Adobe Illustrator Draw)

اگر به دنبال بهترین نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون هستید، همین حالا در اپ استور خود نام Adobe Illustrator Draw را سرچ کنید. این محصول شرکت معروف ادوبی، تقریبا تمامی ویژگی‌هایی که یک کاربر برای طراحی دیجیتال می‌خواهد را دارد. از این ویژگی‌ها می‎توان به لایه‌ها و ابزارهای پیشرفته طراحی اشاره کرد.

یکی از بهترین نکات Adobe Illustrator Draw این است که بیشتر ویژگی‌های کاربردی آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارند. با این حال شما می‌توانید با خرید اکانت پرمیوم، از ویژگی‌های حرفه‌ ای‌ تری بهره‌مند شوید که تجربه طراحی دیجیتال را برای شما لذت‌بخش‌تر از پیش می‌کند. لازم به ذکر است که Adobe Illustrator Draw با دیگر نرم‌افزارهای ادوبی مانند Adobe Capture CC نیز به خوبی کار می‌کند.

  1. ادوبی فتوشاپ اسکچ (Adobe Photoshop Sketch)؛ نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون

زمانی که صحبت به ادیت و طراحی دیجیتال می‌رسد، همواره یک نام آشنا به گوش می‌خورد. ادوبی فتوشاپ اسکچ نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون است که توسط شرکت ادوبی طراحی شده است. این نرم‌افزار را می‌توان ورژن ساده‌تر شده اپلیکیشن Adobe Illustrator Draw در نظر گرفت.

البته که تقریبا تمامی ویژگی‌های Adobe Illustrator Draw در Adobe Photoshop Sketch نیز وجود دارد. این ویژگی‌ها شامل امکان زوم برای توجه به جزئیات، پشتیبانی از سخت‌افزارهای مختلف، لایه‌ها و ابزارهای پیشرفته می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های جذاب Adobe Photoshop Sketch این است که شما می‌توانید با فتوشاپ کامپیوتر خود سینک شوید. البته برای این کار نیاز دارید تا اکانت ماهانه ادوبی را خریداری کنید. بنابراین Adobe Photoshop Sketch یک گزینه عالی و کاربردی برای افرادی است که به دنبال نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون هستند.

  1. پروکریت (Procreate)

از دیگر نرم‌افزارهای محبوب در زمینه طراحی دیجیتال، پروکریت (Procreate) است. این نرم‌افزار با قابلیت‌های متعددی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد به عنوان یک پکیج کامل برای طراحی شناخته می‌شود. البته پیش از این که بیشتر درباره ویژگی‌های خاص و عالی پروکریت به عنوان یک نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون بدانید، در نظر داشته باشید که این اپ با قیمت 9.99 دلار به فروش می‌رسد.

با خرید پروکریت، شما می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی مانند طراحی بر روی یک صفحه 4K و بیشتر از 120 قلم بهره‌مند شوید. در کنار این شما می‌توانید هر براش را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. با توجه به همین مساله، تقریبا هزاران ترکیب هستند که شما می‌توانید با براش‌های پروکریت ایجاد کنید.

رابط کاربری پروکریت نیز به قدری زیبا و گیرا است که می‌تواند هر آرتیستی را تا مدت‌ها در فضای خود بدون احساس گذر زمان نگه دارد. پیش از این که به سراغ ادامه مطلب برویم، بهتر است بدانید که می‌توانید همین حالا با پرداخت قیمت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد مانند قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro ، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون، از بهترین محصولات شرکت اپل بهره‌مند شوید. با خرید این محصولات می‌توانید به راحتی در حرفه خود به عنوان طراح دیجیتال بسیار موفق عمل کنید.

  1. پیپر بای وی‌ترانسفر (Paper by WeTransfer) ؛ نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون

اگر در میان انواع نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون به دنبال نرم‌افزاری هستید که دارای تاریخچه غنی است که همواره در میان لیست بهترین نرم افزار نقاشی دیجیتال نیز باشد، پیپر بای وی‌ترانسفر (Paper by WeTransfer) بهترین گزینه برای شما است. کسانی که تجربه استفاده از نرم‎‌افزار پیپر بای وی‌ترانسفر را دارند، می‌دانند که این بیشتر از یک اپ طراحی دیجیتال است. شما می‌توانید در این اپ ژورنال درست کنید، طراحی کنید و مانند یک دفترچه خاطرات با آن رفتار کنید.

به همین دلیل تمامی کاربران می‌توانند از پیپر بای وی‌ترانسفر برای اهداف مختلفی مانند طراحی، کاری و تحصیلی استفاده کنند. شما می‌توانید به صورت رایگان پیپر بای وی‌ترانسفر را دانلود کنید و از بیشتر ویژگی‌های این اپ بی‌نظیر لذت ببرید.

نقاشی دیجیتال با بهترین نرم‌افزارهای آی او اس

نقاشی یا طراحی دیجیتال، یکی از شاخه‌های محبوب گرافیک است که در دنیای امروزی علاقه‌مندان زیادی دارد. شما می‌توانید با خرید آیفون و یا آیپد، یک دفترچه داشته باشید که در هر زمان بهترین طرح‌های دیجیتالی را در آن‌ خلق کنید. از مزایای نرم‌افزارهای طراحی دیجیتال، می‌توان به قابلیت پشتیبانی از کرباس‌ با اندازه‌های مختلفی و براش‌های متنوع اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال نرم افزار نقاشی دیجیتال برای آیفون هستید که بتوانید استعدادهای خود را شکوفا کنید، می‌توانید همین حالا نرم‌افزارهایی مانند Adobe Illustrator Draw، Adobe Photoshop Sketch و Procreate را دانلود کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: