محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آیفون 13 سبز | جدیدترین سری از تلفن‌های همراه هوشمند اپل در ظاهری جدید

منتشر شده در ۱۵ فروردین , ۱۴۰۱
آیفون 13 پرو سبز

آیفون 13 سبز؛ سبز کهربایی یا متالیک؟ شما بگویید

اپل در مراسمی که به تازگی برگزار شده است به نام مراسم Peek Performance از برخی محصولات خود رونمایی کرد که از بهترین آن‌ها می‌توان به آیفون 13 سبز و آیفون SE 2022 اشاره کرد. در این مراسم این شرکت اعلام کرد که دو مدل از خانواده سیزده، به نام آیفون 13 و آیفون 13 پرو به زودی در رنگ سبز آلپاین (Alpine green) در دسترس تمامی افراد قرار می‌گیرند. این تلفن همراه از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با دیگر اعضای خانواده آیفون 13 ندارد. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خریداری برخی از محصولات اپل مانند آیفون 13 پرومکس، اپل واچ سری 7، اپل واچ se و آیپد پرو 2021 اقدام کنید. برای آَشنایی بیشتر با آیفون 13 سبز همراه ما باشید.

مشخصات آیفون 13 سبز

همانطور که پیش‌بینی می‌شود درست مانند آیفون 12 که در سال پیش در یک رنگ جدید و زیبا به دنیا معرفی شد، این بار نیز اپل آیفون 13 خود را در رنگ سبز آلپاین که یک جورایی سبز متالیک می‌باشد، ارائه کرد. سال پیش نیز اپل همین اقدام را با آیفون 12 داشت و رنگ بنفش آن را به سری رنگ‌های آیفون 12 اضافه کرد. شایعاتی مبنی بر رنگ‌ جدید آیفون 13 بود که اپل بالاخره در مراسم پیک پرفورمنس، از جدیدترین رنگ آیفون 13 رونمایی کرد.اپل اعلام کرده است که قصد دارد آیفون 13 و آیفون 13 پرو خود را در ظاهری جدید به دنیا معرفی کند. با این حال در نظر داشته باشید که تنها تفاوتی که میان آیفون 13 رنگ سبز با دیگر رنگ‌های آیفون موجود است، تغییر رنگ این تلفن همراه می‌باشد. ظاهرا شرکت اپل عاشق این شگفتی‌هایی است که برای کاربران در اواسط سال رقم می‌زند تا عطش طرفداران برای انتشار نسخه جدید آیفون را بیشتر کند. با این حال در این بخش با برخی از مشخصات آیفون 13 آَشنا می‌شویم.

بررسی طراحی ظاهری آیفون 13

آیفون 13، جدیدترین سری از تلفن‌های همراه شرکت اپل است که در سال گذشته معرفی شد. این تلفن همراه در همان ابتدا با تغییرات کمی که در ظاهر آن ایجاد شده بود، انتقادات زیادی را به همراه داشت. با انتشار آیفون 13 سبز و تغییرات عالی که در سخت‌افزار آن ایجاد شده است، تمامی این انتقادها پایان یافتند. آیفون 13 سبز در مقایسه با تمامی پرچمدارهای شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ و شیائومی برتری دارد. این تلفن همراه که اخیرا در رنگ جدید به طرفداران معرفی شده است، قابلیت‌های متعددی دارد که نسبت به سری پیش پیشرفت داشته است. یکی از ویژگی‌های اصلی آیفون 13 سبز نسبت به سری پیش، وجود باطری و پیشرفت تمامی لنز‌های دوربین این تلفن همراه نسبت به آیفون 12 است.
از لحاظ ظاهری آیفون 13 سبز هم رنگی جدید و کلاسیک است، این رنگ نه زیاد برجسته و نه زیاد خنثی می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید با خرید آیفون 13 سبز این تلفن همراه را به هر سلیقه‌ای هدیه دهید. این تلفن همراه درست مانند رنگ‌های دیگر از قیمت پایه 799 دلار شروع می‌شود.

بررسی سخت‌افزارهای عالی آیفون 13

یکی از بهترین ویژگی‌های خرید آیفون 13 سبز این است که شما می‌توانید با توجه به سخت‌افزار عالی به کار گرفته شده در آن تقریبا تمامی امور خود را با سرعت عالی انجام دهید. این تلفن همراه از یکی از جدیدترین تراشه‌های شرکت اپل به نام A15 استفاده می‌کند که چهار هسته گرافیکی و شش هسته مرکزی دارد.
آیفون 13 سبز همانطور که گفته شد در دو مدل استاندارد و پرو به دنیا معرفی می‌شود که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. آیفون 13 پرو، از نظر ابعاد با مدل استاندارد یعنی آیفون 13 سبز هم اندازه است. آیفون 13 سبز پرو از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌هایی با آیفون 13 دارد.
آیفون 13 سبز پرو دارای سه دوربین است که این سه دوربین در مدل آیفون 13 پرومکس نیز استفاده شده است. قابلیت‌های آیفون 13 سبز پرو تقریبا مشابه با مدل بزرگ‌تر خود هستند، تنها تفاوت‌های این دو مدل در میزان شارژدهی و اندازه صفحه است.
اپل با توجه به این که از تراشه جدید ای 15 در تلفن‌های همراه خود استفاده کرده است، تمامی پرچمدارهای حال حاضر دنیای تلفن‎‌های همراه را از نظر قدرت پردازش شکست داده است. در نظر داشته باشید برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آیفون 13 سبز، حتما نسبت به خرید اپل آیدی اقدام کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت محصولات مختلف اپل مانند قیمت آیفون 13، قیمت macbook pro، قیمت ایرپاد به ویژه قیمت ایرپاد 3 به این لینک‌ها نیز مراجعه کنید.

صفحه نمایشگر آیفون 13 سبز چگونه است

صفحه نمایشگر آیفون 13 سبز یکی از بهترین پیشرفت‌های این سری از تلفن‌های همراه شرکت اپل نسبت به سری پیش خود بود. این سری از تلفن‌های همراه اپل از اولد Super Retina XDR استفاده می‌کند که در اندازه 6.1 اینچ عرضه شده است. در صورتی که قصد دارید از تلفن همراه خود در مصارف گیمینگ نیز استفاده کنید؛ به شما خرید آیفون 13 سبز پرو پیشنهاد می‌شود.
آیفون 13 سبز پرو از تکنولوژی نرخ نوسازی بالا تا 120 هرتز استفاده می‌کند، این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بازی‌های روز دنیا را باکیفیت بالا انجام دهید. با وجود انتشار آیفون 13 سبز در کنار پنج رنگ دیگر تلفن‌های همراه شرکت اپل، شما می‌توانید آیفون 13 خود را از میان شش رنگ انتخاب کنید. آیفون 13 سبز دو دوربین عقب دارد که هر کدام از آن‌ها به نسبت نسل پیش خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

خرید آیفون 13 سبز؛ موبایل هوشمند اپل در رنگی جدید و زیبا

در کنار پنج رنگی که می‌توانستید آیفون 13 را خریداری کنید، اپل یک رنگ دیگر به نام سبز آلپاین را برای طرفداران رونمایی کرد. این رنگ نه بسیاری برجسته است که مناسب بانوان یا کودکان باشد نه بسیار کلاسیک که مناسب افراد سن بالا. سبز آلپاین به نوعی یک سبز متالیک است که شما می‌توانید آیفون 13 و آیفون 13 پرو را در این رنگ خریداری کنید. خرید آیفون 13 سبز پرو برای افرادی که قصد دارند به اموری مانند گیمینگ بپردازند، پیشنهاد می‌شود. بنابراین همین حالا آیفون مورد نظر خود را تنها با چند کلیک خریداری کنید.

مقالات پیشنهادی اپل فا: