محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

از محصولات اپل در سال 2022 چه انتظاری داریم؟

منتشر شده در ۱۱ دی , ۱۴۰۰

با شروع سال 2022 چشم‌انتظار معرفی محصولات هیجان انگیزی از طرف اپل هستیم. سال ۲۰۲۲، سال بزرگی برای اپل خواهد بود. همه نگاه‌ها به محصولات بعدی اپل دوخته شده است و همه انتظار دارند که اپل از برنامه‌های خود برای اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. در این مقاله از سایت اپل فا در مورد این که از محصولات اپل در سال 2022 چه انتظاری داریم؟ صحبت خواهیم کرد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید. آنچه در این مقاله خواهیم خواند: 

  • مک مینی جدید
  • مک بوک ایر
  • ایرپاد پرو
  • iMac بزرگتر
  • مک پرو
  • آیفون SE 3

مک مینی جدید

یک مک مینی جدید قطعا در راه است و زمانی که در کنار دیگر مک های جدید در رویداد اپل در ماه اکتبر ظاهر نشد، غافلگیرکننده بود، به خصوص که انتظار می رود تمرکز بیشتری روی کاربران حرفه ای داشته باشد. (به جای جایگزینی M1 mini فعلی، مدل بعدی به عنوان جایگزین قدرتمندتر در کنار آن قرار خواهد گرفت.)

مارک گورمن، خبرنگار آگاه بلومبرگ، نزدیک به پایان ماه اوت نوشت، مک مینی جدید «در چند ماه آینده» عرضه خواهد شد، که مطمئناً می‌تواند برای عرضه در ژانویه اعمال شود، اما ممکن است به همان اندازه قابل قبول برای عرضه در بازار باشد. اگر اپل در رویداد ماه مارس و آوریل خود پروژه های زیادی برای صحبت در مورد آنها داشته باشد، مثلاً آیپد ایر، مک بوک (نه ایر) و ایرپاد پرو، ممکن است مک مینی را در ژانویه عرضه کند.

مک بوک ایر (یا فقط مک بوک)

این یک راه‌اندازی کلیدی برای خط تولید لپ‌تاپ‌های اپل است که به نظر می‌رسد در مسیر یک سازماندهی بزرگ است. اگر گزارش ها را باور کنیم، Air به طور گسترده ای بازطراحی می شود، با توجه به طیفی از رنگ های جدید و پردازنده قدرتمند M2، تنها به MacBook تغییر نام می دهد. همه اینها قرار است در نیمه اول سال 2022 اتفاق بیفتد.

ایرپاد پرو (نسل دوم)

ما فکر می‌کردیم که اپل راه‌اندازی نسل دوم AirPods Pro را در برنامه‌های ماه دسامبر خود قرار دهد، دقیقاً همانطور که یک سال قبل با AirPods Max انجام داد. لانگ شات از بین نرفت و انتظار برای ادامه محصول محبوبی که در پاییز 2019 منتشر شد ادامه دارد. با وجود مشکلات کریسمس،اکنون خرید ایرپاد پرو جدید گزینه بسیار بهتری است . واقعاً زمان زیادی از عرضه آنها می گذرد و باتوجه به قیمت ایرپاد اپل آنها را به شدت تحت تأثیر ایرپادهای ارزانتر،جدیدتر و قیمت ایرپاد ۳ قرار داده است. آنها باید به زودی به روز شوند. این احتمال وجود دارد که زودتر از آن به دستمان برسد.

از محصولات اپل در سال 2022 چه انتظاری داریم؟

iMac بزرگتر (یا iMac Pro)

در نظر گرفتن آیمک به عنوان یک محصول واحد، وسوسه انگیز است، اما اپل در دو خط کاملا مجزا می فروشد: مدل های ارزان تر برای مصرف کنندگان (iMac 24 اینچی از آوریل) و مدل های متمرکز با صفحه نمایش بزرگتر. مدل های بزرگتر همچنان بر پایه تراشه های اینتل هستند و به شدت نیاز به به روز رسانی دارند. در حال حاضر آی مک اپل بزرگتر دارای صفحه نمایش 27 اینچی است، اما انتظار می رود این صفحه نمایش به 30 یا حتی 32 اینچ برسد و اپل البته پردازنده های M را اضافه خواهد کرد (احتمالا تراشه های M1 Pro و M1 Max از مک بوک پرو). برخی از کارشناسان انتظار دارند که مدل بزرگتر iMac به عنوان iMac Pro تغییر نام دهد تا قدرت افزایش یافته آن را منعکس کند. حس ما این است که اپل احتمالاً تا تابستان صبر می کند تا iMac جدید بزرگتر را معرفی کند.

مک پرو

هر گونه راه اندازی اپل احتمالاً از طریق انتشار مطبوعاتی به جای یک رویداد خاص اتفاق می افتد، زیرا رویدادهای دسامبر تقریباً بی سابقه هستند. چند رویداد ژانویه در گذشته وجود داشته است (iPad اصلی در ژانویه 2010 معرفی شد)، اما به احتمال زیاد امسال یکی از آنها را دریافت نمی کنیم. اما قیمت macbook pro تاثیر بسزایی در مدل های دیگر مک دارد.

آیفون SE 3

آینده مورد انتظار آیفون SE 2020 باید در نیمه اول سال 2022 با بهار راه اندازی شود. گزارش های متعدد به مارس یا آوریل 2022 اشاره کرده اند. البته تغییر در آن برنامه ظاهری ممکن است و ما در پیش‌بینی‌های دسامبر، احتمال را از 0.1 افزایش داده‌ایم. اما اپل بیش از هر چیز دیگری در برنامه‌های آیفون خود سختگیر است و عرضه در ژانویه یک شوک در قیمت روز آیفون خواهد بود. 

سخن پایانی

در این مقاله از سایت اپل فا به بررسی انتظارات‌مان در مورد محصولات اپل در سال 2022 پرداختیم و در مورد آن‌ها صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرومکس کلیک کنید.

منبع: macworld.co.uk

مقالات پیشنهادی اپل فا