محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون | رمان‌های مورد علاقه‌تان را همیشه همراه خود داشته باشید

منتشر شده در ۲۳ مرداد , ۱۴۰۱
اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون

اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون؛ یکی از مزایای زندگی در عصر مدرن! گوشی‌های هوشمند و اپ‌های آن که در سالیان اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند، زندگی انسان‌ها را خیلی راحت‌تر کرده‌اند. یکی از بهترین پیشرفت‌های بشر در زمینه کتاب‌خوان‌های صوتی است. نرم‌افزارهای مختلفی در این زمینه در اپ استور عرضه شده‌اند که هر کدام قابلیت‌های خاصی ارائه می‌کنند. با دانلود و نصب اپ‌های خرید کتاب، می‌توانید رمان‌ها و کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در هر کجا پیش خود داشته باشید. در این شرایط تنها کافی است گوشی خود را روشن کنید تا در میان کتاب‌های مورد علاقه خود به گشت‌وگذار بپردازید. برای آشنایی بیشتر با انواع اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ای‌بوک ریدر (eBook Reader) یا همان کتاب‌خوان الکترونیک چیست؟

ای‌بوک ریدرها از آن دسته نرم‌افزارهایی هستند که به شما امکان خواندن کتاب‌های الکترونیک یا به اصطلاح همان PDF را در هر جا می‌دهند. نرم‌افزارهایی که در این دسته قرار می‌گیرند، از زمان انتشار اپ ePub reader برای اندروید که به شما امکان خرید و خواندن کتاب‌های Google Play Books را می‌داد، پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند. امروزه ده‌ها اپ خوب در زمینه خرید کتاب برای آیفون و اندروید وجود دارند که ویژگی‌های خیلی خوبی به کاربران ارائه می‌کنند.

پیش از این که به سراغ ادامه مطلب بروید، بهتر است بدانید که می‌توانید از طریق سایت اپل‌ فا، بهترین محصولات اپل را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. این ویژگی نیز از دیگر مزایای زندگی در عصر مدرن است! اگر جزو عاشقان تکنولوژی هستید، ما به شما خرید محصولاتی مانند خرید آیپد ، خرید ایرپاد پرو و خرید ایفون پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌توانید قیمت محصولات دیگر مانند قیمت ایرپاد ، قیمت MacBook pro ، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون ۱۳ را بررسی کنید.

معرفی برخی از بهترین اپ‌های خرید و خواندن کتاب الکترونیکی

انواع اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون ویژگی‌های متعددی را به کاربران ارائه می‌کنند. به عنوان مثال با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را همیشه در دسترس داشته باشید. در این صورت می‌توانید در اماکن عمومی و هر مکان دیگری، سریعا کتاب مورد علاقه‌تان را باز کنید.

از دیگر ویژگی‌های انواع اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون این است که زندگی کاربران را راحت‌تر می‌کنند. به جای این که همواره چندین کتاب فیزیکی سنگین را با خود حمل کنید، می‌توانید میلیون‌ها کتاب در گوشی خود داشته باشید و هیچ وزنی احساس نکنید.

همچنین این نرم‌افزارها ویژگی‌های کاربردی به شما ارائه می‌کنند که شرایط کتاب خواندن را برای‌تان راحت‌تر می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید طبق شرایط محیط، نور نرم‌افزار را کم و یا زیاد کنید. ادامه این بخش از مطلب اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون را برای آشنایی با بهترین اپ‌های این زمینه از دست ندهید

آمازون کیندل اپ (Amazon Kindle App)؛ اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون

اگر پیش از این یک تحقیق کوتاه درباره بهترین اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون کرده باشید، حتما یک بار نام Kindle به گوش‌تان خورده است. این اپ، بهترین گزینه برای کسانی است که طرفدار نرم‌افزارهای شرکت آمازون هستند. Kindle به شما امکان دسترسی به میلیون‌ها کتاب، مجله و مقاله را می‌دهد. استفاده از این نرم‌افزار خیلی راحت است و به همین دلیل در میان کاربران طرفداران زیادی دارد.

تمامی کاربران می‌توانند به صورت رایگان Kindle را از اپ استور دانلود کنند. این اپ به همراه ویژگی‌های راحتی همراه است، مانند امکان سینک کردن آخرین صفحه‌ای که خواندید در میان تمامی دستگاه‌ها، امکان هایلایت کردن پاراگراف‌ها و برداشتن نوت بر روی صفحه دلخواه. یکی از ویژگی‎‌های جالب Kindle این است که به کاربران اجازه دسترسی به محتویات ویکی‌پدیا را نیز می‌دهد. با این شرایط شما می‌توانید به راحتی مفاهیم مورد نظرتان را در این پلتفرم جستجو کنید.

وت‌پد (Wattpad)؛ بدون تجملات تکنولوژی اما کاربردی

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون هستید که برای کاربران تازه‌وارد گزینه عالی باشد، حتما یک سر به Wattpad بزنید. اگر بخواهیم تنها یک ویژگی‌ خوب از این نرم‌افزار را نام ببریم، باید بگوییم سادگی بهترین قابلیتی است که Wattpad ارائه می‌کند. البته که امکان خرید کتاب با این نرم‌افزار وجود ندارد، اما با نصب آن می‌توانید به راحتی تمامی کتاب‌های خود را مطالعه کنید.

Wattpad به کاربران قابلیت‌های ساده و کاربردی زیادی ارائه می‌کند. به عنوان مثال شما با نصب این نرم‌افزار می‌تواند در مواقع دلخواه، متن کتاب را تغییر دهید یا فونت کتاب را با توجه به سلیقه‌تان عوض کنید. به این ترتیب می‌توانید در شرایط ایده‌آل مشغول کتاب‌خوانی شوید.

کوبو بوکس (Kobo Books)؛ اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون

Kobo Books نیز از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که از نظر درصد زیادی از کاربران به عنوان بهترین اپلیکیشن خرید کتاب برای آیفون شناخته می‌شود. از قابلیت‌های جذاب این اپ، می‌توان به امکان اشتراک‌گذاری مطالب با یک اجتماع کتاب‌خوان اشاره کرد.

همچنین با نصب نرم‌افزار Kobo Books می‌توانید بخش‌های مورد علاقه‌تان را از کتاب برای دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. این اپ امکان خرید و خواندن میلیون‌ها کتاب را به شما می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید کتاب‌های مورد نظرتان را نیز از Kobo Books دانلود کنید تا بدون اتصال اینترنت نیز بتوانید کتاب بخوانید.

اسکریبد (Scribd)؛ نتفلیکس کتاب‎‌ها!

Scribd در میان کاربران به عنوان نتفلیکس کتاب‌ها شناخته می‌شود. این لقب به دلیل تعداد بالای کتاب‌های این اپ است که توانسته به خوبی در دل طرفداران جا باز کند. کتاب‌خانه Scribd شامل تمامی کتاب‌های ترند و به‌روز در تمامی ژانرها مانند رمان‌ها و انگیزشی می‌شود. به همین دلیل است که Scribd را نتفلیکس کتاب‌ها نام‌گذاری کرده ‎اند. زیرا مهم نیست سلیقه شما در چه زمینه‌ای باشد، حتما کتاب مورد علاقه‌تان را در Scribd پیدا می‌کنید.

میلیون‌ها جمله با ارزش را در گوشی خود نگه دارید

این که بتوانیم در دنیای امروزی تنها با چند حرکت ساده انگشتانمان به دنیایی از جمله‌های با ارزش و دنیای رمان‌های مورد علاقه‌مان دسترسی پیدا کنیم، یکی از بهترین ویژگی‌های تکنولوژی است. با دانلود نرم‌افزارهای خرید کتاب، می‌توانید به راحتی تمامی کتاب‌های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید تا همیشه در دسترس‌تان باشند. از بهترین نرم‌افزارهای این زمینه می‌توان به Scribd، Kobo Books و Kindle اشاره کرد.

مقالات پیشنهادی اپل فا: