محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون | بهبود کیفیت در ارتباطات بین‌المللی با دیکشنری‌های رایگان

منتشر شده در ۲۰ مرداد , ۱۴۰۱
بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون

بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون؛ بهتر و بهتر شوید! فرقی ندارد که یک دانشجو باشید یا یک تاجر که قصد دارد دایره لغات خود را برای ارتباطات بین‌المللی بهتر گسترش دهد. با دانلود و نصب دیکشنری‌های رایگان آیفون، می‌توانید روزانه بهتر و بهتر شوید. در کنار این که می‌توانید در این اپ‌ها، کلمات نا آشنا را جستجو کنید و معنای آن‌ها را پیدا کنید، دیکشنری‌ها قابلیت‌های دیگری دارند که می‌توانند زبان‌های دیگر شما را تقویت کنند. به عنوان مثال برخی از این اپلیکیشن‌ها به صورت روزانه به شما کلماتی را نشان می‌دهند که می‌توانند باعث یادگیری بهترتان شوند. برای این که با بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون آشنا شوید، حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی 6 دیکشنری برتر؛ بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون کدام است؟

داشتن دیکشنری خوب در گوشی آیفون برای کاربران چندین ویژگی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های داشتن دیکشنری خوب این است که شما می‌توانید دایره لغات‌تان را تقویت کنید. در این صورت به شیوه راحت‌تری می‌توانید ارتباطات خود را برقرار کنید. به همین دلیل در این بخش قرار است 6 دیکشنری برتر آیفون را معرفی کنیم که برای تمامی کاربران مناسب هستند. حتی اگر یک مادرخانه‌دار هستید که اهمیتی به پیشرفت زبان خود نمی‌دهد، یکی از این نرم‌افزارها را نصب کنید، زیرا ممکن است روزی به کارتان بیاید.

پیش از معرفی بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون بهتر است بدانید که می‌توانید از طریق وب‌سایت اپل‌ فا، نسبت به خرید محصولات شرکت اپل نیز اقدام کنید. ما جدیدترین سری محصولات اپل که شامل محصولاتی مانند آیفون 13 پرو ، آیفون ۱۳ پرومکس ، آیپد پرو 2021 و اپل واچ سری ۷ می‌شود را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کنیم. همچنین اگر جزو کاربران تازه‌وارد هستید و نیاز به خرید اپل آیدی مطمئن دارید، می‌توانید از همین سایت خرید اپل آیدی را در اولویت قرار دهید.

دیکشنری مرییم (Merriam)؛ یک پکیج کامل

اگر به دنبال بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون هستید که یک مرجع عالی برای یادگیری زبان شما باشد، Merriam یکی از بهترین انتخاب‌ها است. کاربران می‌توانند این نرم‌افزار را به صورت رایگان از سوی اپ استور دانلود کنند. Merriam به شما این امکان را می‌دهد که به بهترین شیوه دایره لغات‌تان را گسترش دهید.

از بهترین ویژگی‌های Merriam این است که در کنار معنی کلمات، ویژگی‌های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال تلفظ آوایی کلمه، جملات مثالی، هم‌معنی‌ها و متضادها از ویژگی‌های دیگری هستند که Merriam برای یادگیری بهتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از قابلیت‌های جذاب Merriam-webster این است که روزانه تست‌های کلمات جدید از سوی برنامه از شما گرفته می‌شود. به این ترتیب می‎توانید به صورت روزانه یک عادت خوب را تشکیل دهید و پس از گذشت مدتی دایره لغت بهتری داشته باشید. البته این برنامه قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای دارد، شما می‌‎توانید با پرداخت 2.99 دلار سالانه، تبلیغات Merriam را حذف کنید.

دیکشنری (Dictionary)؛ یک دیکشنری باید در لیست بهترین دیکشنری باشد!

بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون لقبی است که Dictionary از سوی ما دریافت کرده است. هر چی نباشد دیکشنری است و باید در میان بهترین دیکشنری‌های رایگان برای آیفون باشد. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه این است که می‌توانید زبان انگلیسی را به 40 زبان دنیا ترجمه کند. بنابراین دیگر نباید درباره نداشتن زبان مورد نظرتان نگران باشید.

با توجه به این که Dictionary تمامی کلمات را در جملات مختلف استفاده کرده است تا شما متوجه شوید، می‌توانید نحوه استفاده درست کلمات را نیز یاد بگیرید.

همین حالا می‌توانید Dictionary را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. از ویژگی‌های جذاب دیگری که توسط این برنامه ارائه می‌شود، این است که می‌توانید به صورت رایگان به کلمات تخصصی رشته‌هایی مانند پزشکی و حقوق دسترسی داشته باشید. این بهترین ویژگی برای مترجمانی است که قصد دارند متن‌های تخصصی ترجمه کنند ولی نمی‌دانند از کدام منبع استفاده کنند.

آکسفورد دیکشنری اف انگلیش (Oxford Dictionary of English)؛ نامی آشنا!

Oxford Dictionary of English معمولا به عنوان یکی از دیکشنری‌های سطح بالا شناخته می‌شود که افرادی که آگاهی زبان‌ بالایی دارند به سراغ آن می‌روند. یکی از جذابیت‌های دانلود Oxford Dictionary of English به عنوان بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون این است که قابلیت‌های جذاب و پیشرفته را با یک رابط کاربری زیبا ارائه می‌کند.

با دانلود و نصب Oxford Dictionary of English یک تجربه یادگیری عالی از زبان خارجی مورد نظر خود خواهید داشت. به عنوان مثال این برنامه به شما امکاناتی مانند لیست مورد علاقه کلمات، امکان اشتراک‌گذاری کلمات و لیست کلمات تازه دیده شده ارائه می‌کند. از دیگر قابلیت‌های حرفه‌ای Oxford Dictionary of English WebSite می‌توان به قابلیت ترجمه عکس اشاره کرد.

پیش از مطالعه ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنیم تا با بررسی قیمت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد ۳ ، قیمت MacBook pro ، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون ۱۳ خرید این محصولات اپل را در اولویت خود قرار دهید. زیرا می‌توانند فعالیت‌های روزانه شما را ساده‌تر کنند و در نتیجه زمان بیشتری در روز را ذخیره کنید.

دیکشنری دات‎کام (Dictionary.com)؛ بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون

اگر به دنبال بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون هستید، حتما دیکشنری دات‌کام را حتما امتحان کنید. یکی از بهینه‌ترین اپ‌های اپ استور که به رابط کاربری خیلی ساده‌ای نیز دارد. با توجه به همین مساله تمامی کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های جذاب Dictionary.com که این دیکشنری را از دید خیلی از کاربران به بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون این است که قابلیت آفلاین خوبی دارد. به عبارت دیگر شما هر کجا که بروید، یک دیکشنری خوب در آیفون خود دارید.

لیست ویژگی‌های دیکشنری دات‌کام نیز درست مانند دیکشنری‌های دیگر این لیست شامل موارد زیادی می‌شود. به عنوان مثال با استفاده از نصب نرم‌افزار دیکشنری دات‌کام، روزانه با یک کلمه جدید در زبان مورد نظرتان آشنا می‌شوید. همچنین دیکشنری دات‌کام به شما در قسمت گرامر و اسپل کردن کلمات نیز کمک می‌کند. از ویژگی‌های جذاب دیگر دیکشنری دات‌کام باید به پازل‌ها و کوییزهای سرگرم‌کننده اشاره کرد.

با دانلود دیکشنری خبره لغات شوید!

یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها هنگام یادگیری یک زبان خارجی این است که بتوانید دایره لغات‌تان را افزایش دهید. این کار کمک خوبی به زبان‌آموزان می‌کند تا مسیر کوتاه‌تری را برای یادگیری طی کنند. نصب کردن دیکشنری مناسب در زمینه گسترش لغات می‌تواند کمک شایانی به شما بکند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که بهترین دیکشنری رایگان برای آیفون را از میان لیست چهار موردی که گفته شد انتخاب کنید تا سریعا در مسیر قوی‌تر کردن دایره لغات قرار بگیرید. به عنوان مثال Merriam گزینه خوبی هم برای مبتدی‌ها و هم حرفه‌ای‌ها است.

مقالات پیشنهادی اپل فا: