محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون | بهترین نرم‌افزارهای رایگان برای ریکورد کردن صفحه نمایش

منتشر شده در ۶ مرداد , ۱۴۰۱
ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون

ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون؛ صحنه‌های مورد علاقه‌تان را ریکورد کنید! یکی از اموری که روزانه بیشتر کاربران مانند دانشجویان و کارمندان به آن نیاز پیدا می‌کنند، ریکورد کردن صفحه نمایش آیفون است. اپل زمانی که با انتشار نسخه 11 آی او اس از یک اسکرین ریکوردر پیش‌فرض رونمایی کرد، این کار را برای کاربران خیلی آسان‌تر کرد. اما با این حال بسیاری از کاربران هستند که تمایل دارند تا از امکانات‌ بهتری و غنی‌تری برای ریکورد کردن صفحه استفاده کنند. به عنوان مثال تولیدکنندگان محتوای آموزشی، نیاز دارند از یک ویدئو ریکورد بهتر برای ضبط فایل‌های خود استفاده کنند. ادامه این مطلب را برای آشنایی با بهترین نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون از دست ندهید.

معرفی برخی از بهترین نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون

بر خلاف اسکرین ریکوردری که به صورت پیش‌فرض بر روی آیفون قرار دارد، نرم‌افزارهای جانبی ضبط فیلم از صفحه نمایش ایفون به شما امکانات شخصی‌سازی زیادی برای ریکورد کردن می‌دهند. به همین دلیل است که بیشتر تولیدکنندگان محتوای آموزشی، گیمرها و … از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند.

پیش از این که بهترین اپ‌های ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون را معرفی کنیم، بهتر است بدانید که می‌توانید از طریق همین وب‌سایت، محصولات اپل را خریداری کنید. خرید آی پد ، خرید ایرپاد پرو، خرید ایفون و محصولات دیگری مانند اپل واچ سری ۷ و اپل واچ SE به تمامی کاربران پیشنهاد می‌شود.

اسکرین ریکوردر فور آیفون (Screen Recorder for iPhone)

اولین مورد از لیست بهترین نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون Screen Recorder for iPhone است. این نرم‌افزار در میان کاربران آیفون به عنوان یکی از بهترین اسکرین ریکوردها شناخته می‌شود. Screen Recorder for iPhone قابلیت‌های متعدد و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر کاربری می‌توانید به راحتی با این نرم‌افزار کار کند و صفحه نمایش آیفون خود را ضبط کند.

از قابلیت‎های جذاب Screen Recorder for iPhone می‌توان به امکان تغییر کیفیت ضبط اشاره کرد. می‌توانید در قسمت تنظیمات کیفیتی که قصد دارید با آن ویدئو را ضبط کنید، می‌توانید بر روی HD یا Full HD بگذارید. جالب است بدانید که می‌توانید بیت‌ریت ویدئویی که قرار است ریکورد کنید را می‌توانید مشخص کنید.

اسکرین ریکوردر پلاس (Screen Recorder+)؛ نرم‌افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون که در میان گیمرها طرفدار زیادی دارد، Screen Recorder+ است. این نرم‌افزار به صورت رایگان بر روی اپ استور قرار دارد. از ویژگی‌های Screen Recorder+ می‌توان به امکان ضبط تصویر خود با دوربین جلوی گوشی اشاره کرد. به این ترتیب می‌توانید به راحتی صحنه‌های جذاب گیمینگ خود را ریکورد کنید. در کنار این قابلیت‌ها، با نصب Screen Recorder+ می‌توانید صدای خود را نیز ریکورد کنید، یا از یکی از موزیک‌های این نرم‌افزار را بر روی ویدئو خود قرار دهید.

تک‌اسمیث کپچر (TechSmith Capture)؛ از بهترین نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون

اگر به کارهای ادیت و ضبط صفحه نمایش کامپیوتر علاقه‌مند باشید، حتما نام نرم‌افزار معروف “Camtasia” را شنیده‌اید. شرکت سازنده این نرم‌افزار جهت ریکورد کردن صفحه آیفون، یک برنامه به نام TechSmith Capture طراحی کرده است. اگر به دنبال یک نرم‌افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون هستید که کیفیت تصویر و صدای آن تضمین شده باشد، حتما یک بار نرم‌افزار TechSmith Capture را تست کنید.

با دانلود و نصب TechSmith Capture به صورت رایگان، می‌توانید از قابلیت‌های متعددی بهره‎‌مند شوید. آسان بودن محیط کاربری و امکان دسته‌بندی کردن ویدئوهای ضبط شده از ویژگی‌های این نرم‌افزار هستند. جالب است بدانید که شما می‌توانید با نصب TechSmith Capture، ادیت‌های جزئی بر روی ویدئوهای خود انجام دهید.

اسکرین ریکوردر، اسکرین کپچر (Screen Recorder, Screen Capture)

از دیگر نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون که قصد داریم در این لیست به شما معرفی کنیم، Screen Recorder, Screen Capture است. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که قصد دارند ویدئوهای آموزشی درست کنند و یا از گیم‌پلی خود فیلم درست کنند. Screen Recorder, Screen Capture به شما برخی از قابلیت‌های ادیت نیز ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت، Screen Recorder, Screen Capture را به عنوان یک نرم‌افزار کامل ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون نصب کنید.

با بخش تدوین برنامه Screen Recorder, Screen Capture، می‌توانید پس از ریکورد کردن ویدئو، به سراغ ابزارهای آن بروید و پس‌زمینه ویدئو را تغییر دهید. همچنین می‌توانید برای تولید محتوای گیراتر، از متن در برخی صحنه‌های ویدئو خود استفاده کنید.

دی‌یو ریکوردر (DU Recorder – Screen Recorder)؛ نرم‌افزار ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون

پیش از این که با گزینه بعدی در این لیست از بهترین نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون آشنا شوید، برای شما پیشنهادهای ویژه داریم. پرداخت قیمت محصولات اپل می‌توانند مانند یک سرمایه‌گذاری کوچک برای شما عمل کند؛ زیرا محصولات این شرکت معمولا افت قیمت ناچیزی در گذر زمان دارند. پرداخت قیمت ایرپاد مانند قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون 13 می‌تواند فعالیت‌های روزانه شما را خیلی آسان‌تر کند.

یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون در میان کاربران، DU Recorder – Screen Recorder است. این نرم‌افزار در کنار امکان ضبط صفحه نمایش، قابلیت ضبط تنها فایل صوتی نیز ارائه می‌کند. مانند نرم‌افزار قبلی، DU Recorder – Screen Recorder هم قابلیت‌های مختلفی برای تدوین دارد. از این قابلیت‌ها می‌توان به برش تصویر و اضافه کردن تکست به تصاویر اشاره کرد.

از قابلیت‌هایی که می‌توانید با دانلود و نصب DU Recorder – Screen Recorder از آن‌ها لذت ببرید، می‌توان به امکان ضبط با کیفیت 4k و یک ویدئوپلیر پیش‌‌فرض در داخل برنامه اشاره کرد. به همین دلیل اگر به دنبال یک نرم‌افزار همه کاره هستید که امکان ضبط ویدئو، ادیت و پخش آن وجود داشته باشد، DU Recorder – Screen Recorder را حتما امتحان کنید.

تولید محتوای آموزشی، گیمینگ و … با اسکرین ریکوردرهای آیفون

امروزه تولید محتوای ویدئویی در میان کاربران بسیار محبوب شده است. یکی از روش‌هایی که می‌توانید به راحتی با آن تولید محتوا کنید، ضبط کردن صفحه آیفون است. شما می‌توانید این کار را با اهداف مختلفی مانند آموزشی و گیمینگ انجام دهید. نرم‌افزارهای ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون، به شما امکان ضبط صفحه نمایش با کیفیت‌های مختلف را می‌دهند. از بهترین نرم‌افزارها در این زمینه، می‌توان به TechSmith Capture، Screen Recorder for iPhone و DU Recorder – Screen Recorder اشاره کرد.

مقالات پیشنهادی اپل فا: