محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون | یک عکاسی حرفه‌ای همواره با یک ادیت چشم‌نواز همراه است

منتشر شده در ۵ مرداد , ۱۴۰۱
دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون

معرفی بهترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر در آی او اس ایفون. همانطور که در هر عکاسی می‌داند، تهیه یک عکس زیبا، نیاز به یک سوژه جذاب، نوربندی مناسب و در نهایت تدوین خوب دارد. بر خلاف باور بیشتر کاربران تدوین کردن عکس فقط برای تولیدکنندگان محتوا و عکاسان حرفه‌ای نیست، شما می‌توانید یک کاربر کاملا مبتدی باشید و همچنان از نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر لذت ببرید. این نرم‌افزارها قابلیت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند. به عنوان مثال شما می‌توانید فیلترهای رنگی جذاب برای عکس‌های خود بگذارید یا به عکسی که تهیه کردید، ظاهری هنرمندانه دهید. جهت دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون ادامه این مطلب را از دست ندهید.

دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون؛ 5 اپلیکیشن معروف

امروزه ده‌ها نرم‌افزار ویرایش عکس بر روی آیفون است که می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. اما انتخاب کردن یک اپ به عنوان نرم‌افزار ویرایش تصاویر، با چندین فاکتور صورت می‌گیرد. به عنوان مثال شما باید در ابتدا تعیین کنید که قصد دارید از چه سوژه‌هایی عکسبرداری کنید؟ یا می‌خواهید عکس نهایی را در کدام پلتفرم منتشر کنید؟ آیا قصد دارید از یک نرم‌افزار حرفه‌ای برای مدت طولانی استفاده کنید یا می‌خواهید در اوقات فراغت خود ادیت کنید؟ اگر نمی‌توانید با قطعیت به این سوال‌ها پاسخ دهید، نگران نباشید. در این بخش از مطلب دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون، 5 اپ را به شما معرفی می‌کنیم.

پیش از معرفی 5 اپ تدوین و دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون، بهتر است بدانید که می‌توانید همین حالا با پرداخت قیمت محصولات شرکت اپل مانند قیمت اپل واچ ، قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro و قیمت آیفون ۱۳ ، از بهترین محصولات این شرکت بهره‌مند شوید. با خرید این محصولات، می‌توانید روزانه زمان بیشتری ذخیره کنید و تا مدت‌ها هم نیاز به خرید محصولات دیجیتالی نداشته باشید.

ان‌لایت فوتوفاکس (Enlight Photofox)؛ دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون

اولین مورد از مطلب دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون، Enlight Photofox نام دارد. این اپ یک ویرایشگر حرفه‌ای تصاویر است که ورژن رایگان و پولی دارد. البته برای استفاده از Enlight Photofox، پیشنهاد می‌شود که نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

به عبارت دیگر اگر به دنبال یک نرم‌افزار رایگان هستید، Enlight Photofox بهترین گزینه در این لیست نمی‌باشد. در عین حال با خرید اکانت پریمیوم، می‌توانید از قابلیت‌های متعددی مانند امکان ترکیب کردن چندین لایه تصویر را دریافت می‌کنید. در نظر داشته باشید که افراد تازه کار نمی‌توانند به خوبی با Enlight Photofox کار کنند. بنابراین برای نصب این نرم‌افزار بهتر است تجربه ادیت داشته باشید. لینک Enlight Photofox برای دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون به مانند زیر است:

اسنپ‌سید (Snapseed)؛ از بهترین‌های رایگان

Snapseed را می‌توان بهترین گزینه رایگان برای دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون دانست. این نرم‌افزار از سال 2011 منتشر شده است و با آپدیت‌های خوبی که داشته است، اکنون جزو بهترین ویرایشگرهای تصاویر است. در حالی که Snapseed ابزارهای مختلفی را برای ادیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از محبوب‌ترین قابلیت‌های آن‌ می‌توان به فیلترهای جذاب و ابزارهای بهبود کیفیت آن اشاره کرد. اگر به دنبال دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون هستید که رایگان نیز باشد، به شما Snapseed را پیشنهاد می‌کنیم. برای دانلود اسنپ‌سید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

تاچ‌ریتاچ (TouchRetouch)؛ کاربردی و ساده

همه ما تجربه این را داشته‌ایم که یک شخص یا جسم یا حتی یک سایه بی جا، یکی از بهترین عکس‌های زندگی‌مان را خراب کرده باشند. خبر خوب این است که می‌توانید با نصب TouchRetouch به راحتی تمامی آیتم‌های نامناسب درون تصاویر را از بین ببرید.

TouchRetouch به شما این قابلیت را می‌دهد که با استفاده از یک براش آیتمی که قصد دارید آن را حذف کنید، انتخاب کنید. البته در نظر داشته باشید که برای دانلود این نرم‌افزار باید مبلغ 3.99 دلار را پرداخت کنید. با این قیمت کم می‌توانید از قابلیت‌های عالی TouchRetouch بهره‌مند شوید. لینک دانلود این نرم‌افزار به مانند زیر است:

وی‌اس‌سی‌او (VSCO)؛ برای کسانی که به دنبال فیلترهای خاص هستند

VSCO یک گزینه مشهور در مطلب دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون است که به دلیل فیلترهای خاصی که دارد در میان کاربران محبوبیت بالایی دارد. برخی از قالب‌های این نرم‌افزار به صورت رایگان در این برنامه به شما ارائه می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید با فضای VSCO آَشنا شوید.

با خرید نسخه پریمیوم برنامه VSCO، می‌توانید به بیش از 200 فیلتر دسترسی داشته باشید. خرید این نرم‌افزار به کسانی توصیه می‎شود که به فیلترهای خاص و درست کردن عکس‌های جذاب علاقه دارند. با خرید VSCO، شما از یک رسانه اجتماعی در داخل این نرم‌افزار نیز بهر‌ه‌مند می‌شوید. بدین ترتیب می‌توانید عکس‌های جذابی که تهیه کردید را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. لینک برنامه VSCO برای دانلود به مانند زیر است:

ادوبی لایت‌روم (Adobe Lightroom)؛ دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون

همه ما درباره اکوسیستم محصولات اپل می‌دانیم، بنابراین اگر پیش از این نسبت به خرید مک بوک اقدام کرده‌اید و دنبال دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون هستید، Adobe Lightroom را نصب کنید. با دانلود و نصب این نرم‌افزار بر روی مک و آیفون‌تان، می‌توانید از یک محیط کار شناور بهره‌مند شوید که باعث می‌شود سریع‌تر ادیت‌های خود را انجام دهید.

Adobe Lightroom به شما قابلیت‌های جذابی برای ادیت ارائه می‌کند. در کنار قابلیت‌های ادیت، امکان دسترسی به Creative Cloud این اختیار را به کاربران می‌دهد که بتوانند به سرعت در همه جا به فایل‌های ادیت خود دسترسی داشته باشند. این فایل‌ها می‌توانند نیمه‌تمام باشند و شما ادامه کار را بر روی مک بوک خود انجام دهید.

تدوین عکس؛ آخرین مرحله یک عکسبرداری چشم‌نواز

یکی از تفریحات کاربران آیفون عکسبرداری با استفاده از دوربین‌های عالی گوشی‌های هوشمند اپل است. شما می‌توانید کاملا مبتدی باشید یا یک عکسبردار حرفه‌ای، تفاوتی ندارد! در هر صورت از دوربین و تجربه عکسبرداری با آیفون به ویژه آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس لذت می‌برید. یکی از مراحل مهم برای تهیه یک عکس جذاب، تدوین است. برای این کار می‌توانید از لینک‌های قرار داده شده در این مطلب برای دانلود برنامه ویرایش عکس برای آیفون استفاده کنید. به عنوان مثال Enlight Photofox، Snapseed و Adobe Lightroom از بهترین نرم‌افزارها تدوین عکس هستند.

مقالات پیشنهادی اپل فا: