محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون | پیش‌بینی دقیق به همراه جزئیات جذاب!

منتشر شده در ۹ مرداد , ۱۴۰۱
بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون

بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون کدام است؟ پیش‌بینی هوا، اگر قصد دارید به یک سفر بروید یا با دوستان خود دسته جمعی به یک پیک‌نیک بروید، این اولین کاری است که باید انجام دهید. امروزه صدها نرم‌افزارها هواشناسی در اپ استور وجود دارد که می‌توانید همین حالا دانلود کنید. البته اپل در گوشی‌های هوشمند خود از یک نرم‌افزار هواشناسی پیش‌فرض استفاده می‌کند. از حق نگذریم، این نرم‌افزار پیش‌فرض ظاهر خوبی دارد و همچنین اطلاعات قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما وقتی که نوبت به برنامه‌های گوشی می‌رسد، هر کاربری با توجه به علایق خود به دنبال یک نرم‌افزار هواشناسی خاص است. برای این که با بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با 6 عدد از بهترین اپلیکیشن‌های هواشناسی

پیش‌بینی کردن هوا برای سفر، برنامه‌ریزی کردن یا موارد دیگر اهمیت دارد. بنابراین مهم است که کدام اپلیکیشن را برای انجام این کار انتخاب می‌کنید. در این بخش 6 نرم‌افزار هواشناسی معرفی شده‌اند، که می‌توانید همین حالا دانلود کنید و از قابلیت‌های آن‌ها لذت ببرید.

پیش از معرفی بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون، بهتر است بدانید که می‌توانید از طریق اپل‌فا، محصولات شرکت اپل را خریداری کنید. تنها در فاصله چندین دقیقه، با پرداخت قیمت اپل واچ ، قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3، قیمت MacBook pro و قیمت روز آیفون، از بهترین محصولات اپل بهره‌مند شوید. اگر جزو کاربران تازه وارد محصولات اپل نیز هستید، می‌توانید همین حالا خرید اپل آیدی را در اولویت خود قرار دهید.

رادار اسکوپ (RadarScope)؛ بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون

RadarScope به اعتقاد بسیاری از کاربران آیفون، بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون است. یکی از ویژگی‌های جذاب این اپ این است که اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که برای دانلود RadarScope باید 10 دلار پرداخت کنید.

پیش از مطالعه ادامه مطلب، باید بدانید که می‌توانید جدیدترین محصولات شرکت اپل را از اپل‌فا خریداری کنید. آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرو مکس ، اپل واچ سری ۷ و آیپد پرو 2021 از بهترین محصولات اپل هستند که می‌توانید همین حالا خریداری کنید. در نظر داشته باشید که با خرید آیپد، قیمت آیفون ۱۳ و خرید ایرپاد پرو می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را خیلی بهتر انجام دهید.

د ودر چنل (The Weather Channel)؛ رایگان و کاربردی

The Weather Channel را نیز می‌توان به دلایل مختلفی به عنوان بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون در نظر گرفت. رایگان بودن و فراهم کردن اطلاعات کاربردی از این دلایل هستند. The Weather Channel با رابط کاربری ساده‌ای که دارد می‌تواند پیش‌بینی ساعتی، روزانه و تا 15 روز آینده را در اختیار کاربران قرار دهد.

دارک اسکای (Dark Sky)

دارک اسکای یکی از بهترین نرم‌افزارهای پیش‌بینی آب‌وهوا در آیفون است. شما می‌توانید با نصب این نرم‌افزار، اطلاعات دقیقی از آب‌وهوای هر منطقه‌ای را دریافت کنید. به اعتقاد بسیاری از سایت‌های معتبر خارجی مانند اپل اینسایدر (Apple insider) اپ دارک اسکای می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری از آب‌وهوا را به نسبت دیگر نرم‌افزارها به کاربران ارائه کند.

با وجود این که اپل به صورت رسمی اپ دارک اسکای (Dark Sky) را خریداری کرده است، اما شما می‌توانید تا آخر سال 2022 از این نرم‌افزار استفاده کنید. پس از آن نیز اپل دارک اسکای را با تغییرات خاص خود ارائه می‌کند. در نظر داشته باشید که برای دانلود دارک اسکای، باید مبلغ 4 دلار را در اپ استور پرداخت کنید.

ودرباگ (WeatherBug)؛ بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون

اگر جزو افرادی هستید که حساسیت فصلی دارند و به دنبال بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون هستند، حتما یک سر به اپ WeatherBug بزنید. این نرم‌افزار در کنار پیش‌بینی آب‌وهوا به صورت ساعتی، روزانه و ده روزه، اطلاعات خاصی مانند میزان آلودگی هوا را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با نصب WeatherBug، می‌توانید مطلع شوید که آیا با توجه به آب‌وهوای امروز حساسیت شما تحریک می‌شود یا خیر. یکی از بهترین ویژگی‌های این نرم‌افزار، رایگان بودن آن است، بنابراین می‌توانید همین حالا WeatherBug را از اپ استور دانلود کنید.

یکی از ویژگی‌های نرم‌افزار WeatherBug این است که می‌توانید آن را با دستگاه‌های هوشمند دیگر خود همگام‌سازی کنید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید آب‌وهوای روزانه را در دیگر دستگاه‌های خود نیز مشاهده کنید.

ودر آندرگراند (Weather Underground)

Weather Underground یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپ گوشی یعنی داشتن رابط کاربری خوب را دارد. به همین دلیل می‌توان گفت که از نظر رابط کاربری، این نرم‌افزار بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون است. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار، می‎‌توان به این اشاره کرد که اطلاعات و داده‌های موجود در Weather Underground توسط بیش از 200 هزار مرکز آپلود می‌شوند.

یکی از امکاناتی که Weather Underground در اختیار کاربران قرار می‌دهد این است که می‌توانید اطلاعات آب‌وهوای محلی خود را در این اپ گزارش کنید. بنابراین Weather Underground را می‌توان یک نرم‌افزاری معرفی کرد که با وجود این که در حوزه پیش‌بینی آب‌وهوا است، اما تعامل خوبی با کاربران خود برقرار کرده است. در ضمن شما می‌توانید Weather Underground را به صورت رایگان در اپ استور دانلود کنید.

کرت ودر (CARROT Weather)؛ از بهترین نرم‌افزار هواشناسی آی او اس

اگر قصد دارید بهترین برنامه هواشناسی برای آیفون را خریداری کنید، CARROT Weather یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. در این نرم‌افزار از هوش مصنوعی انسان‌نما استفاده شده است که جملات خنده‌دار و هوشمندانه‌ای به کاربران می‌گوید. به عنوان مثال در یک روز آفتابی CARROT Weather به شما می‌گوید: ” I hope you get a sunburn”. برای این که بتوانید از این نرم‌افزار به صورت کامل لذت ببرید، باید آگاهی خوبی نسبت به زبان انگلیسی داشته باشید. از قابلیت‌های بی‌نظیر CARROT Weather می‌توان به ویژگی‌ جذاب VR یا همان Virtual reality اشاره کرد.

پیش‌بینی هوا در کم‌تر از یک دقیقه

پیش‌بینی کردن هوا یکی از مهم‌ترین موارد پیش از سفر یا برنامه‌ریزی کردن یک روز تفریحی است که معمولا فراموش می‌کنیم. با نصب‌ اپ‌های پیش‌بینی آب‌وهوای خرید ایفون ، در کم‎تر از یک دقیقه می‌توانید از اطلاعات آب‌وهوای منطقه مورد نظر خود با خبر شوید. امروزه نرم‌افزارهای رایگان و پولی زیادی هستند که در اپ استور قرار دارند. CARROT Weather، Weather Underground و Dark Sky از این نرم‌افزارها هستند.

مقالات پیشنهادی اپل فا: