محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

برنامه دفترچه یادداشت آیفون | نهایت لذت نوت‌برداری با قابلیت‌های جذاب و کاربردی

منتشر شده در ۷ شهریور , ۱۴۰۱
برنامه دفترچه یادداشت آیفون

بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون کدام است؟ با توجه به این که امروزه گوشی‌های هوشمند برای کاربران ارزشی بیشتر از تنها یک موبایل همراه دارند، خیلی از کاربران به دنبال بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون هستند تا بتوانند در مواقع لازم نوت‌برداری کنند. همچنین در این برنامه‌ها می‌توانید ایده‌های خود را به محض خطور کردن به ذهن‌تان بنویسید. البته که قابلیت‌های متعدد بهترین نرم‌افزارهای دفترچه یادداشت آیفون به شما امکان انجام کارهای مختلفی را می‌دهد. به همراه داشتن قلم و کاغذ در عصر تکنولوژی به یک کار بیهوده تبدیل شده است. برای آشنایی با بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

معرفی هشت عدد از بهترین برنامه‌های دفترچه یادداشت آیفون

در روزمره هر شخصی، ممکن است یک سری افکار، جزئیات و ایده‌های با ارزشی به ذهن بیاید. پیشنهاد می‌شود که سریعا تمامی این ایده‌ها و افکار را بنویسید تا در آینده فراموش نکنید. با دانلود و نصب بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون می‌توانید از قابلیت‌های متعددی بهره‌مند شوید. به عنوان مثال می‌توانید نوشته‌های خود را بین دستگاه‌های مختلف سینک کنید.

پیش از معرفی بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون باید بدانید که اپل‌ فا، یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات شرکت اپل است. شما می‌توانید جدیدترین محصولات این شرکت را مانند آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، آیپد پرو 2021 و اپل واچ سری 7 را تنها با چند کلیک خریداری کنید. البته که محصولات دیگر نیز مانند اپل واچ se نیز موجود است. در ادامه این بخش از مطلب برنامه دفترچه یادداشت آیفون ، با هشت گزینه برتر در این زمینه آشنا می‌شوید.

اورنوت (Evernote)؛ بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون

یکی از نرم‌افزارهای قدیمی در زمینه یادداشت‌‌برداری که خیلی سال است در میان کاربران محبوبیت دارد، برنامه Evernote است. این برنامه تقریبا در تمامی لیست‌های بهترین برنامه دفترچه یادداشت وجود دارد. بنابراین بی راه نیست اگر بگوییم به طور کلی بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون Evernote است. یکی از ویژگی‌های خاص این نرم‌افزار، کراس پلتفرم بودن آن است. به عبارت دیگر می‌توانید در تمامی دستگاه‌ها از اکانت Evernote استفاده کنید.

بر (Bear)؛ محبوب و خاص

یکی از رقبای جدی، Evernote نرم‌افزار Bear است که در سال 2016 برای گوشی‌های شرکت اپل عرضه شده است. Bear درست همانطور که انتظار می‌رود، تمامی قابلیت‌های خوب را به کاربرانش ارائه می‌کند. به عنوان مثال با دانلود و نصب Bear از اپ استور، می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند یادداشت برداری از تصاویر بهره‌مند شوید. ترکیبی از دو عنصر طراحی خاص و منحصر به فرد در کنار آسانی در استفاده، یک اپ تمام عیار به کاربران ارائه می‌کند.

 

وان نوت (OneNote)؛ بهترین برنامه برای یادداشت‌های کلی

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای یادداشت‌برداری آیفون که توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده است، نرم‌افزار OneNote می‌باشد. برای این که بتوانید از قابلیت‌های این اپ استفاده کنید، باید با اکانت مایکروسافت‌تان وارد شوید. در این صورت می‌توانید از صفحات مختلف وان‌ نوت برای یادداشت‌برداری استفاده کنید. این برنامه به شما امکان ذخیره کردن متن، ویدئوی، عکس و لینک را می‌دهد. بنابراین وان نوت را می‌توان بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون نام برد که قابلیت‌های برنامه‌ریزی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

گوگل کیپ (Google Keep)؛ یک برنامه یادداشت برداری سبک!

یکی از بهترین برنامه‌های دفترچه یادداشت برای آیفون، گوگل کیپ (Google Keep) است. این نرم‌افزار بهترین گزینه برای کاربرانی است که قصد دارند برنامه‌ریزی خود را به همراه لیست کارهای روزانه‌شان را خیلی سریع وارد کنند. گوگل کیپ به شیوه‌ای خیلی ظریف طراحی شده است که تمامی قابلیت‌های یک نوت‌پد را در کنار یک برنامه‌ Reminder در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

زوهو نوت‌پد (Zoho Notepad)؛ بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون برای کاربران بصری!

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای نوت‌پد برای آیفون Zoho Notepad است. این برنامه را می‌توان بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون برای کاربران بصری نام برد. زیرا ویژگی‌های ظاهری خاص این Zoho Notepad کاربران را به برنامه‌ریزی منظم ترغیب می‌کند. جالب است بدانید که می‌توانید فایل‌های خود را با فیس‌آیدی خود قفل کنید تا تنها شما به نوشته‌های‌تان دسترسی داشته باشید.

کویپ (Quip)؛ یک دفترچه یادداشت کاربردی!

یکی از برنامه‌هایی که در اپ استور کم‌تر در میان کاربران دیده شده است، برنامه Quip می‌باشد. این نرم‌افزار متمرکز بر یادداشت برداری است و قابلیت‌های فانتری و اضافی ندارد. البته که امکانات ضروری مانند قابلیت اضافه کردن عکس و فیلم یا حتی اضافه کردن یک فایل شیت را نیز به کاربران ارائه می‌کند. باید بدانید که می‌توانید یادداشت‌های نوشته شده اورنوت و برنامه‌های دیگر را در Quip استخراج کنید.

 

سیمپل‌نوت (SimpleNote)؛ یک برنامه مینیمال برای یادداشت‎های با ارزش شما

اگر به دنبال یک برنامه دفترچه یادداشت هستید که توسط یک شرکت معتبر توسعه داده شده باشد و همچنین ظاهری مینیمال هم داشته باشد، SimpleNote را حتما امتحان کنید. شرکتی که پشت تمامی امور پلتفرم WordPress است، این نرم‌افزار را طراحی کرده که در میان بسیاری از کاربران به عنوان بهترین برنامه دفترچه یادداشت آیفون شناخته می‌شود. البته که با نصب SimpleNote قابلیت‌های خاصی و کاربردی نصیب‌تان نمی‎‌شود. اما نصب این برنامه به کسانی که تنها دنبال یادداشت برداری هستند، پیشنهاد می‌شود.

دراپ‌باکس پیپر (Dropbox paper)؛ بهترین گزینه برای یادداشت‌های اداری

Dropbox paper نه تنها جزو بهترین برنامه‌های دفترچه یادداشت آیفون است، همچنین یک برنامه با ارزش برای کسانی است که از فضای ابری دراپ‌باکس استفاده می‌کنند. این برنامه با این هدف طراحی شده است که نوشته‎‌های اداری خود را با همکاران به اشتراک بگذارید. به همین دلیل اگر به دنبال یک برنامه سیستماتیک هستید که یادداشت‌های‌تان را بتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید، حتما Dropbox paper را نصب کنید.

نوت‌برداری را معنای واقعی کلمه تجربه کنید!

نوت‌برداری همواره یکی از کارهای مفیدی بوده است که از سوی افراد موفقی توصیه شده است. هدف اصلی این کار درگیر شدن با یک فعالیت به صورت آگاهانه می‌باشد. به عنوان مثال هنگام یادگیری یک درس، بهتر است نوت‌برداری کنید؛ یا حتی هنگامی که در حال مطالعه هستید با نوت‎برداری می‎‌توانید ذهن‌تان را بیشتر درگیر کنید. برنامه‌های دفترچه یادداشت آیفون، قابلیت‌های جذابی مانند امکان ثبت اطلاعات و قفل کردن آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از بهترین برنامه‌ها در این زمینه، باید به Dropbox paper، Google Keep و Evernote اشاره کرد.

مقالات پیشنهادی اپل فا: