محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

مشخصات ایرپاد پرو | خرید حرفه‌ای یکی از بهترین هدست‌های بی‌سیم

منتشر شده در ۲۸ فروردین , ۱۴۰۱
مشخصات ایرپاد پرو

ایرپاد پرو؛ هدستی با قابلیت‌های بی‌نظیر

اگر نسبت به خرید آیفون اقدام کرده‌اید و در حال پیدا کردن یک هدست مناسب برای تلفن همراه خود هستید، خرید ایرپاد پرو یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب می‌آید. این هدست یکی از بهترین هدست‌های بی‌سیم تولید شده توسط شرکت اپل است که قابلیت‌های زیادی را به همراه تلفن‌های همراه این شرکت مانند آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرومکس دارد. قابلیت‌های جذاب و متعددی که بر روی این هدست قرار دارند، می‌توانند تجربه شنیدن موسیقی مورد علاقه‌تان را لذت‌بخش‌تر از پیش کنند. از این قابلیت‌ها می‌توان به حذف نویز یا همان Noise cancelling اشاره کرد که توانسته است ایرپاد پرو را در میان ایرپادها برجسته کند. ادامه مطلب را برای آشنایی با مشخصات ایرپاد پرو از دست ندهید.

مشخصات ایرپاد پرو؛ بهترین هدست حال حاضر اپل و دنیا

مشخصاتی ایرپاد پرو، ویژگی‌های متعددی دارند که سبب شده تا بسیاری از کاربران عاشق این هدست بی‌سیم شرکت اپل شوند. این شرکت هدست‎‌های بی‌سیم خود را به نحوی طراحی کرده است که شما می‌توانید به صورت روزانه در تمامی فعالیت‌های خود مانند ورزش کردن از آن استفاده کنید و در همان حال به موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید.
بگذارید مشخصات ایرپاد پرو را با تراشه آن با نام H1 معرفی کنیم. تراشه H1 headphone chip تراشه‌ای است که در نسل دوم سری‌های هدست شرکت اپل به نام ایرپاد 2 نیز استفاده شد. با این حال مشخصات ایرپاد پرو تغییراتی زیادی نسبت به ایرپاد نسل دوم داشته است. در این بخش قصد داریم با مشخصات ایرپاد پرو به صورت اختصاصی آشنا شویم.

مشخصات ایرپاد پرو، تکنولوژی‌های به کار رفته در این هدست چه مواردی است

در بررسی مشخصات ایرپاد پرو، یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در این هدست که باعث محبوبیت آن شده است، قابلیت حذف نویز فضای اطراف است. این ویژگی‌ در کنار ویژگی‌های دیگر مانند مود Transparency و قابلیت Spatial audio توانسته‌اند ایرپاد پرو را به گزینه عالی برای خرید تبدیل کنند.
البته تمامی محصولات شرکت اپل مانند اپل واچ سری 7، اپل واچ Se، آیپد پرو 2021 و آیفون از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و قابلیت‌های متعددی نیز دارند. به عاشقان دنیای تکنولوژی خرید محصولات این شرکت مانند خرید آیپد، خرید آیفون، خرید ایرپاد پرو و خرید اپل آیدی به شدت پیشنهاد می‌شود. زیرا تمامی این محصولات می‌توانند امور روزانه شما را راحت‌تر کنند.

مشخصات ایرپاد پرو؛ چه سنسورهایی در ایرپاد پرو استفاده شده است

در بررسی مشخصات ایرپاد پرو متوجه خواهید شد که اپل با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های به روز دنیا در سنسورهای این هدست، توانسته است، میکروفون و اسپیکر ایرپاد پرو را بهبود دهد. از این سنسورهای می‌توان به میکروفون Inward-facing اشاره کرد. این سری از هدست‌های شرکت اپل از سنسورهای شنیداری و حرکتی نیز استفاده می‌کند.
با بررسی مشخصات ایرپاد پرو متوجه خواهید شد که این هدست بی‌سیم از هدست دو طرفه استفاده می‌کند تا شما به راحتی بتوانید سیری، دستیار مجازی آیفون را صدا کنید و کارهای خود را انجام دهید. Force sensor نیز از دیگر سنسورهای قوی ایرپاد پرو است.
سنسور حرکتی که در پشت ایرپاد پرو به کار گرفته شده است، باعث شده تا شما بتوانید بدون استفاده از تلفن همراه خود، کارهایی مانند توقف و پلی کردن موزیک را انجام دهید. در صورتی که نمی‌دانید چگونه می‌توانید این کارها را انجام دهید، ادامه این مطلب مشخصات ایرپاد پرو را از دست ندهید.

آموزش استفاده از سنسور پشت ایرپاد پرو

همانطور که پیش از نیز در بخش مشخصات ایرپاد پرو گفته شد، شما می‌توانید با لمس کردن پشت این هدست و استفاده از سنسور حرکتی آن، اموری مانند پلی کردن موزیک را انجام دهید. برای این که بتوانید آخرین موزیکی که به آن گوش می‌کردید را پلی کنید، باید یک بار روی پشت هدست کلیک کنید. یک کلیک همچنین می‌تواند کارهایی مانند توقف موزیک و جواب دادن تماس تلفنی را انجام دهد.
یکی دیگر از اختیاراتی که با خرید ایرپاد پرو در اختیار شما قرار می‌گیرد این است که می‌توانید با دو بار ضربه زدن به پشت هدست، موزیک بعدی را پلی کنید و با سه بار کلیک بر روی پشت هدست، موزیک قبلی را پلی کنید. به طور کلی پرداخت قیمت محصولات اپل مانند قیمت ایرپاد، قیمت ایرپاد 3، قیمت macbook pro، قیمت اپل واچ و قیمت آیفون 13 می‌تواند امور زندگی شما را راحت‌تر کند.
در ادامه این بخش از مطلب مشخصات ایرپاد پرو باید گفت که نگه داشتن دست بر روی پشت هدست، می‌تواند قابلیت Active Noise Cancellation یا Transparency mode را فعال کند. شما می‌توانید در صورت نیاز یکی از این دو ویژگی را فعال کنید. با توجه به این که ایرپاد پرو از گواهی IPX4 ضد آب برخوردار است، شما می‌توانید به راحتی از آن در باشگاه و فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنید.

مشخصات ایرپاد پرو از نظر شارژدهی باتری

یکی از پیشرفت‌های مشخصات ایرپاد پرو به نسبت ایرپاد نسل دوم، باتری این هدست است. اپل به محض انتشار ایرپاد پرو اعلام کرد که شما می‌توانید در صورت شارژ کامل، بدون نگرانی از این هدست استفاده کنید. جالب است بدانید که میزان شارژدهی ایرپاد پرو با یک بار شارژ شدن، حدود 4.5 ساعت می‌تواند برای شما به پخش موسیقی بپردازد. همچنین می‌توانید به مدت 3.5 ساعت در روز با یک بار شارژ کردن آن تماس تلفنی برقرار کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب ایرپاد پرو، قابلیت شارژ با استفاده از مگ‌سیف (MagSafe Charging Case) است. شما می‌توانید تنها با یک دقیقه قرار دادن این هدست در مگ‌سیف حدود یک ساعت شارژدهی از آن دریافت کنید که این آمار عالی است.

با خرید ایرپاد پرو، عنصر موسیقی را به زندگی خود اضافه کنید

زندگی کردن بدون موزیک همواره یکی از مشکلاتی بوده است که شرکت اپل با طراحی یک هدست راحت و ضدآب سعی داشته است تا آن را برطرف کند. با بررسی مشخصات ایرپاد پرو متوجه می‌شوید که خرید این هدست مختص حرفه‌ای‌ها است. شما می‌توانید با همین حالا تنها با چند کلیک از یکی از بهترین هدست‌های بی‌سیم دنیا بهره‌مند شوید و از قابلیت‎‌های متعدد آن به همراه آیفون استفاده کنید. در کنار خرید ایرپاد پرو، خرید آیپد پرو 2021 نیز برای افرادی که عاشق وسایل دیجیتالی هستند، پیشنهاد می‌شود.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: