محصولات انتخابی :

جمع مبلغ : تومان
مشاهده سبد خرید ادامه فرایند خرید

آهنگ زنگ آیفون | نوستالژیک و گوش‌نواز، همان رینگ‌تون همیشگی آیفون

منتشر شده در ۲۱ اسفند , ۱۴۰۰
آهنگ زنگ آیفون

آهنگ زنگ آیفون؛ یکی از بهترین رینگ‌تون‌های موبایل

یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد به محض خرید یک تلفن همراه جدید آن را شخصی‌سازی می‌کنند، آهنگ زنگ یا همان رینگ‌تون (Ringtone) است. اپل از سال 2007 که وارد دنیای تولید موبایل‌های هوشمند شد، یک رینگ‌تون به صورت پیش‌فرض به همراه تلفن‌های همراه خود ارائه کرد که با نام Marimba شناخته می‌شود. این رینگ‌تون یکی از محبوب‌ترین رینگ‌تون‌های تلفن‌ همراه از سال 2007 بوده است و به نوعی تبدیل به صدای آهنگ زنگ آیفون تبدیل شده است. این آهنگ طوری در میان کاربران شناخته شده است که شنیدن صدای آن، سریعا به یاد آیفون می‌افتند. ادامه این مطلب را برای آشنایی بیشتر با آهنگ زنگ آیفون و برخی از مشکلات آن از دست ندهید.

اگر به دنبال دانلود آهنگ زنگ معروف آیفون هستید، روی این لینک کلیک کنید.

تاریخچه آهنگ زنگ آیفون

یکی از نکات جالبی که باید بدانید این است که شرکت اپل هیچگاه سازنده آهنگ زنگ آیفون را اعلام نکرد. ماریمبا که یکی از 25 آهنگ زنگ آیفون است همچنان در میان مردم به عنوان یکی از محبوب‌ترین رینگ‌تون‌ها شناخته می‌شود. با وجود این که اولین هدف صدای زنگ تلفن همراه، به دست آوردن توجه کاربر است، صدای زنگ آیفون به خوبی در طول سال‌ها توانسته‌ است این کار را انجام دهد.
با توجه به هدف صدای زنگ تلفن همراه، باید گفت که تمامی زنگ‌های تلفن همراه مانند آهنگ زنگ آیفون باید در گستره دو تا چهار کیلوهرتز باشند تا به راحتی شنیده شوند. شنیده می‌شود که سازنده تمامی 25 آهنگ زنگ آیفون آقای دکتر گرهارد (Dr. Gerhard) هستند که یکی از متخصصان موسیقی می‌باشند.
صدای آهنگ زنگ آیفون با توجه به این که تمامی معیارهای یک رینگ‌تون مناسب را داشت و به صورت اختصاصی در سال 2007 برای اپل صادر شد، توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این آهنگ زنگ با توجه به این که از تمامی آهنگ‌های زنگ زمان خود متفاوت بود، توانست به خوبی به عنوان آهنگ زنگ آیفون اپل شناخته شود.

چگونه می‌توان آهنگ زنگ آیفون را تغییر داد

با وجود این که صدای زنگ آیفون از تمامی فاکتورها برخوردار است و به نوعی به عنوان صدای زنگ آیفون برای همه شناخته شده است، برخی از افراد قصد دارند این زنگ آهنگ را تغییر دهند. باید بدانید که این امکان برای کاربران تلفن‌های همراه شرکت اپل وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای گفته شده در این قسمت رینگ‌تون آیفون خود را تعویض کنید.
برای تغییر دادن آهنگ زنگ آیفون ( تغییر رینگتون آیفون )، باید به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود بروید، سپس به دنبال گزینه Sounds & Haptics بگردید و بر روی آن کلیک کنید. در زیر تب Sounds and Vibration Patterns می‌توانید به دنبال موسیقی مورد علاقه خود در میان 15 رینگ‌تون موجود بگردید. بر روی هرکدام از رینگ‌تون‌ها کلیک کنید آن صدا از آن به بعد به عنوان صدای زنگ آیفون شما ثبت می‌شود.
برخی از کاربران نیز تمایل دارند تا صدای زنگ آهنگ را برای برخی از مخاطبان خود شخصی‌سازی کنند. برای این کار باید به نرم‌افزار مخاطبین آیفون بروید و بر روی نام هر شخصی که تمایل دارید صدای زنگ آن را شخصی سازی کنید کلیک کنید.
بالا سمت راست صفحه بر روی گزینه ادیت کلیک کنید و تا بتوانید رینگ‌تون مشخصی بر روی آن مخاطب قرار دهید. پس از باز شدن صفحه جدید باید بر روی Ringtone or Text Tone کلیک کنید تا بتوانید صدای آهنگ زنگ آیفون را با توجه به مخاطب انتخاب شده، شخصی‌سازی کنید.

از آی‌تونز، آهنگ زنگ خریداری کنید

در صورتی که در میان 25 آهنگ زنگ موجود در آیفون از هیچکدام خوشتان نیامد، می‌توانید همچنان از رینگ‌تون‌های دیگری استفاده کنید که در نرم‌افزار آی‌تونز وجود دارد. برای این کار باید این نرم‌افزار را باز کنید و بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید.
با باز شدن صفحه جدید بر روی Tones کلیک کنید و رینگ‌تونی که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید. با خریدن یک رینگ‌تون می‌توانید گزینه Automatically set the ringtone را نیز انتخاب کنید تا پس از خریداری کردن، به صورت خودکار به آهنگ زنگ آیفون شما تبدیل شود. برای تکمیل کردن خرید خود به احتمال زیاد به پسوورد Apple ID نیاز پیدا خواهید کرد.
در صورتی که نسبت به خریداری رینگ‌تون از آی‌تونز پیش از این اقدام کرده‌اید و نمی‌توانید در میان لیست آهنگ زنگ‌های خود پیدا کنید، باید مراحلی که در ادامه گفته شده است را انجام دهید. برای انجام این کار دوباره به منوی تنظیمات خود بروید. مجددا وارد قسمت Sounds & Haptics شوید تا منوی Sounds and Vibration Patterns را مشاهده کنید. با باز کردن آن بر روی گزینه Any sound کلیک کنید.
پس از باز شدن صفحه جدید بر روی Download All Purchased Tones کلیک کنید تا تمامی رینگ‌تون‌های خریداری شده شما دانلود شوند. البته در نظر داشته باشید که در صورتی که تمامی آهنگ‌های زنگ خریداری شده بر روی آیفون شما موجود باشند، ممکن است این گزینه را مشاهده نکنید. به همین دلیل حتما نسبت به خرید آهنگ زنگ آیفون دقت کافی نمایید.

رفع برخی از مشکلات رایج رینگ‌تون آیفون

با وجود این که تلفن‌های همراه شرکت اپل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند، گاهی اوقات ممکن است آهنگ زنگ آیفون با مشکل روبرو شود. عوامل مختلفی می‌توانند برای آهنگ زنگ آیفون شما مشکل ایجاد کنند به که شرح زیر هستند:

ایجاد مشکل در آهنگ زنگ آیفون توسط Do Not Disturb:

یکی از قابلیت‌های تلفن‌های همراه شرکت اپل، Do Not Disturb که این اجازه را به کاربر می‌دهد تا بدون شنیدن صدایی از تلفن همراه خود تمرکز کند. مشکل صدای آهنگ زنگ آیفون ممکن است با روشن بودن این قابلیت باشد

ایجاد مشکل در آهنگ زنگ آیفون به دلیل کم بودن صدا:

گاهی اوقات نیز مشکل در آهنگ زنگ آیفون تنها به دلیل کم بودن صدا است

ایجاد مشکل در آهنگ زنگ آیفون توسط Airplane Mode:

در صورتی که Airplane Mode تلفن همراه شما روشن باشد، هیچ صدای زنگی از آیفون شما نمی‌آید
اگر می‌خواهید از قیمت آیفون 13، قیمت اپل واچ، قیمت macbook pro و قیمت ایرپاد مانند قیمت ایرپاد 3 مطلع شوید، حتما به این لینک‌ها یک نگاهی بیاندازید. استفاده از محصولاتی مانند اپل واچ se به افرادی که قصد دارند فعالیت‌های روزانه خود را با سرعت و نظم بهتری انجام دهند، پیشنهاد می‌شود.

گوشنواز، مانند رینگ‌تون کلاسیک آیفون

یکی از بهترین رینگ‌تون‌های ساخته شده به نام ماریمبا، یکی از 25 آهنگ زنگ‌های آیفون می‌باشد. افرادی زیادی هستند که این تلفن همراه را با این زنگ تلفن می‌شناسند. با این حال شما می‌توانید این آهنگ زنگ را تغییر دهید و از آهنگ زنگ مورد علاقه خود بر روی آیفون استفاده کنید.
خرید ایفون به ویژه جدیدترین سری این محصولات مانند آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس در کنار خرید ایرپاد پرو، خرید آیپد و خرید اپل آیدی به تمامی افرادی که قصد استفاده از بهترین وسایل دیجیتالی را دارند پیشنهاد می‌شود. آیپد پرو 2021 در کنار اپل واچ سری 7 در سال 2021 رونمایی شدند.

مقالات پیشنهادی اپل فا: