محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

تست سلامت آیفون | لذت یک خرید مطمئن با داشتن آگاهی مورد نیاز

منتشر شده در ۲۷ مرداد , ۱۴۰۱
تست سلامت آیفون

تست سلامت آیفون؛ خرید گوشی اپل با قیمت پایین! گوشی‌های شرکت اپل مانند آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس که از جدیدترین محصولات این شرکت نیز هستند، قابلیت‌های خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به همین دلیل هم است که گوشی‌های هوشمند شرکت اپل به شدت در میان کاربران طرفدار دارند. برخی از کاربران هستند که قصد دارند آیفون دسته دوم بخرند. با این روش می‌توانید با هزینه کم‌تر از همان قابلیت‌های خارق‌العاده اپل بهره‌مند شوید. اما برای خرید آیفون دسته دوم، نیاز دارید تا تمامی عملکردهای گوشی را بررسی کنید. به عنوان مثال باید از سلامت باتری، پیش از خرید اطمینان حاصل کنید. در ادامه این مطلب با روش‌های مختلف تست سلامت آیفون بیشتر آشنا می‌شوید.

مزایای خرید آیفون و اینکه چرا باید سلامت آن را بررسی کنیم

آیفون‌ها به دلیل مزایای زیادی که ارائه می‌کنند، در میان کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. به عنوان مثال این گوشی‌های هوشمند از بهترین متریال‌های موجود ساخته شده‌اند. به همین دلیل با خرید محصولات شرکت اپل مانند خرید و قیمت آیفون 13 ، خرید آیپد و خرید اپل واچ سری ۷ ، می‌توانید نیاز خود را به وسایل دیجیتال تا مدت‌های برطرف کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که کاربران بیشتری تمایل دارند محصولات اپل را خریداری کنند، به دلیل امنیت بالای گوشی‌های هوشمند این شرکت است. اپل همواره اهمیت ویژه‌ای به امنیت کاربران خود داده است. در واقع این یکی از دلایلی می‌باشد که اپل سعی دارد تمامی قطعات و حتی سیستم عامل خود را به صورت اختصاصی عرضه کند. با خرید دسته دوم و تست سلامت آیفون، می‌توانید حتی با هزینه‌ کم‌تری از امنیت بالای محصولات اپل بهره‌مند شوید.

اکوسیستم جذاب و گیرا اپل نیز از دیگر دلایلی است که افراد به خرید آیفون تمایل دارند. این گوشی‌های هوشمند به راحتی با دیگر دستگاه‌های شرکت اپل هماهنگ می‌شود و قابلیت‌های خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال خرید آیفون دسته دوم و تست سلامت آن هستید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

نحوه تست سلامت باتری آیفون؛ چند درصد؟

یکی از مواردی مهمی که برای تست سلامت آیفون باید در نظر داشته باشید، بررسی درصد سلامت باتری است. این درصد به شما می‌گوید که عملکرد و شارژدهی باتری به چه صورت است. برای این که بتوانید این درصد را مشاهده کنید، می‌توانید از قسمت تنظیمات مشاهده کنید. برای این کار کافی است به قسمت منوی تنظیمات بروید و به دنبال گزینه Battery باشید. با انتخاب این گزینه می‌توانید درصد سلامت باتری گوشی مورد نظرتان را مشاهده کنید.

در تست سلامت آیفون برای مشاهده درصد باتری، باید بدانید که در صورت نشان دادن هشدار هنگام ورود به صفحه Battery احتمالا باید باتری گوشی‌تان را عوض کنید. البته یک روش دیگری نیز برای تست سلامت باتری وجود دارد و آن هم استفاده از نرم‌افزار جانبی به نام کوکو‌نات‌باتری (coconutBattery) است. برای این که بتوانید توسط این نرم‌افزار سلامت باتری گوشی خود را چک کنید، باید از یک مک بوک نیز استفاده کنید. این نرم‌افزار را باید بر روی سیستم عامل مک نصب کنید و آیفون را به لپ تاپ متصل کنید.

با باز کردن برنامه گفته شده، سپس در میان تب‌های بالایی صفحه بر روی iOS Device کلیک کنید. در این تپ می‌توانید اطلاعات باتری آیفون را بررسی کنید. عددی که در Full Charge Capacity مشاهده می‌کنید به عنوان ظرفیت اصلی باتری شما شناخته می‌شود. معمولا زمانی که عملکرد باتری به زیر 80 درصد می‌رسد، باید باتری گوشی‌ خود را تعویض کنید.

نحوه تست عملکرد پردازشی آیفون

یکی دیگر از موارد برای تست سلامت آیفون که هنگام خرید محصول دسته دوم اهمیت زیادی دارد، تست عملکرد پردازشی آن است. برای این کار می‌توانید از نرم‌افزارهای جانبی در این زمینه کمک بگیرید. البته خیلی از کاربران هستند که با خرید آیفون نو نیز تمایل دارند عملکرد پردازشی دستگاه‌شان را مورد بررسی قرار دهند. در این صورت می‌توانند متوجه شوند که ادعاهای اپل درست بوده است.

برای تست کردن عملکرد پردازشی دستگاه خود، می‌توانید نرم‌افزارها و بازی‌های سنگین مانند Genshin impact را باز کنید. در این بازی تمامی تنظیمات گرافیک را بر روی بالاترین حالت ممکن قرار دهید و عملکرد آیفون‌ مورد نظر را در پردازش گرافیکی و سی‌پی‌یو محور مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که در کنار این کار، می‌توانید از نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد پردازشی نیز استفاده کنید.

نرم‌افزارهایی مانند AnTuTu که یکی از محبوب‌ترین اپ‎‌های ارزیابی عملکرد است، می‌تواند به شما برای ارزیابی عملکرد پردازشی دستگاه کمک کند. شما می‌توانید همین حالا این برنامه را از اپ استور دانلود کنید و مطمئن شوید آیفونی که می‌خرید، عملکرد خوبی دارد.

نحوه تست عملکرد دوربین آیفون برای خریداران گوشی دسته دوم

درصد زیادی از کاربران ایرانی هستند که هنگام خرید آیفون یا هر گوشی هوشمند دیگری، در ابتدا دوربین آن را بررسی می‌کنند. انگار مهم‌ترین ویژگی‌ گوشی‌های هوشمند در میان مردم ایران، دوربین است. البته که این قابلیت در گوشی‎‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد. به هر حال برای این که بتوانید هنگام خرید آیفون دسته دوم، یک خرید هوشمندانه انجام دهید، باید مانند خیلی از کاربران ایرانی، دوربین گوشی را بررسی کنید.

برای این کار می‎توانید از یک نوشته با فاصله مناسب عکس‌برداری کنید. زمانی که بر روی نوشته‌های این عکس زوم می‌کنید، باید بتوانید آن‌ها را بخوانید. اگر ناخوانا بودند، دوربین آیفون مورد نظر مشکل دارد. همچنین یادتان نرود که فلش دوربین را نیز بررسی کنید. می‌توانید با عکس‌برداری در یک محیط تاریک و با استفاده از نور فلش، عکس بگیرید تا به طور کلی عملکرد دوربین را بسنجید.

خرید بی‌دغدغه محصولات شرکت اپل از اپل‌فا

خریدن گوشی دسته دوم همواره برای کاربران با دغدغه‌های زیادی همراه بوده است. برای این که بتوانید تا حد امکان از مشکلات خرید آیفون دسته دوم دوری کنید، باید از روش‌های تست کردن عملکرد این گوشی هوشمند با خبر باشید. به عنوان مثال باید بتوانید سلامت باتری، عملکرد پردازش اطلاعات موبایل و حتی عملکرد دوربین را بررسی کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید محصولات اپل هستید، اپل‌فا بهترین گزینه برای شما است. ما جدیدترین محصولات اپل را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌کنیم.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: