محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپليكيشن كتاب صوتي ios | گوش دادن به گنجینه‌های آگاهی با گوشی آیفون

منتشر شده در ۱۵ مرداد , ۱۴۰۱
اپليكيشن كتاب صوتي ios

اپليكيشن كتاب صوتي ios؛ گوش بدیم تا آگاه شویم! اگر شما هم موافقید که گوش دادن به کتاب خیلی راحت‌تر از خواندن است و تمایل دارید تا با استفاده از آیفون‌ تان به دریایی از اطلاعات و آگاهی دسترسی داشته باشید، این مطلب مختص شما است. همانطور که می‌دانید ما در حال زندگی کردن در عصر دیجیتال هستیم. در پی این مهم، کتاب‌های صوتی در حال محبوب شدن در میان کاربران هستند. با دانلود اپليكيشن كتاب صوتي ios می‌توانید در مسیر باشگاه، محل کار و هر مکان دیگری، به کتاب مورد علاقه‌تان گوش دهید. آسانی در استفاده و امکان بهره‌وری بیشتر از زمان‌مان در طول روز، تنها یک مزیت گوش دادن به کتاب صوتی است. اگر می‌خواهید بهترین اپ کتاب صوتی را دانلود کنید، در ادامه همراه ما باشید.

معرفی 4 نرم‌افزار برتر اپليكيشن كتاب صوتي ios

کتاب‎‌های صوتی در سالیان اخیر رشد چشم‌گیری در میان کاربران داشتند. ممکن است برای‌تان جالب باشد که کتاب‌های صوتی، در ابتدا در قالب CD و DVD به کاربران فروخته می‌شوند. اما امروزه با وجود نرم‌افزارهای کتاب صوتی، بهترین کتاب‌های دنیا تا یک قدم با شما فاصله دارند. در نظر داشته باشید که هزینه خرید کتاب صوتی به نسبت کتاب فیزیکی کم‌تر است. این یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که کتاب‌های صوتی و اپليكيشن كتاب صوتي ios در میان کاربران محبوب شدند.

پیش از معرفی 4 مورد از بهترین اپليكيشن‌های كتاب صوتي ios، بهتر است بدانید که می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین اپل‌ فا، نسبت به خرید بهترین محصولات اپل اقدام کنید. خرید ایفون ، خرید ایرپاد پرو ، خرید آیفون ۱۳ پرومکس و آیفون 13 پرو از همین سایت امکان‌پذیر است. اگر جزو عاشقان تکنولوژی هستید، حتما پیشنهاد می‌شود پرداخت قیمت محصولات اپل را مانند قیمت اپل واچ ، قیمت آیفون ۱۳ ، قیمت ایرپاد مانند قیمت ایرپاد 3 را در اولیت قرار دهید.

  1. اپل بوکس (Apple Books)؛ از انواع اپليكيشن كتاب صوتي ios

اپل به راحتی کاربران و امنیت آن‌ها اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، بنابراین هواره سعی داشته است تا نیاز کاربرانش را با طراحی کردن نرم‌افزارهای پیش‌فرض از بین ببرد. اگر به دنبال یک اپليكيشن كتاب صوتي ios هستید که خیلی بهینه طراحی شده است و رابط کاربری خوبی نیز دارد، Apple Books یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است.

اگر Apple Books را به عنوان اپليكيشن كتاب صوتي ios خود انتخاب کنید، می‌توانید از طریق رابط کاربری جذاب این برنامه، در میان تعداد بی‌شماری کتاب صوتی به گشت و گذار بپردازید. یکی از نکات جالبی که باید درباره Apple Books بدانید این است که از افراد مشهور و هنرمندان به عنوان گوینده کتاب‌های خود استفاده کرده است. بنابراین اگر صدای گوینده برای‌تان خیلی اهمیت دارد، همین حالا از Apple Books استفاده کنید.

  1. آدیبل (Audible)؛ پلتفرم بی‌نظیر آمازون

Audible از دیگر نرم‌افزارهای کتاب صوتی برای آیفون است که می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید. از نظر بسیاری از کاربران بهترین اپليكيشن كتاب صوتي ios امروزی، برنامه Audible است. این برنامه بزرگ‌ترین مجموعه از کتاب‌های صوتی را به کاربران ارائه می‌کند. به همین دلیل با دانلود Audible، می‌توانید مطمئن باشید که به یک مجموعه وسیع از کتاب‌های قدیمی تا امروزی دسترسی دارید.

یکی از ویژگی‌های مشابه Audible با نرم‌افزار اپل بوکس این است که Audible نیز از گویندگان مشهور برای کتاب‌های صوتی خود استفاده کرده است. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت کتاب مورد نظرتان را خریداری کنید و از صدای گوینده کتاب لذت ببرید.

  1. گوگل پلی بوکس (Google Play Books)؛ اپلیکیشن صوتی IOS

برای کسانی که ترجیح می‌دهند از خدمات گوگل استفاده کنند نیز یک اپلیکیشن کتاب صوتی ios نیز به نام Google Play Books وجود دارد. این نرم‌افزار به ویژه برای افرادی مناسب است که به تازگی از اندروید به آی او اس آمده‌اند. با وجود این که نسخه اصلی Google Play Books برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است، اما نسخه آی او اس این نرم‌افزار کیفیت خوبی دارد.

با دانلود و نصب Google Play Books، می‌توانید به انواع اطلاعات دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال اگر جزو طرفداران کتاب‌های کامیک (Comic books) هستید یا حتی دوست دارید گاهی کتاب الکترونیک مطالعه کنید، حتما Google Play Books را امتحان کنید.

Google Play Books هم برای سیستم عامل مک و هم برای آی او اس وجود دارد. بنابراین می‌توانید به راحتی اکانت خود را با استفاده از مک‌بوک‌تان اداره کنید. با توجه به این که بیشتر خدمات گوگل بر پایه راحتی کاربران است، در Google Play Books نیز یک کنترل پنل ساده قرار دارد. با استفاده از این کنترل پنل، می‌توانید کتاب صوتی‌تان را پلی کنید، توقف دهید یا 30 ثانیه به عقب یا جلو بروید.

  1. کوبو بوکس (Kobo Books)

اگر به دنبال محتواهایی هستید که توسط گوگل پلی بوکس ارائه می‌شوند، اما فقط از ظاهر خدمات گوگل خوش‌تان نمی‌آید، برای دانلود یک اپليكيشن كتاب صوتي ios خوب، می‌توانید به سراغ Kobo Books بروید. با نصب Kobo Books می‌توانید به محتواهای مختلفی دسترسی داشته باشید. از این محتواها می‌توان به کتاب‌های صوتی، کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های کامیک اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های جذاب Kobo Books این است که این نرم‌افزار از زبان‌های محبوب دیگر مانند فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند. این برنامه به کاربران خود یک سرویس اشتراکی ارائه می‌کند که با قیمت 9.99 دلار ماهانه قابل پرداخت است. اگر این اشتراک را خریداری کنید، به عنوان جایزه، هر ماه یک کتاب صوتی رایگان از Kobo Books دریافت می‌کنید.

رابط کاربری Kobo Books به شیوه‌ای طراحی شده است که می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. به عنوان مثال کتاب‌هایی که اخیر به آن گوش داده‌اید، در دسته‌بندی Recently read e-books and audiobooks مشاهده کنید.

دسترسی به دریایی اطلاعات و متون ارزشمند با دانلود کتاب صوتی iOS

دانلود کردن یک نرم‌افزار کتاب صوتی و گوش دادن به بهترین کتاب‌ها و رمان‎های دنیا مانند “در جستجوی زمان از دست رفته” یک موهبت زندگی کردن در عصر دیجیتال است. با دانلود و نصب کردن نرم‌افزارهایی مانند Kobo Books، Google Play Books و Audible می‎توانید به دریایی از اطلاعات و متون ارزشمندی دسترسی پیدا کنید. در ضمن برخی از این نرم‌افزارها محتواهای دیگری مانند کتاب الکترونیک یا همان E-Book را نیز به کاربران خود ارائه می‌کنند.

مقالات پیشنهادی اپل فا: