محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

اپلیکیشن پادکست فارسی بر روی آیفون؛ محبوب‌ترین‌ها را بشناسید!

منتشر شده در ۲۲ فروردین , ۱۴۰۱
اپلیکیشن های پادکست فارسی برای آیفون

افراد زیادی هستند که در زمان طولانی را در مسیرهای رفت‌وبرگشت به محل کار، دانشگاه یا شهرهای دیگر می‌گذرانند. یکی از بهترین تفریحات برای این که بتوانید این اوقات فراغت خود را سپری کنید، گوش دادن به پادکست‌های فارسی است. البته که شما می‌توانید این پادکست‌ها در هر موقعی که بخواهید گوش کنید. افرادی که با پرداخت قیمت آیفون، یکی از تلفن‌های همراه اپل را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با نصب برخی از نرم‌افزارها مانند کست‌باکس، به بهترین پادکست‌های فارسی گوش دهند. امروزه کانال‌های مختلفی در زمینه‌های متفاوت مانند کمدی، اجتماعی و … وجود دارد. جهت آشنایی با انواع اپلیکیشن پادکست فارسی در آیفون ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

آشنایی اجمالی با پادکست

پادکست‌ها (Podcasts) که چند سالی است در میان کاربران وسایل دیجیتالی محبوب شده‌اند، توانسته‌اند در کنار گوش دادن به موزیک، یکی از بهترین راه‌ها برای گذراندن اوقات فراغت به شمار آیند. پیش از معرفی اپلیکیشن پادکست فارسی بگذارید با مفهوم “پادکست” بیشتر آشنا شویم.
پادکست به فایل‌های صوتی گفته می‌شود که معمولا در یک رسانه اجتماعی یا پلتفرم قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند به صورت رایگان یا خرید اشتراک به آن‌ها گوش دهند. پادکست‌های مختلفی به زبان انگلیسی، فارسی و زبان‌های دیگر روزانه تولید می‌شوند و بر روی پلتفرم‌‌های آنلاین قرار می‌گیرند.
یکی از نکاتی که باید بدانید این است که پادکست‌ها پیشرفت چشمگیری به نسبت رادیو داشته‌اند. اگر شما یکی از طرفداران رادیو هستید، حتما از پادکست‌های فارسی استقبال خواهید کرد.

پادکست‌ها برخلاف رادیو محدودیت‌های خاصی ندارند. به عنوان مثال طول یک پادکست می‌تواند هر زمانی که می‌خواهد باشد. پادکست‌ها را می‌توانند بر روی هر فرکانسی که کاربران می‌خواهند گوش کنند! پادکست‌ها فرمت‌های مختلفی دارند: از پادکست‌های تک نفره گرفته تا پادکست‌های چندین نفره. شما می‌توانید با استفاده از پادکست‌ها کتاب گوش کنید، از خبرهای روز دنیا با خبر شوید و به داستان‌های خنده‌دار و بامزه گوش فرا دهید.

معرفی برخی از بهترین نرم‌افزارهای پادکست فارسی بر روی آیفون

امروزه پادکست‎‌های زیادی در سطح وب وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها گوش دهید. برای این که بتوانید از بهترین پادکست‌های فارسی و خارجی لذت ببرید، باید در ابتدا نرم‌افزارهای مخصوصی نصب کنید. در ادامه این بخش با انواع اپلیکیشن پادکست فارسی آشنا می‌شوید.

کست‌باکس؛ از محبوب ترین اپلیکیشن های انتشار پادکست

یکی از انواع اپلیکیشن پادکست فارسی که در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و از کانال‌های سرگرمی و اطلاعات عمومی سرشار است، کست‌باکس (Castbox) می‌باشد. این نرم‌افزار که در سال 2016 عرضه شده است برای دو سیستم عامل اندروید و ios منتشر شد و به دلایل مختلفی به سرعت به یکی از محبوب‌ترین انواع اپلیکیشن پادکست فارسی در آیفون و اندروید تبدیل شد.

کست باکس
کست‌باکس به کاربران امکان گوش دادن به بیش از 50 میلیون پادکست را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از نصب این نرم‌افزار، کتاب‌های صوتی مورد علاقه خود را نیز گوش کنید. در این نرم‌افزار می‌توانید پادکست‌های مختلفی را به 75 زبان دنیا گوش دهید. اپلیکیشن پادکست فارسی کست‌باکس، با بیش از دو میلیون کاربر روزانه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آی او اس و اندروید برای لذت بردن از پادکست ایرانی می‎باشد. شما می‌توانید همین حالا از اپ استور به صورت رایگان این نرم‌افزار را برای آیفون خود دانلود کنید.

اپل پادکست؛ اپلیکیشن پادکست فارسی مخصوص اپل

اپل پادکست یکی از بهترین نرم‌افزارهای پخش پادکست است که به اعتقاد بسیاری از کاربران به عنوان بهترین اپلیکیشن پادکست ایرانی شناخته می‌شود. این نرم‌افزار که اختصاصی برای سیستم عامل آیفون یعنی ios طراحی شده است، شامل انواع مختلف پادکست‌ها مانند پادکست خبری، سرگرمی و … است.

اپل پادکست
نرم‌افزار اپل پادکست به عنوان بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی به اعتقاد برخی از سایت‌های نقد، به راحتی قابل استفاده است. شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، پادکست مورد نظر خود را گوش کنید و آن را دانلود کنید. از قابلیت‌های خاص این پلتفرم می‌توان به امکان سابسکرایب کردن کانال‌هایی اشاره کرد که در آیتونز در دسترس کاربران نمی‌باشند.

اسپاتیفای؛ یکی از بهترین سرویس‌های پخش موزیک و پادکست

حتما تا الان نام یکی از بهترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان به نام اسپاتیفای (Spotify) را شنیده‌اید. این سرویس که از سال 2006 راه‌اندازی شده است، امروزه از نظر بسیاری از کاربران ایرانی به عنوان بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی شناخته می‌شود. شما می‌توانید اسپاتیفای را بر روی ios و سیستم‌ عامل‌های دیگر نصب کنید.

اسپاتیفای
با گذشت هر سال، اسپاتیفای با بهبودهایی همراه بود که توانسته است این نرم‌افزار را به یکی از بهترین نرم‌افزارهای پادکست فارسی آیفون تبدیل کند.
یکی از قابلیت‌های خاصی که در اسپاتیفای در طول سال‌ها تقویت شده است، قابلیت تشخیص سلیقه موزیک و پادکست شما می‌باشد. به عبارت دیگر این نرم‌افزار الگوریتمی دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید کانال‌های پادکستی که نمی‌شناسید را پیدا کنید و در میان کانال‌های متعدد فارسی، پادکست‌های مورد علاقه خود را گوش کنید. اسپاتیفای بر اساس علاقه شما یک پلی‌لیست از موزیک‌ها و پادکست‌ها ایجاد می‌کند که در آخر سال شما می‌توانید دوباره به آن‌ها گوش دهید.

در میان محتواهای بی‌نظیر پادکست فارسی، غرق شوید

یکی از تفریحات امروزی که نیاز به تمرکز و زمان خاصی ندارد و می‌تواند حسابی شما را در ترافیک یا در خانه غرق کند، گوش دادن به پادکست است. این مفهوم به معنای محتوای صوتی است که در زمینه‌های مختلف تولید می‌شود و برای دسترسی کاربران بر روی پلتفرم‌های مختلف آپلود می‌شود. برای این که بتوانید با آیفون خود در میان پادکست‌های فارسی غرق شوید، می‌توانید از نرم‌افزارهای گفته شده مانند اسپاتیفای، کست باکس و اپل پادکست استفاده کنید.

 

مقالات پیشنهادی اپل فا: