محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپل واچ فیک | بهترین ترفندهای امروزی برای تشخیص اپل واچ فيك را بشناسید

منتشر شده در ۲۴ مرداد , ۱۴۰۱
اپل واچ فیک

اپل واچ فيک؛ چگونه تا حد امکان از تله خرید فیک دوری کنیم؟ گجت‌ها در زندگی امروزه کاربران نقش مهمی را ایفا می‌کنند. این وسایل می‌توانند تا حدود زیادی کمک کنند که فعالیت‌های روزمره‌تان بهتر انجام شود. اپل که محصولات‌ش همواره برای آسان کردن زندگی مشتریان بوده است، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار را به نام اپل واچ (Apple Watch) تولید می‎کند. با وجود این که همواره بازار سودجویان برای سواستفاده کردن از محصولات با کیفیت داغ است، اپل واچ فیک در بازار زیاد شده است. برای این که وارد تله خرید اپل واچ فیک نشوید، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. برای آشنایی با ترفندهای تشخیص اپل واچ فیک از اصل در ادامه همراه ما باشید.

چگونه اپل واچ فيك را از اصل تشخیص دهیم؟

بازار امروزی پر شده است از تله‌های خریدهای فیک، بنابراین بهتر است که با داشتن کمی آگاهی، تا حد امکان از این تله‌ها دوری کنید. اولین شرط برای خرید اپل واچ اصل این است که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. در این صورت می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و نیاز ندارید که ترفندهای تشخیص اپل واچ فيك از اصل را بدانید. اما در برخی موارد، خرید از یک فروشنده خرده‌پا یا خرید از مصرف‌کنندگان، سود بهتری دارد. به عنوان مثال یکی از بهترین ترفندهای تشخیص اپل واچ فيك این است که شماره سریال این گجت را بررسی کنید. در ادامه این بخش با بهترین روش‌های تشخیص اپل واچ فيك آشنا می‌شوید.

پیش از این که ادامه مطلب را برای آشنایی با بهترین ترفندهای تشخیص اپل واچ فيك مطالعه کنید، بهتر است بدانید که می‌توانید همین حالا نسبت به پرداخت قیمت اپل واچ اصل اقدام کنید. اپل‌ فا در کنار این محصول، محصولات دیگر اپل را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کند. به عنوان مثال همین حالا می‌توانید با پرداخت قیمت ایرپاد مانند قیمت ایرپاد 3 ، قیمت آیفون 13 ، قیمت MacBook pro و قیمت آیپد پرو 2021 ، از بهترین محصولات اپل بهره‌مند شوید.

شماره سریال اپل واچ را بررسی کنید؛ مهم‌ترین عامل شیوه تشخیص فیک بودن

بهترین و ساده‌ترین روش برای تشخیص اپل واچ فيك این است که شماره سریال این گجت را بررسی کنید. برای این کار باید وارد سایت اپل شوید و شماره سریال اپل واچ مورد نظر که در جعبه این گجت نوشته شده است را وارد کنید. در این صورت می‌توانید در کم‌ترین زمان متوجه شوید که اپل واچ مورد نظر اصل است یا فیک.

البته یک روش دیگر برای بررسی شماره سریال وجود دارد. در صورتی که دسترسی به جعبه گوشی ندارید، نگران نباشید. کافی است منو تنظیمات را باز کنید و وارد بخش General شوید. در این بخش گزینه About را انتخاب کنید و به پایین صفحه اسکرول کنید. در این بخش می‌توانید Serial Number یا IMEI را مشاهده کنید.

بررسی کردن ابعاد اپل واچ؛ از روش‌های تشخیص اپل واچ فیک

یکی از دیگر روش‌هایی که می‌توانید به استفاده از تشخیص دهید اپل واچ مورد نظر فیک است یا اصل، بررسی کردن ابعاد این گجت است. البته که استفاده از این ترفند برای این که بتوانید اپل واچ فیک را تشخیص دهید، کمی نیاز به تجربه دارد. به عبارت دیگر افراد تازه‌وارد احتمالا برای تشخیص اپل واچ فیک با این روش راحت نباشند. اپل واچ شرکت اپل هر سال در دو ابعاد وارد بازار می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • مدل 38 میلی‌متری
  • مدل 42 میلی‌متری

البته این ابعاد متعلق به محصولات شرکت اپل پیش از سال 2021 بود. زیرا در این سال ساعت‌های هوشمند شرکت اپل، با تغییراتی روبرو شدند. اپل واچ سری 7 در ابعاد 41 و 45 میلی‌متر وارد بازار شد. برای این که بتوانید تشخیص دهید محصول اصل است یا خیر، حتما این ابعاد را به خاطر داشته باشید. تولیدکنندگان اپل واچ فیک، هرگز نمی‌توانند این ساعت هوشمند را با اندازه و ضخامت دقیق تولید و عرضه کنند.

بررسی کردن کنترلرها؛ از تفاوت‌های میان اپل واچ فیک و اصل

از تفاوت‌های ظاهری اپل واچ‌های فیک و اصل که بگذریم، مهم‌ترین قسمت در زمینه تشخیص اپل واچ فیک این است که کنترلرهای ساعت مورد نظرتان را بررسی کنید. تفاوتی ندارد که اپل واچ را بر روی دست راست یا چپ خود می‌بندید، حتما در نظر داشته باشید که دیجیتال کرون باید در بالا سمت راست ساعت باشد.

در اپل واچ اصلی شرکت اپل، می‌توانید اسپیکر و میکروفون را در سمت چپ ساعت مشاهده کنید. این ترتیب و چیدمان معمولا در اپل‌ واچ‌های فیک دیده نمی‌شود. اما تنها به بررسی این نکته رضایت ندهید. پیشنهاد می‌شود که تمامی ترفندهای گفته شده در این مطلب را بررسی کنید.

اپل واچ را برگردانید و به راحتی اصل بودن آن را تشخیص دهید

پیش از معرفی یک ترفند ساده دیگر برای این که بتوانید اپل واچ فیک تشخیص دهید، یک پیشنهاد برای شما داریم. شما می‎توانید همین حالا از جدیدترین سری محصولات شرکت اپل از طریق سایت اپل‌فا بهره‌مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم تا با خرید آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، آی پد پرو 2021 و اپل واچ سری ۷ ، فعالیت‌های روزانه خود را تا حد امکان ساده کنید.

روش دیگری نیز که می‌توانید برای تشخیص اپل واچ فیک از آن استفاده کنید این است که اپل واچ را برگردانید و پشت ساعت را مشاهده کنید. در تولید ساعت‌های هوشمند فیک، معمولا زمان زیادی را برای طراحی پشت اپل واچ نمی‌گذارند. سنسورهای اپل واچ معمولا در حالت لوزی قرار دارند، یعنی دو سنسور به صورت دایره شکل در بالا و پایین و دو سنسور با رنگ‌های تیره‌تر در چپ و راست قرار دارند. زمانی که این آرایش را مشاهده نکردید، بدون شک یک اپل واچ فیک در دست دارید.

خرید اپل واچ اصل اپل در کم‌ترین زمان

اپل واچ‌ها قابلیت‌های خیلی جذابی را به کاربران ارائه می‌کنند که تا چندین سال پیش تنها می‌توانستیم خواب این قابلیت‌ها را ببینیم. به عنوان مثال جواب دادن تماس تلفنی یا اس‌ام‌اس تنها با استفاده از یک ساعت، خیلی رویایی است. اما این محصول بی‌نظیر شرکت اپل در بازار تقلبی‌های زیادی دارد. برای تشخیص اپل واچ فیک باید چندین ترفند را بلد باشید. بهترین و ساده‌ترین روش برای تشخیص اصل با فیک بودن محصول بررسی کردن شماره سریال است. با این روش شما باید شماره سریال اپل واچ را در سایت رسمی اپل بررسی کنید تا متوجه شوید اپل واچ اصل است یا فیک.

مقالات پیشنهادی اپل فا: